3punts gordels vast maken
Ik neem aan dat je een clio 16v hebt.
Onder/schuinachter je achterbank zitten 2 bouten op de vloer. Hieraan zul je ze vast moeten maken.
Onder/schuinachter je achterbank zitten 2 bouten op de vloer. Hieraan zul je ze vast moeten maken.
Je hebt toch gezien hoe ik ze heb vast gemaakt ?????????
Nou moest ik wel want ze zijn eigenlijk te kort
. om ze aan de montage punten van de achtergordels te bouten
Nou moest ik wel want ze zijn eigenlijk te kort

-
- Car: Renault Clio III RS
achter kan je hem monteren op de bevestigin van de achtergordel(boven) en langs/achter de stoel zal je toch moeten boren.Je zou de aansluiting die aan de kant van je deur zit op de orginele plek kunnen zetten.Zet nooit de voorste 2 vast aan je stoelframe!!
succes antoine
succes antoine
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
3 punts wil zeggen: 3 bevestigingspunten, en dat kan best een racegordel zijn.Tom schreef:ik neem overigens aan dat je 4 of 5 punts bedoeld (5 is ook nog tussen je benen). 3 is namelijk standaard
Die heb ik namelijk ook.

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Maak eens een foto van wat jij dan hebt aub. want wat ik er van weet is een 3 punts gordel idd. wat tom ook zegt standaard.RenaultclioII16v (Peter) schreef:3 punts wil zeggen: 3 bevestigingspunten, en dat kan best een racegordel zijn.Tom schreef:ik neem overigens aan dat je 4 of 5 punts bedoeld (5 is ook nog tussen je benen). 3 is namelijk standaard
Die heb ik namelijk ook.
Project: GTT Blue Sport
-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Juist! 2 banden over je schouders en maar 1 bevestiging. Is toch echt 3 bevestigingspunten... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic

en die wil ik ook hebben, zo'n strutbrace met bevestigingspunten achterin!RO 16v schreef:Je hebt ook van die beugels die je op je gordels achter kan aansluiten en daar monteer je weer je 3-punts aanvast, weet alleen niet meer hoe ze heten.
Biesheuvel leverd ze in ieder geval.
maar hoe heten die krengen!!!
das tog gewoon een bootbrace?Floris schreef:en die wil ik ook hebben, zo'n strutbrace met bevestigingspunten achterin!RO 16v schreef:Je hebt ook van die beugels die je op je gordels achter kan aansluiten en daar monteer je weer je 3-punts aanvast, weet alleen niet meer hoe ze heten.
Biesheuvel leverd ze in ieder geval.
maar hoe heten die krengen!!!
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Criticism comes easier than craftsmanship
Ik heb niet hoeven boren hoor. Kheb 1 bout in dat gat gedraaid waar normaal die 'beugel' mee vastzit waar je gordel aan zit, 1 bout, het eind zegmaar, heb ik het gat gedraaid waar de achtergordel aan vast zat, en 1 bout heb ik, aan de binnenzijde van de stoel geschroefd. In dat gat, waar dat ding waar je 'orginele' gordel inklikt vastgeschroefd zat.antoine schreef:achter kan je hem monteren op de bevestigin van de achtergordel(boven) en langs/achter de stoel zal je toch moeten boren.
Gewoon die bout losgedraaid met een steeksleutel (ratel ging niet zo) dat gordel klikding eraf gehaald, en de bout erin gedraaid die bij de gordels geleverd zit. Dus niks boren, hakken of zagen.