Even voorstellen: cvonhout

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
cvonhout

Alloha,

Ik ben Chris Vonhout, al heel lang een Renault rijder (ben nog niet bejaard of zo hoor >-) )
Ben 36, bijna 37 (zit er een leeftijdsgrens aan deze site ? :lol: )
Heb nog altijd R19 gereden, weet niet waarom iets anders, heeft wel met financien te maken, je moet wat als je niet zo super veel te besteden hebt, toch?
Mijn laatste aankoop is een 19 uit 92 fase II met weinig op de teller, nadeel dat het een 1.4 is, mijn vorige was een 1.7 TXE, maar daar reed iemand op in waar de voiture niet tegen kon :(
In ieder geval het rijd lekker, alleen dat tipische 1.4 geluid klinkt zo zielig als je een 1.7 gewend bent geweest.
Is een 1.4 sneller te krijgen by the way?
Vind dit een interessante site, met veel lees plezier.

Greetings from Zeeland.

** Topictitel aangepast voor wat meer duidelijkheid... :) **
mike16v

welkom!

er is geen leeftijdsgrens hoor! iedereen is welkom!
Veel plezier hier!

en die 1.4 is vast wel iets sneller te krijgen, maar verwacht geen wonderen. tenzij je er veel geld tegenaan gooit, maar dan kan je net zo goed een andere auto kopen :wink:
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

Welkom!

Foto's van je 19?? :)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Daantjuh

welkom
Thierry

Hee, welkom :)
Jij woont nog nieteens zo gek ver van mij vandaan zie ik, dus misschien heb ik je wel al eens zien rijden
joeri_16V
Car: megane 2

heb je n foto van je auto?, misschien dat k je wel eens gezien heb.
cvonhout

Hier is een foto van mijn 19, wat is ie lekker standaard heh :lol:
Sorry dat de foto zo groot uitgevallen is :D

[img]http://people.zeelandnet.nl/cvonhout/pics/R19.3.jpg[/img]
Riël
Über-Spammer

Ai ja die 1.4 zijn erg traag in de 19 en dat geluid ken ik ook wel :) Daar kun je vrij weinig aan doen, een open filter en een andere uitlaat, maar da's ook zo kneus :p

Of je verkoopt deze 19 en koopt een 19 beverly (In principe kun je dat klaar spelen zonder enige vorm van investeren), maar een beverly is we een tikke minder zuinig. Je hebt dan wel een 1.7 , elec ramen en stuurbekrachtiging.

Mijn moeder heeft een 19 uit 15, ook met die oude 1.4 motor. Zonder stuurbekracht, zonder elec ramen, saai interieur, nee, da's echt helemaal niets vergeleken bij mijn eigen 19 beverly (die ik voor een paar 100 euro heb gekocht! )

Dus om een lang verhaal kort te maken, niets sneller maken, gewoon auto wegdoen :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
mike16v

denk als je deze verkoop dat je inderdaad wel een luxere wat snellere voor het zelfde geld kan terug vinden, misschien ietsje bijleggen... ook leuk is de 19 S 1.7, zuinig wat vlotter mooier geluid, sportief mooi intereur!
Plaats reactie