slaapze meneer de uilFerdy schreef:*gaap*
weltrusten
oh, verkeerde topic
en kinderen, snaveltjes dicht en oogjes toe

slaapze meneer de uilFerdy schreef:*gaap*
weltrusten
oh, verkeerde topic
in omgekeerde volgorde van het slopenLex schreef:Kan iemand me dan eindelijk uitleggen hoe mijn GT weer in elkaar moet?????
heb nog wel een boompje voor je liggen met van die veters eraan...allerlei kleuren, rood, blauw, zwart...Lex schreef:Zitten er dropveters in een GT dan? MMMM lekker
Dat was 2 jaar terug, dus ik kan me niet zoveel meer herinneren.Luco/Alpine-racer schreef:in omgekeerde volgorde van het slopenLex schreef:Kan iemand me dan eindelijk uitleggen hoe mijn GT weer in elkaar moet?????![]()
![]()
![]()
twee jaar, wat duurt dat lang zei de idioot die hem al vijf jaar stil heeft staanLex schreef:Dat was 2 jaar terug, dus ik kan me niet zoveel meer herinneren.Luco/Alpine-racer schreef:in omgekeerde volgorde van het slopenLex schreef:Kan iemand me dan eindelijk uitleggen hoe mijn GT weer in elkaar moet?????![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, hoor gaat goed komen met het Oranje gebakkie. Voorbeelden zat op dit forum
waar heb je het over???????Vos schreef:gaat in een lekker tempo hiero en 't gaat (zoals gewoonlijk) weer nergens over
Je moet gewoon eens het project topic lezen, dan snapje het wel.Luco/Alpine-racer schreef:twee jaar, wat duurt dat lang zei de idioot die hem al vijf jaar stil heeft staanLex schreef:Dat was 2 jaar terug, dus ik kan me niet zoveel meer herinneren.Luco/Alpine-racer schreef:in omgekeerde volgorde van het slopenLex schreef:Kan iemand me dan eindelijk uitleggen hoe mijn GT weer in elkaar moet?????![]()
![]()
![]()
![]()
helemaal prima, er staat alleen ook wat info van je auto twee pagina's terug en dat werd opgevat als advertentie door de meesten hier.BAS B schreef:Een kleine kantekening op het hele verhaal, er is maar 1 advertentie en die staat op marktplaats.
Dus ik heb wat moeite met het accepteren van deze opmerking/ berisping van de moderater/beheerder...
ik zit je maar te plagen, vind twee jaar nog wel meevallen hoorLex schreef:Je moet gewoon eens het project topic lezen, dan snapje het wel.Luco/Alpine-racer schreef:twee jaar, wat duurt dat lang zei de idioot die hem al vijf jaar stil heeft staanLex schreef:Dat was 2 jaar terug, dus ik kan me niet zoveel meer herinneren.Luco/Alpine-racer schreef:in omgekeerde volgorde van het slopenLex schreef:Kan iemand me dan eindelijk uitleggen hoe mijn GT weer in elkaar moet?????![]()
![]()
![]()
![]()
Wie koopt er dan ook een GT voor 100,- euro en rijdt er mee naar huis.
Het is geen persoonlijke berisping, absoluut niet. Maar we hebben in het verleden nogal eens wat 'problemen' gehad met mensen die vonden dat ze te pas en te onpas hun 'mening' moesten geven over andermans auto. Vandaar de RTC-Markt. Overigens heb je zelf een soort van advertentie-post gemaakt over de 5 die te koop staat. Dus er is wel degelijk aandacht aan besteed.BAS B schreef:Een kleine kantekening op het hele verhaal, er is maar 1 advertentie en die staat op marktplaats.
Dus ik heb wat moeite met het accepteren van deze opmerking/ berisping van de moderater/beheerder...
nu al, das een ander topic hoorVos schreef:volgensmij gaat iedereen nu lekker slapen!ik iig wel!
mzl