ACT: 5 GT Turbo.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kom hem maar eens laten zien en wie weet
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
nee me beltegoed is opSteven schreef:Hee neus2, heb je geen msn meer?
Immer wieder die verdammte Holländer
ja vinnik ook wel 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nou en?BAS B schreef:voor jou issie 1000 euro duurderLuco/Alpine-racer schreef:kom hem maar eens laten zien en wie weet
als ik het hem waard vind

ff serieus als je zegt dat er zoveel aan versleuteld is zou ik meer info verstrekken wat er allemaal aan gedaan is en over welke tijdsperiode
dit komt een beetje ongeloofwaardig over
maar evt heb ik wel interesse, zoek een circuitauto
volgens mij heb jij in alles interesse 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja als het interresant is wel ray-Ray- schreef:volgens mij heb jij in alles interesse
beetje verzamelen voor de toekomst en ik heb nog wat budget dus waarom niet.
je leeft maar 1 keer

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
'k snap alleen de opmerking richting Chris niet zo van deze heren.
Maar goed, mooie GT voor een redelijk bedrag.
Het is jammer dat ik al een phase1 heb.
Maar goed, mooie GT voor een redelijk bedrag.
Het is jammer dat ik al een phase1 heb.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
waarom zeg je t dan wel op t forum? stuur hem dan een pm ofzo
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
Dan snappen jullie allemaal ook waar het over ging!!
Dan hoef je dus niet te gissen

Dan hoef je dus niet te gissen

maik zegt : Misschien is het wel geen 60.000gulden maar in zijn lange levensjaren zal het al aardig opgelopen zijn ...
als ik mijn rekeningtjes optel vanaf 1987 ( heb ze nog allemaal ) kom ik wel ergens op dit bedrag geloof ik, maar ik wil dan ook niet verkopen.
als ik mijn rekeningtjes optel vanaf 1987 ( heb ze nog allemaal ) kom ik wel ergens op dit bedrag geloof ik, maar ik wil dan ook niet verkopen.
Laatst gewijzigd door pierre op do 1 sep 2005 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
bedoelje mijpeter5GTTurbo schreef:Is dit niet iets voor die gast op het forum die een autootje zoekt voor op het circuit ??CChris schreef:sorry chris, maar das niet waar.........de spullen zitten er nog op, er zijn een paar dingetjes afgehaalt, maar hijs nog steeds retesnel met veel pktjes..........Chris schreef:Ivo, nope zie boven.
Bas B. uit Arnhem heeft hem van Matthijs gekocht, en alles op zijn rode geschoefd en "kaal" dorr verkocht...

ik moet er 2.499,00 voor betalen las ik net

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
je speelt ook open kaart op marktplaats zie ik??????BAS B schreef:gezien de historie met PM en Chris lijkt me dit een betere oplossing, en ik hou van openkaart spelen.Erik Olijnsma schreef:waarom zeg je t dan wel op t forum? stuur hem dan een pm ofzo
daar zie ik niks staan over rekeningen enzo en 60.000 versleuteld???
ik vind het allemaal maar een beetje vaag
zet er dan gewoon bij hoe die er nu bij staat?
Laatst gewijzigd door Luco/Alpine-racer op do 1 sep 2005 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
pierre schreef:maik zegt : Misschien is het wel geen 60.000gulden maar in zijn lange levensjaren zal het al aardig opgelopen zijn ...
Doe je goed pierre

is dat van belang dan voor de gemiddelde marktplaats koper??Luco/Alpine-racer schreef:je speelt ook open kaart op marktplaats zie ik??????BAS B schreef:gezien de historie met PM en Chris lijkt me dit een betere oplossing, en ik hou van openkaart spelen.Erik Olijnsma schreef:waarom zeg je t dan wel op t forum? stuur hem dan een pm ofzo
daar zie ik niks staan over rekeningen enzo en 60.000 versleuteld???
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
kom hem maar laten zienBAS B schreef:als je interesse hebt bel je maar

-
- Über-Spammer
Luco zit niet zo te MIEPEN man.
Ga kijken en koop als je het wat vindt....
en ga nou niet op alle slakken zout leggen

