ACT: F.A.Q. ICE
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
2000 vind ik echt geen gekke prijs
die gast daarentegen is een complete malloot, maar ja ieder zijn eigen he
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
leg eens uit?Erik Olijnsma schreef:2000 vind ik echt geen gekke prijs
nieuw is 2499 en wat kost een digitenne ontvanger?
en een navipakket erbij?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
geloof dat de digitenne receiver iets van 400 kost, de navi computer iets van 600-750 euro
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
das nog geen 6000Erik Olijnsma schreef:geloof dat de digitenne receiver iets van 400 kost, de navi computer iets van 600-750 euro

zal wel met inbouw ed zijn dan
dat is wel een besparing van 1500 minimaal mmmmm eerst eens vragen hoe oud het is enzo
wordt vervolgd
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
Ff een vraag waar ergens zit een gat in het schutboord voor een voedingskabel van een amp bij een Clio 1
VLK Groep
gewoon met een ijzerboor gaatje boren aan de passagierskant net onder het dashbord en uitgebreid met tectyl inspuiten
door die bestaande rubbers moet je je dashbord eruit halen (daar wordt je nie vrolijk van
)
door die bestaande rubbers moet je je dashbord eruit halen (daar wordt je nie vrolijk van
ik heb een renaultje 5 supercampus, Gaat in de goeie richting 

-
Een Clio is geen 5 hoor
.
Er zijn mensen die dit precies weten en die heb ik ff nodig.

Er zijn mensen die dit precies weten en die heb ik ff nodig.
VLK Groep
Er zit een doorvoergat recht achter je accu alleen iets lager. Er zit als het goed is een rubber in. En dan kom je vlakbij de pedalen uit.Robert-Jan schreef:Ff een vraag waar ergens zit een gat in het schutboord voor een voedingskabel van een amp bij een Clio 1

-
Kijk dit is info die ik zoek.
Thnx Roy
Thnx Roy
VLK Groep
-
Ik zou niet durven
.
Gaten boren mogen andere doen in hun voertuig
.
Gaten boren mogen andere doen in hun voertuig

VLK Groep
ja ik vindt het nie zo erg om een gat te boren als je het goed tectyleerd kan er weinig mis gaan en als je een kleiner boor diameter neemt als de kabel is het ook waterdicht

En dan schuurt het kabeltje een paar keer en fikt je auto weg....Freakie schreef:ja ik vindt het nie zo erg om een gat te boren als je het goed tectyleerd kan er weinig mis gaan en als je een kleiner boor diameter neemt als de kabel is het ook waterdicht
Prima idee

-

VLK Groep
ja jongens als jullie een beetje nadenken dan kunnen jullie ook bedenken dat als een kabel klem zit dat ie weinig kan schuren en trouwens ik heb geen zin om me een beetje de les te laten lezen door een stel betweters dus ik laat et hier bij

-
Laat idd maar zitten, het is jou voertuig
.

VLK Groep
Je kan het beste even van binnenuit een electriciteitsdraad door dat rubber naar buiten steken (van binnen zie je het zo zitten, zit hoog boven je pedalen...) en dan kan je gelijk aan de draad de met afwasmiddel besmeerde voedingskabel weer naar binnen trekken 

-
- Contacteer:
via de binnenkant naar de motorruimteRobert-Jan schreef:Kijk dit is info die ik zoek.
Thnx Roy

ff de vloerbedekking weghalen en een gaatje in 't rubber prikken
kabel erdoorheen en dan komtie ergens onder je linker
veerpootkoker uit, makkie

-
- Contacteer:
Freakie schreef:ja jongens als jullie een beetje nadenken dan kunnen jullie ook bedenken dat als een kabel klem zit dat ie weinig kan schuren en trouwens ik heb geen zin om me een beetje de les te laten lezen door een stel betweters dus ik laat et hier bij

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In bepaalde gevallen ik ook niet, maar alleen als het niet anders kanFreakie schreef: ik vindt het nie zo erg om een gat te boren
Fout, tectyl heeft alleen te maken met de roestpreventieFreakie schreef: als je het goed tectyleerd kan er weinig mis gaan
Dikke onzin, want een draad dicht nooit 100% af, alleen met gebruik van de juiste! rubbersFreakie schreef:en als je een kleiner boor diameter neemt als de kabel is het ook waterdicht
Juist als de kabel klem zit gaat hij schuren, omdat er te weinig flexible bewegingsruimte is (een rubber geeft dat dus wel) gaat het metaal de kabel opvreten, en jawel, de mogelijkheid op een mooie brand is ontstaanFreakie schreef: als jullie een beetje nadenken dan kunnen jullie ook bedenken dat als een kabel klem zit dat ie weinig kan schuren
Tja, als je dus iets weet, ben je direct een betweter? lekker kortzichtigFreakie schreef:en trouwens ik heb geen zin om me een beetje de les te laten lezen door een stel betweters
Freakie schreef:dus ik laat et hier bij

k mensen sorry was een beetje chagerijnig door persoonlijke omstandigheden, en daardoor was ik die dag een beetje kortaf en als ik mensen hiermee geirriteerd heb mijn excuses hiervoor

