hoi, ik ben dus gerretje uit utrecht 4 jaar geleden heb ik mijn r5 T verkocht aan een jongen, hij kwam kijken met 2 vrienden en 1 meisje, ik had een witte, met een EVO pakket, aangepaste motorkap van clio, en dikke brom uitlaat in het midden. ik zou graag in contact komen met hem, en me vorige liefde weer terug kopen, het kenteken is JZ-BJ-88
gr
gerretje
Spijt;Oproep: JZ-BJ-88
naar welk deel van het land is de auto gegaan, en heb je het kenteken al effe gecheckt bij rdw, dan kan je zien hoelang hij evt al bij de eingenaar op naam staat, wie weet is ie ondertussen weer al een paar keer van eigenaar verandert
R5GTT. Drive it like you stole it
Kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming 5 GT TURBO
Kleur(en) Wit
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1397 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 829 kg
Maximum massa voertuig 1.255 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 414 kg
- geremd 800 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 20 januari 1995
Datum eerste toelating 29 april 1986
Datum aanvang tenaamstelling 8 maart 2001
Vervaldatum APK 11 augustus 2005
------------------------------------------
De APK is net verlopen, maar hij staat nog wel op kenteken
Voertuigsoort Personenauto
Merk RENAULT
Handelsbenaming 5 GT TURBO
Kleur(en) Wit
Brandstof Benzine
Aantal cilinders 4
Cilinderinhoud 1397 cm3
Aantal zitplaatsen 0
Aantal staanplaatsen N.v.t.
Massa ledig voertuig 829 kg
Maximum massa voertuig 1.255 kg
Massa rijklaar 0 kg
Laadvermogen N.v.t.
Maximum massa te trekken indien aanhangwagen:
- ongeremd 414 kg
- geremd 800 kg
- oplegger geremd N.v.t.
- autonoom geremd N.v.t.
- middenas geremd N.v.t.
Datum eerste afgifte Nederland 20 januari 1995
Datum eerste toelating 29 april 1986
Datum aanvang tenaamstelling 8 maart 2001
Vervaldatum APK 11 augustus 2005
------------------------------------------
De APK is net verlopen, maar hij staat nog wel op kenteken

Mrtn = Maarten
Hebbie d'r ook foto's van die je hier kan laten zien? misschien dat dan iemand zegt "he verrek die ken ik!
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
nog wel dezelfde eigenaar als waar je hem aan verkocht hebt zo te zien 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
als je er nog foto's van hebt zou ik die hier neerzetten ja. Dan is de kans groot dat iemand inderdaad roept van: hé! die ken ik!
Nou bij een renault weet ik dat zo nog nietpierre schreef:oude liefde roest niet

Dat zeg ik (gamma)Paul1916v schreef:als je er nog foto's van hebt zou ik die hier neerzetten ja. Dan is de kans groot dat iemand inderdaad roept van: hé! die ken ik!
-
hier kun je ze uploaden http://www.priyantha.nl/rtc/upload/
dan [*img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/plaatjexxx.jpg[/img] om het plaatje hier te tonen.
* weghalen
dan [*img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/plaatjexxx.jpg[/img] om het plaatje hier te tonen.
* weghalen

dit zijn de foto's wel te groot denk ik? maar heb meer verstand van andere dingen dan pc's

-
gerretje, doe maar ff [*img=800,600] plaatje [/img] worden ze wat kleiner 
*weghalen

*weghalen
-
Heb je hem in deze staat verkocht?
Dus dat de volgende eigenaar hem verder af heeft gebouwd en hem heeft gespoten.
Dan kan hij nu namelijk in alle kleuren rondrijden.
Gr, Frits.
Dus dat de volgende eigenaar hem verder af heeft gebouwd en hem heeft gespoten.
Dan kan hij nu namelijk in alle kleuren rondrijden.
Gr, Frits.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Plaatjes aangepast 
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
erik tnxxxxxxxxxxxxxx
ja ik heb hem in deze staat verkocht(zag er niet uit) maar daar moest je doorheen kijken, verder was de motor een echte motor, geen ratels, en bij voluit gas los, nog niet 1 klein wolkje te zien. ik vraag me af wat er nu van terecht is gekomen. ik denk dat de eigenaar die hem destijds heeft gekocht heeft afgebouwd. het was een jonge jongen(denk nu rond de 28)
helaas moest die toen weg, omdat mijn opa overleed, en de garage verkocht is door me familie(beetje jammer) en ik hoop dat als ik de gegevens van rdw moet geloven nog steeds in handen is van die ene persoon! en ik hoop dat hij er nix aangedaan heeft, en ik hem terug kan kopen.hahaha maar dat zal wel niet.
ja ik heb hem in deze staat verkocht(zag er niet uit) maar daar moest je doorheen kijken, verder was de motor een echte motor, geen ratels, en bij voluit gas los, nog niet 1 klein wolkje te zien. ik vraag me af wat er nu van terecht is gekomen. ik denk dat de eigenaar die hem destijds heeft gekocht heeft afgebouwd. het was een jonge jongen(denk nu rond de 28)
helaas moest die toen weg, omdat mijn opa overleed, en de garage verkocht is door me familie(beetje jammer) en ik hoop dat als ik de gegevens van rdw moet geloven nog steeds in handen is van die ene persoon! en ik hoop dat hij er nix aangedaan heeft, en ik hem terug kan kopen.hahaha maar dat zal wel niet.
-
oude liefde roest idd niet, heb ook nog steeds spijt
dat ik de mijne (PB-02-VR) heb weg gedaan. maar soms moet je minder leuke 
beslissingen nemen om er weer wat anders wat leuk is voor terug te krijgen.