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik zit niet te miepen hoorMaik (WOOFER) schreef:Luco zit niet zo te MIEPEN man.
maar ik zie hier 20 postings voorbij komen over iets wat eigenlijk in rtc markt zou moeten, maar ik ben geen moderator

ten tweede zie ik venijnige uithalen naar andere mensen terwijl de verkoper vaag blijft
ten derde als je zulke bedragen erbij zet zonder uitleg lok je deze reacties zelf uit, en dan zit een ander te miepen?
laat maar ik zoek betrouwbare verkopers en uit mijn ervaringen hier blijken die iig niet uit de buurt van arnhem te komen (no offence)
maar dit vind ik te vaag dus komen ze maar naar de potentiele koper toe
zo niet, ik heb geen haast er komt zat voorbij hier.
-
- Über-Spammer
Helemaal gelijk...

gebruik je gezonde boeren verstand... (neem het 'woord' boeren niet te letterlijk, anders krijgen we hier weer discussies over
)
nu zout over de slak.. (
)

gebruik je gezonde boeren verstand... (neem het 'woord' boeren niet te letterlijk, anders krijgen we hier weer discussies over

nu zout over de slak.. (

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
het zout is opMaik (WOOFER) schreef:Helemaal gelijk...
gebruik je gezonde boeren verstand... (neem het 'woord' boeren niet te letterlijk, anders krijgen we hier weer discussies over![]()
)
nu zout over de slak.. ()

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
hozo mag niemand meer een mening hebben dan?Roy schreef:Nu weet ik weer waarom er niet meer gechat mocht worden in verkoop topics
die hoeft toch niet altijd hetzelfde te zijn?
als je na afloop maar weer gewoon een

ist gezellig heren??
@Luco, nee je bent geen mod en nee, dit hoort niet thuis op de rtc markt. Net wat roy zegt, daarom zijn we er blij mee, advertenties zonder gemiep over dit soort dingen....
@BasB, kennelijk is er wat voor gevallen tussen jou/jullie en Chris. Ik ken t verhaal niet en wil t ook niet kennen, maar houdt dit dan ook buiten t forum
Wel zo respectvol en eerlijk.

@Luco, nee je bent geen mod en nee, dit hoort niet thuis op de rtc markt. Net wat roy zegt, daarom zijn we er blij mee, advertenties zonder gemiep over dit soort dingen....
@BasB, kennelijk is er wat voor gevallen tussen jou/jullie en Chris. Ik ken t verhaal niet en wil t ook niet kennen, maar houdt dit dan ook buiten t forum

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dus de advertentie had wel in rtc markt gemoeten~Haas~ schreef:ist gezellig heren??
![]()
@BasB, kennelijk is er wat voor gevallen tussen jou/jullie en Chris. Ik ken t verhaal niet en wil t ook niet kennen, maar houdt dit dan ook buiten t forumWel zo respectvol en eerlijk.

en ja wat is gemiep daar verschillen wij dus van mening en dat is volgens mij juist de essentie van een forum, dat iedereen zijn eigen mening mag hebben

de advertentie wel ja....verder
een mening mag je hebben ja en ja daar verschillen wij idd van mening over, maar dat mag. Als we discussies over auto's krijgen van welles, nietes, welles, nietes zoals hier, heeft dat geen toevoegende waarde. Kortom een advertentie was meer dan genoeg geweest. VInd je t wat, ga langs en koop dat ding eventueel, vind je t niets, ook prima evengoede vrienden, maar opmerkingen zoals hierboven zijn nergens voor nodig. Komen de sfeer niet ten goede, dus als je t mij vraagt...laat ze achterwege en dat is niet alleen naar jou bedoeld...
Verder, even goede vrienden
een mening mag je hebben ja en ja daar verschillen wij idd van mening over, maar dat mag. Als we discussies over auto's krijgen van welles, nietes, welles, nietes zoals hier, heeft dat geen toevoegende waarde. Kortom een advertentie was meer dan genoeg geweest. VInd je t wat, ga langs en koop dat ding eventueel, vind je t niets, ook prima evengoede vrienden, maar opmerkingen zoals hierboven zijn nergens voor nodig. Komen de sfeer niet ten goede, dus als je t mij vraagt...laat ze achterwege en dat is niet alleen naar jou bedoeld...

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
tuurlijk~Haas~ schreef:de advertentie wel ja....verder

maar dat geld voor alle discussies uiteindelijk wil ieder toch zijn mening verdedigen, en mark en bas hebben ook een biertje gehad, dat staat er ook. een discussie of welles nietus mag best een keer als je daarna maar weer een

en op de foto ziet de gtt er netjes uit hoor