Liquid's Clio 16V (Update: Motorkapschade gerepareerd!)
die duif heb je goed geraakt met welke snelhied is dat gebeurt?
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
Nee Paz, het is:paz-maniac schreef:beter 10 duiven in de lucht dan 1 op de motorkap, of hoe ging dat spreekwoord ook al weer????![]()
beter 10 duiven in de lucht dan 1 tegen je motorkap

Weet ik nog niet, van de week even langsrijden bij schadeherstel bedrijfje.. ken wel wat mensen daar..Niels Takken schreef:Vliegende ratten, kutbeesten. Minder man, Dure schade?
Weet niet, hoop het nietErik Olijnsma schreef:Leefde de duif nog dan?![]()
maar schade is beperkt tot de motorkap neem ik aan?

Ja, dat is het enige.. maar die barsten in mn lak is ook niet fijn. Moet dus ook gespoten worden die motorkap .. pfff
Ja hoor, paas je msn even in PMP@TB@D schreef:hebbie deze foto's in het groot voor mij????Liquid schreef:Deze dan ? *Foto*
ca. 140 km p/uknetter schreef:die duif heb je goed geraakt met welke snelhied is dat gebeurt?
Mrtn schreef:dierenbeul

Vroem enzo
Zielige duif...
Naja, als je bij dieren al zo denkt, duurt het niet lang meer voor je over mensen ook zo denkt in het verkeer.
Daar was toch zoŽn film...van een vent, die telkens een sticker op de zijkant van zŽn deur plakte.
Naja, als je bij dieren al zo denkt, duurt het niet lang meer voor je over mensen ook zo denkt in het verkeer.
Daar was toch zoŽn film...van een vent, die telkens een sticker op de zijkant van zŽn deur plakte.
Aaah klote duiven, ze schijten je auto onder of ze knallen er in het ergste geval tegen aan..
Suc6 ermee,

Suc6 ermee,
Nou, van de week had ik al een afspraakje gemaakt en ben vanmorgen mijn clio even gaan langsbrengen.
Dat schadeherstelbedrijf werkt nauw samen met 1 van de bedrijven van mijn baas en kon dus een leuk prijsje regelen (nog veels te duur voor een kutvogel die op je motorkap vliegt uiteraard.. maargoed, beter dan de belachelijk hoge prijzen die andere bedrijven ervoor rekenden)
Kan hem vrijdag.. uiterlijk maandag ophalen.
Ben benieuwd
Dat schadeherstelbedrijf werkt nauw samen met 1 van de bedrijven van mijn baas en kon dus een leuk prijsje regelen (nog veels te duur voor een kutvogel die op je motorkap vliegt uiteraard.. maargoed, beter dan de belachelijk hoge prijzen die andere bedrijven ervoor rekenden)
Kan hem vrijdag.. uiterlijk maandag ophalen.
Ben benieuwd
Vroem enzo
Ziet er mooi uit! Volgens RoyW zit er kleurverschil in maar van wat ik al zie stoort het mij niet. Na zoveel jaar in weer&wind is het logisch dat een nieuwe lak er anders uitziet dan de oude.
Erg mooi gedaan, ben er blij mee! Zal binnenkort even een fotootje plaatsen.
Trouwens donderdag wordt, eindelijk, mijn bekleding gemaakt (waar 2 maanden geleden al sprake van was), maar die kerel had steeds geen tijd. 'T wordt hier op de zaak gedaan, dus kosteloos
Zit ik tenminste weer lekker in mn auto want die rug- en zij steunen zijn helemaal verzakt.
Erg mooi gedaan, ben er blij mee! Zal binnenkort even een fotootje plaatsen.
Trouwens donderdag wordt, eindelijk, mijn bekleding gemaakt (waar 2 maanden geleden al sprake van was), maar die kerel had steeds geen tijd. 'T wordt hier op de zaak gedaan, dus kosteloos

Zit ik tenminste weer lekker in mn auto want die rug- en zij steunen zijn helemaal verzakt.
Vroem enzo
Idd faseII is wel belangrijk, stomme strip aan de achterkant nu
en die lampen zijn ook lelijk

nog maar ff paar keer die sloop bezoeken.
omlaag?
neuhh
nja. misschien paar (5?) cm
en die lampen zijn ook lelijk

nog maar ff paar keer die sloop bezoeken.
omlaag?
neuhh
nja. misschien paar (5?) cm

Vroem enzo