Mijn naam is Mick ben 27 en kom uit Maastricht. Heb een grote passie en dat zijn snelle auto's. Ben opzoek naar een goede Williams deze zal dan af en toe ook het circuit op mogen! (Nordschleife) ...Verder heb ik een Subaru impreza 555 GTT...deze heb ik op het moment te koop staan.
Mooi ding, das voor mij de volgende stap z'n impreza.
Maar inhemelsnaam wat moet je met een renault als je een 555 hebt? Ik heb er een om dat ik van slechte auto's houd
Maar welkom
Jullie helpen me ook niet he? Begin steeds meer te twijfelen...haha ja...damn!!!
Maar goed...de reden van de verkoop van de impreza is....Ik vind het zonde om met de impreza het circuit op te gaan, wil hem niet afraggen...daarom wil ik een kleinere auto die toch redelijk snel en goedkoper is om het circuit op te gaan. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het er niet makkelijk mee dat mijn impreza te koop staat.
De Williams is natuurlijk al een snelle auto, maar voor het circuit kun je natuurlijk nog tal van aanpassingen doen om hem nog sneller en behendiger te maken. In hoeverre wil je de auto gaan aanpassen als je eerst natuurlijk een goede hebt gevonden?
Jullie helpen me ook niet he? Begin steeds meer te twijfelen...haha ja...damn!!!
Maar goed...de reden van de verkoop van de impreza is....Ik vind het zonde om met de impreza het circuit op te gaan, wil hem niet afraggen...daarom wil ik een kleinere auto die toch redelijk snel en goedkoper is om het circuit op te gaan. Ik moet eerlijk zeggen, ik heb het er niet makkelijk mee dat mijn impreza te koop staat.
je hoeft toch niet voluit te gaan op het circuit? als je het er al niet makelijk mee heb dat hij al te koop staat weet ik zeker dat je naderhand enorm veel spijt zal hebben na verkoop. Ik zou die impreze dan lekker houden en maar 80%geven op het circuit! en een impreza kan volgens mij ook aardig wat hebben
@ Patrick... Zag er eentje staan op de marktplaats met een dbm block met zo'n 180 pk en dat zou goed zijn. Verder zou ik moeten kijken hoe een renault zich gedraagt op het circuit. En dan kijken voor het onderstel en natuurlijk de remmen.
@ 5gtt... Je hebt helemaal gelijk...weet van verschillende mensen die hun subaru verkochten er spijt van kregen. Zelfs gtt rijders die een wrx kochten...kregen spijt...omdat ze de fun factor miste van de gtt. Ik geef 80% op het circuit...maar je wilt uiteindelijk toch op het randje rijden
@ Mike...Daar zit ik nu ook aan te denken. Maar dan wordt het geen williams omdat deze dan redelijk duur in aanschaf is. Ik ga me eens verdiepen in de 1.8 16v en kijken wat daar allemaal mogelijk mee is.
Mick, je kan ook is kijken naar een 19 16v, ide hebben een betere wegligging, haal hem leeg en hij is net zo licht als een clio 16v, die zijn niet deur en kan je een hoop mee doen!