mijn GTE wordt opgeschort

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
jeannette klok
Contacteer:

Na al die jaren vertoond mijn gte wat nare roestige plekken,o.a bij t achterruit,zijraam en de dorpels,en ze heeft een paar deukjes in de deuren,en op de motorkap,en de opkrikpunten zien er niet meer uit.
In sept. ga ik nog 1 keer op circuit zandvoort rijden,en dan gaat ze er min. een half jaar uit,ze gaat helemaal uit elkaar,al t roest word aangepakt,en alle deukjes moeten eruit,wil er ook andere koplampen in hebben zodat mijn xenon verlichting beter uitkomt,ook andere bumper en grill,maar ben er nog niet helemaal uit.
En dan uiteraard overspuiten,denk wel dezelfde kleur,dan hoeft niet alles binnenin te worden overgespoten,wel de dorpels en acherklep en motorkap natuurlijk,ook gelijk nieuwe deurscharnieren.
Mijn velgen zijn ook licht beschadigd,dus die laat ik zandstralen en poedercoaten.
Maar omdat ik dan geen vervoer heb,heb ik vorige week een witte 5 1.4 i (dus geen startproblemenen benzinestank!!),ze is van 1990,en in nieuwstaat,de onderkant is gewoon nieuw,en geen roest te bekennen.
Er staat maar 100.000 km op de teller,en onderhoudsboekjes zaten erbij,moesten alleen nieuwe stuurkogels op en andere schokbrekers en wiellagers,en een oliebeurtje enz..
Als t allemaal zover is komen er wat foto,s op te staan.
Edwin16v
Contacteer:

Michel heeft het druk :D
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Per ongeluk gelocked blijkbaar! :S Maareh, hij is weer open... En meteen maar effe een schop om het goed te maken. ;)
5gt8vturbo

Edwin16v schreef:Michel heeft het druk :D
nee hoor peter gaat het zelf doen.
jeannette klok
Contacteer:

peet gaat het natuurlijk niet helemaal alleen doen,want bepaalde dingen kan ik zelf.
heb nu een paar keer met mijn 1.4 i gereden en ze rijd prima,maar gewoon gevaarlijk hoe hoog ze is,vandaag hebben we haar 5cm verlaagd,rijd stukke beter.
Plaats reactie