Niet gespot?
Op bezoek geweest bij Meneer Jeroen Kok.
Het vrouwtje van hem was jarig

Tussen Leeuwarden en Heerenveen een prachtige glimmende en verlaagde blauwe 19 16v gezien met stoere velgen en 2 fietsen op de rukhaak. Tis echt waarRobertR19 schreef:Vandaag heen en weer Heerenveen - Lelystad geweest.
Niet gespot?
rode 21 turbo gezien met een oude gek erin.R-win schreef:Tussen Leeuwarden en Heerenveen een prachtige glimmende en verlaagde blauwe 19 16v gezien met stoere velgen en 2 fietsen op de rukhaak. Tis echt waarRobertR19 schreef:Vandaag heen en weer Heerenveen - Lelystad geweest.
Niet gespot?.
Tss, das al de tweede keer dat je in Lelystad bentRobertR19 schreef:Vandaag heen en weer Heerenveen - Lelystad geweest.
Niet gespot?
BertClio Baccara 16v schreef:Afgelopen zaterdag in Leeuwarden een rode R19 16v ph.1 met witte velgen.
Had rode RTC stickers op de achterruitjes, kenteken ZB-34-VZ
Die zag ik vandaag ook staan.Clio Baccara 16v schreef:Afgelopen zaterdag in Leeuwarden een rode R19 16v ph.1 met witte velgen.
Vandaag gespot vanuit de trein, een blauwe clio 16v op de parkeerplaats van de HAN in Arnhem.
Gr, Frits.
Jeroen heeft wel aangewezen waar je ongeveer woontNegotiator schreef:Tss, das al de tweede keer dat je in Lelystad bentRobertR19 schreef:Vandaag heen en weer Heerenveen - Lelystad geweest.
Niet gespot?
en niet ff je GTT komt laten zien.
Ik woon nog geen 500 meter van Jeroen K af
Nee, Kareltje is datErik Olijnsma schreef:Vanmorgen naast de Ring Groningen bij het Julianaplein:
Grijze 19 16v 5-deurs, met rtc stickers op de zijramen
Marcel?
Is die eens op een meeting geweest?Marcel (Mr. Bacardi Cola) schreef:Nee, Kareltje is datErik Olijnsma schreef:Vanmorgen naast de Ring Groningen bij het Julianaplein:
Grijze 19 16v 5-deurs, met rtc stickers op de zijramen
Marcel?
Nee, ik reed gisteren niet in nieuwegeinLex schreef:Sander, reed jij gisteren in Nieuwegein???
Dan was ik die gek die bij de Ford dealer over de weg heen liep om je kenteken te bekijken![]()
Was namelijk een rode clio RS phase ?
1.8 16v als Williams uitgevoerd5gt8vturbo schreef:gister gespot op de hartel brug in spijkenisse
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/gespot_hartel.JPG[/img]
volgens mij stond hij te koop!
gaat elk jaar trouw op de dag van aanschaf voor de APKDatum aanvang tenaamstelling 20 maart 2001
Vervaldatum APK 20 maart 2006
Deze?Clio Baccara 16v schreef:Afgelopen zaterdag in Leeuwarden een rode R19 16v ph.1 met witte velgen.
Vandaag gespot vanuit de trein, een blauwe clio 16v op de parkeerplaats van de HAN in Arnhem.
Gr, Frits.
ARNO16V schreef:Deze?Clio Baccara 16v schreef:Afgelopen zaterdag in Leeuwarden een rode R19 16v ph.1 met witte velgen.
Gr, Frits.
[img]http://photobucket.com/albums/v629/R-C- ... a0f3dd.jpg[/img]
Erik, die Clio staat er volgens mij elke dag.Erik Olijnsma schreef:Vanmorgen bij Bandentrend een Blauwe 16V in Hoogeveen
SZ-VN-80 volgens mij, had wel 2.0 badges op de zijkant, was volgens mij geen willi
En vanmiddag kwam er een slecht uitziende witte GTT ph1 op een trailer achter een blauwe amerikaanse pick up op de rondweg van Groningen
Ik ben met de eigenaar van die 19 16v dit jaar naar Gronau geweest (kwam hem onderweg bij Zwolle tegen) issie hier ook forum bezoeker?renault express 1.4 schreef:ARNO16V schreef:Deze?Clio Baccara 16v schreef:Afgelopen zaterdag in Leeuwarden een rode R19 16v ph.1 met witte velgen.
Gr, Frits.
[img]http://photobucket.com/albums/v629/R-C- ... a0f3dd.jpg[/img]
kan wel dit is mijn neeefs 19 vanmorgen bij de basis in leeuwarden een licht blauwe 5 gtt en een 5 16v bleusport en zag de oude auto van erik olijnsma ook de blauwe clio
ik kom er minimaal 2x per week, maar heb m maar 1x nog gezienRik Hamberg schreef:Erik, die Clio staat er volgens mij elke dag.Erik Olijnsma schreef:Vanmorgen bij Bandentrend een Blauwe 16V in Hoogeveen
SZ-VN-80 volgens mij, had wel 2.0 badges op de zijkant, was volgens mij geen willi
En vanmiddag kwam er een slecht uitziende witte GTT ph1 op een trailer achter een blauwe amerikaanse pick up op de rondweg van Groningen