na mijn 16v ervaring van anderhalf jaar geleden wat me zo een beetje leeggezogen had wilde ik het weer proberen. Maar dan een goede die dan wat meer kost maar in ieder geval meer zekerheid geeft.
Dus ik ook maar aan de Williams. Ik heb hem nu vier weken geleden bij Veban gekocht met 215k op de teller, is flink maar de motor heeft maar 135k gelopen dus dat valt weer mee. Voor de rest super auto in mooie staat. Wat is het Williams gevoel toch een lekker gevoel.
Voor de rest helemaal standaard en dat blijft ie ook wel, een williams moet je niet aan knoeien, optisch dan. Zit een ander pijpje onder merk weet ik niet, misschien een van jullie die het weet?
Misschien nog motorvermogen omhoog, maar is niet noodzakelijk.
Weer een vrolijke Williams eigenaar voor in het register
NF-XV-85
THRenault's Williams
Ja, mooi dingetje.. ziet er nog (erg) goed uit!!
Die uitlaat, is dat geen Peco?
Die uitlaat, is dat geen Peco?
Vroem enzo
-
Mooie wagen, veel plezier ermee!
Gr, Frits.
Gr, Frits.
Mooie wagen!
Volgens mij is die ook 432 en de uitlaat lijkt wel een Peco.
En die NL sticker mag er inderdaad wel af ja
Volgens mij is die ook 432 en de uitlaat lijkt wel een Peco.
En die NL sticker mag er inderdaad wel af ja

is een 432 idd
nl sticker er maar ff afhalen ja. Moet toch nog een goede fotoshoot doen deze is een beetje rubbish.
Een pecootje aha, nou ik vind hem mooi zo.
Moet nog wel ff terug naar Veban, waren paar kleine dingetjes maar zal wel een lener meekrijgen. Stoorendste is dat de motor van de ruitenwisservloeistofpompje het niet doet. Andere puntjes zijn 2 binnen lampjes en nog wat kleins.
Maar super tevreden mee. Nu heel voorzichtig mee zijn
niet te voorzichtig uiteraard, goed laten warmdraaien alles regelmatig controleren. En op de velgjes letten wat mijn mijn 16 niet hoefde want die waren toch al verschrikkelijk.
Oja is het williams register toegankelijk zodat ik een beetje kan rondkijken wie en wat zeg maar?
nl sticker er maar ff afhalen ja. Moet toch nog een goede fotoshoot doen deze is een beetje rubbish.
Een pecootje aha, nou ik vind hem mooi zo.
Moet nog wel ff terug naar Veban, waren paar kleine dingetjes maar zal wel een lener meekrijgen. Stoorendste is dat de motor van de ruitenwisservloeistofpompje het niet doet. Andere puntjes zijn 2 binnen lampjes en nog wat kleins.
Maar super tevreden mee. Nu heel voorzichtig mee zijn

Oja is het williams register toegankelijk zodat ik een beetje kan rondkijken wie en wat zeg maar?
Knappe vent die 'm zo door de keuring heeft gekregen...THRenault schreef:Moet nog wel ff terug naar Veban, waren paar kleine dingetjes maar zal wel een lener meekrijgen. Stoorendste is dat de motor van de ruitenwisservloeistofpompje het niet doet.

Allereerste welkom bij Da Club
met in het bezit zijn van een williams, het is immers de beste keuze!
http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15301
williamsregister@gmail.nl
Hier kan je het register altijd aanvullen met informatie, voor zover heb ik nu alles verwerkt!
Veel rijplezier!

http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15301
williamsregister@gmail.nl
Hier kan je het register altijd aanvullen met informatie, voor zover heb ik nu alles verwerkt!
Veel rijplezier!
Yup vond ik ook al zo apart maja klein foutje zullen we het maar ophoudenMerijn schreef:Knappe vent die 'm zo door de keuring heeft gekregen...THRenault schreef:Moet nog wel ff terug naar Veban, waren paar kleine dingetjes maar zal wel een lener meekrijgen. Stoorendste is dat de motor van de ruitenwisservloeistofpompje het niet doet.
Is dat toevallig die voor de achterruit?THRenault schreef:Stoorendste is dat de motor van de ruitenwisservloeistofpompje het niet doet.
de voorruit is het als ik de hendel overhaal dan hoor je normaal een motortje maar die hoor je niet, ff gekeken naar de aansluiting en de bedrading geboord te verwisselen met het achterste motortje. dat deed het goed ligt dus puur aan het motortjePatrick (Basic) schreef:Als ik mijn hendel van de ruitenwisser naar voren duw, hoor je een klikje en als je hem ingedrukt houd, begint die met sproeien?
-
Gefeliciteerd met je Williams.