Ik vandaag eigenwijs als ik ben toch toyo's eronder willen laten leggen waren niet voorradig (ook niet bij de leverancier) en andere banden 195-45-15 hadden ze ook niet alleen 1 soort en die was 160 euro ofzo.
Nu is mijn vraag dan ook wat betalen jullie ongeveer voor jullie banden incl. het eronder leggen? (maat 195-45-15)
Jeroen-16v schreef:ik heb toevallig net 2 * toyo proxis t1R moeten bestellen voor mijn apk.
Ik ben per band in de maat 215-40-zr16 99 euro per band kwijt incl. erop zetten en uitbalanceren. volgens mij wel een goede prijs
Nou ze zitten erop, en heb weinig verschil gemerkt ten opzichte van de proxis t1s. Heb nog niet in de regen gereden, maar dat zal niet lang duren in dit kouwe kikkerlandje
Jeroen-16v schreef:ik heb toevallig net 2 * toyo proxis t1R moeten bestellen voor mijn apk.
Ik ben per band in de maat 215-40-zr16 99 euro per band kwijt incl. erop zetten en uitbalanceren. volgens mij wel een goede prijs
Nou ze zitten erop, en heb weinig verschil gemerkt ten opzichte van de proxis t1s. Heb nog niet in de regen gereden, maar dat zal niet lang duren in dit kouwe kikkerlandje
Nog niet in de volle regen gereden, maar wel op nat wegdek.
Ze doen het goed op natte vloeren, maar verwacht geen kauwgom om je velgen.
Net een beetje zoals de T1S
let er wel op dat ze 215 breed zijn, en dat is natuurlijk niet de juiste breedte voor een clio 16V. Dan heb je sneller dat ze beginnen te glijden.
Ik heb er eindelijk andere banden onder kunnen leggen,toyo proxus komen er dus never nooit meer onder,leuke band als het warm is,maar verder,vond ik het niks
ik ben weer overgegaan op de michelin pilot exalto band,echt veel beter naar mijn zin,ook slagje breder nu 205/45 r16 ipv 195/45 r16
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
Bij pimp my ride gisteraaf legde ze er vredestein banden (tires from the netherlands.... netherlands???) op, waren sporttrac banden. volgens mij wel goed spul van vredestein.
Foeke schreef:Heb op het moment aan de voorkant de Pirelli Zero Nero bevalt wel goed.
Pirelli Zero Nero rondom, wat een fijne band is dat. Heel nauwkeurig en veel grip. Ik heb nog niet gereden in de regen, dus hierover kan ik geen oordeel vellen.
+Clio16v+ schreef:Bij pimp my ride gisteraaf legde ze er vredestein banden (tires from the netherlands.... netherlands???) op, waren sporttrac banden. volgens mij wel goed spul van vredestein.
Lijkt me meer een goeie compromis-band.
In alle opzichten 'goed' maar nergens 'uitmuntend' als je begrijpt wat ik bedoel.
+Clio16v+ schreef:Bij pimp my ride gisteraaf legde ze er vredestein banden (tires from the netherlands.... netherlands???) op, waren sporttrac banden. volgens mij wel goed spul van vredestein.
Lijkt me meer een goeie compromis-band.
In alle opzichten 'goed' maar nergens 'uitmuntend' als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb ze nu ook Vredestein SportTrac. Weet niet wat ik er vanmoet vinden. Had hiervoor een of ander B-merk (minerva) dat vond ik niet eens veel beter/ slechter.
Toevallig heb ik ook de sporttrac, heb er zo niet veel problemen mee, best goeie grip. Alleen met nat weer weet ik niet wat ik er van moet vinden, heb dan stuk sneller grip verlies, maarja dat is meestal met nat weer. Vind verder wel positief.