5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
EERST de remleidingen aanleggen..... je vervloekt je zelf later!! niet verder eerst de remmen. laat de klauwen maar eerst zitten, maar leg die leidingen er in.. en monteer de klemmen!!!!
EERST de remleidingen aanleggen..... je vervloekt je zelf later!! niet verder eerst de remmen. laat de klauwen maar eerst zitten, maar leg die leidingen er in.. en monteer de klemmen!!!!
Denk dat dit zo de opstelling van de koelers word. Alleen ff kijken of ik geen smaller luchtfilter kan vinden zodat de oliekoeler wat dichter bij de radiateur kan komen zodat ie wat meer lucht opvangt. Olie koeler zit nu half achter de linkerkoplamp
Das idd beter voor de oliekoeler. En als ik dan het gat bij de linkerkoplamp groter maak kan het luchtfilter onder de koplamp. Zit het filter tenminste buiten de motorruimte [img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... GE0349.jpg[/img]
paz-maniac schreef:en herry hoe ver staat ie, al een het inrijden????
Bijna Morgen ga ik je rolkooi ophalen en passen. Eind van de week word ie opgehaald door de spuiter. Moet de achterremmen nog doen(remklauwen worden gereviseerd). En nog een hoop prulwerk. Word wel eind 2005 voordat ie weer rijd
Nou weet wel zeker dat dit geen omp is, maar een matter.
Omp en Sparco lopen direct vanaf de achterste wielkasten naar de B-stijl-beugel. Is ook stukken stijver.
jah dat weet ik ook wel, maar bij mij zit de olie koeler nu achter de grille, en daarom word met koelwater iets warmer dan zonder olie koeler. dus daarom was ik benieuwd of dat bij 5gt8vturbo ook nog zo was of niet want anders kan ik effe mijn olie koeler verplaatsen
heb jij geen problemen met warmer worden van koelwater dan zonder oliekoeler???
Je olie loopt anders (standaard) ook door je koelvloeistof hoor.
gr sander
ik heb hem daar juist gezet omdat mijn water heel erg koel blijft ook tijdens extreem gebruik in de hoop dat mijn water wat wrmer wordt, maar hij blijft nog steeds even koel.
Tis zover, ben papa geworden Moeder en Jessie maken het goed. Zal het afwerken van de gtt niet echt versnellen maar ja. Kga weer lekker een poepluier verschonen [img]http://img.photobucket.com/albums/v218/ ... G_0044.jpg[/img]