-
- Contacteer:
geef nie hoor, je ben wel zo tof dat je je excuses maaktFreakie schreef:k mensen sorry was een beetje chagerijnig door persoonlijke omstandigheden, en daardoor was ik die dag een beetje kortaf en als ik mensen hiermee geirriteerd heb mijn excuses hiervoor

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Freakie schreef:k mensen sorry was een beetje chagerijnig door persoonlijke omstandigheden, en daardoor was ik die dag een beetje kortaf en als ik mensen hiermee geirriteerd heb mijn excuses hiervoor

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nog wel even noverox op de rand van het metaal smeren, t blijft een renault heCChris schreef:gaatje boren, doorvoerrubbertje van 5 ct er in, kabeltje er doorheen en waterdicht issieklaar....
Effe een reclamebericht:
Ik bied een nieuwe Audio-System versterker 2 kanaalsversterker aan, zie
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=183. Voor de mensen die het merk niet kennen, het is absoluut niet te vergelijken met JBL, Infinity enz., dit is echt een klasse hoger
Voor meer info kun je me mailen.
Einde bericht

http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=183. Voor de mensen die het merk niet kennen, het is absoluut niet te vergelijken met JBL, Infinity enz., dit is echt een klasse hoger

Voor meer info kun je me mailen.
Einde bericht

-
neem ff contact op met Stefan S, Bram hij heeft er ervaring mee
VLK Groep
nee hoorStefan S. schreef:Effe een reclamebericht:![]()
.....
Einde bericht

Nog ff een vraagie. Heb er nog niet naar gekeken hoor, maar kun je een signaalkabel splitten? Zit maar 1 uitgang op me radio namelijk en wil twee versterkers aansturen

Hey Bram,
Ik heb deze composet gehoord in een demomuur bij de importeur met daarop een Steg versterker. Het verbaasde mij dat uit een composet van 100 euro zo goed geluid kwam. Uiteraard had hij genoeg andere composetjes in de muur zitten die beter klonken, maar dan praat je ook over een hele andere prijsklasse
Gr. Stefan
Yup, gewoon een splitter er tussen doen.~Haas~ schreef:nee hoorStefan S. schreef:Effe een reclamebericht:![]()
.....
Einde bericht
Nog ff een vraagie. Heb er nog niet naar gekeken hoor, maar kun je een signaalkabel splitten? Zit maar 1 uitgang op me radio namelijk en wil twee versterkers aansturen
Hmm klinkt wel interessant, misschien krijgen we korting met 2 setjes BrammieStefan S. schreef:Hey Bram,
Ik heb deze composet gehoord in een demomuur bij de importeur met daarop een Steg versterker. Het verbaasde mij dat uit een composet van 100 euro zo goed geluid kwam. Uiteraard had hij genoeg andere composetjes in de muur zitten die beter klonken, maar dan praat je ook over een hele andere prijsklasse. De composet heeft een krachtig laag met een gedetailleerd hoog. Voor 100 euro ken ik geen ander merk die beter klinkt. Denk wel even dat je de deuren goed dempt met bitumen matjes , anders krijg je een beduidend minder kickbass uit de woofer. Als je nog meer vragen hebt, dan hoor ik het wel op msn.
Gr. Stefan

Edit: wat moet die bitumen wegen voor 1 deur?
Situatie nu:
Clarion HU
16,5 cm pioneer voorin met brug en 2 tweeters erop. (50 rms ofzo)
20 cm pioneer achterin ook met brug en 2 tweeters erop (ook 50 rms)
Axton basstube 200W met pioneer versterker gebrugt op 80W rms
Maja gezien de achterbank eruit gaat (en dus de 20cm's ook) wil ik dus die gammele pioneer voor eruit en dan voorin dat setje van Caradio samen met een Alpine versterker die hier nog ligt.
Moet samen met dat Axton ding toch geen echte teruggang wezen toch?
Enneh wat moet 1 laagje bitumen kosten/wegen? Snelheid is toch belangrijker voor mij dan echte high end quality
Clarion HU
16,5 cm pioneer voorin met brug en 2 tweeters erop. (50 rms ofzo)
20 cm pioneer achterin ook met brug en 2 tweeters erop (ook 50 rms)
Axton basstube 200W met pioneer versterker gebrugt op 80W rms
Maja gezien de achterbank eruit gaat (en dus de 20cm's ook) wil ik dus die gammele pioneer voor eruit en dan voorin dat setje van Caradio samen met een Alpine versterker die hier nog ligt.
Moet samen met dat Axton ding toch geen echte teruggang wezen toch?
Enneh wat moet 1 laagje bitumen kosten/wegen? Snelheid is toch belangrijker voor mij dan echte high end quality