beslissingen nemen om er weer wat anders wat leuk is voor terug te krijgen.

ik ken die auto ergens van....ff diep graven 
btw, heb je topictitel ff aangepast, zo kijken er misschien meer mensen in

btw, heb je topictitel ff aangepast, zo kijken er misschien meer mensen in

Je kan de oude eigenaar via de RDW achterhalen.
Je moet dan een brief schrijven naar de RDW waarin je uitlegt waarom je de huidige eigenaar wilt weten. De RDW stuurt je brief(na betaling) dan door naar de eigenaar, welke dan contact met je kan opnemen..
Wat goedkoper/makkelijker is, kijk eens rond in je familie/kennissenkring of er niet iemand bij de politie werkt.. Zij mogen die informatie in principe niet vrijgeven, maar je kan het altijd proberen..
Via de RDW is dan wel legaal, maar als je in de brief al aangeeft dat je de 5 terug wilt kopen, dan kan dat natuurlijk zéér nadelig zijn voor de prijs...
Succes.
Je moet dan een brief schrijven naar de RDW waarin je uitlegt waarom je de huidige eigenaar wilt weten. De RDW stuurt je brief(na betaling) dan door naar de eigenaar, welke dan contact met je kan opnemen..
Wat goedkoper/makkelijker is, kijk eens rond in je familie/kennissenkring of er niet iemand bij de politie werkt.. Zij mogen die informatie in principe niet vrijgeven, maar je kan het altijd proberen..
Via de RDW is dan wel legaal, maar als je in de brief al aangeeft dat je de 5 terug wilt kopen, dan kan dat natuurlijk zéér nadelig zijn voor de prijs...

Succes.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Car: Captur EDC130 Intens
Chris schreef:Je kan de oude eigenaar via de RDW achterhalen.
Succes.
Garagehouder met APK bevoegdheden idem dito volgens mij.
Waarom krijg ik dan brieven van de Garage (om de hoek), wanneer ik weer op APK moet. MIjn adres hebben ze echt niet van mij.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ik krijg zo ook van de GTTRiël schreef:Waarom krijg ik dan brieven van de Garage (om de hoek), wanneer ik weer op APK moet. MIjn adres hebben ze echt niet van mij.
en die is zeker weten nog NOOOOOOOOOOOIT bij die dealer geweest (en hij gaat er nooit komen ook)
Als garagebedrijf kun je adressen uit je eigen regio opvragen waarop auto's geregistreerd zijn, voor bijvoorbeeld het versturen van APK mailings. Ik zal de exacte info hierover maandag neerzetten..
Maar simpelweg ff opvragen waar de YN-25-RK nu rondrijdt, dat gaat niet.
Maar simpelweg ff opvragen waar de YN-25-RK nu rondrijdt, dat gaat niet.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
zou het niet een idee zijn om het bij marktplaats te proberen? daar een soort advertentie te plaatsen misschien dat de eigenaar het ziet. heb je wel wat meer kans mee om hem te vinden.
greetzzzzzz marcel
greetzzzzzz marcel
-
- Car: Laguna RTI 2.0 S
- Contacteer:
Volgens mij kun je als particulier wel degelijk gegevens van een kentekenhouder opvragen hoor!
M'n pa heeft jaren geleden eens een andere auto gekocht en na een paar maanden belde de vorige eigenaar, die had nog iets wat bij de auto hoorde (ik weet niet meer precies wat het was, sleutels of het knoppendoosje van het alarm.....?)
dus rara hoe kwam die kerel aan de gegevens van wie de auto in bezit had gekregen?
En: laatst wou een kennis van mij op de RDW site een kenteken opvragen en hij stuitte toen op een regeltje 'kenteken opvragen 7.95' of iets dergelijks.
ik moest hem dus uitleggen dat het hier niet gaat om online je kentekengegevens raadplegen...
M'n pa heeft jaren geleden eens een andere auto gekocht en na een paar maanden belde de vorige eigenaar, die had nog iets wat bij de auto hoorde (ik weet niet meer precies wat het was, sleutels of het knoppendoosje van het alarm.....?)
dus rara hoe kwam die kerel aan de gegevens van wie de auto in bezit had gekregen?
En: laatst wou een kennis van mij op de RDW site een kenteken opvragen en hij stuitte toen op een regeltje 'kenteken opvragen 7.95' of iets dergelijks.
ik moest hem dus uitleggen dat het hier niet gaat om online je kentekengegevens raadplegen...
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
-
- Contacteer:
via de dealer zou kunnen natuurlijkChris schreef:Misschien via de gegevens die de eigenaar in het onderhoudsboekje vond? Of via de dealer die hem verkocht had?
maar volgens mij kun je gewoon bij het postkantoor tegen betaling de eigenaar van een kenteken achterhalen...
ik kan het helaas op de RDW site niet terugvinden aangezien ze deze laatst nogal drastisch veranderd hebben, ook zoeken op trefwoord 'tarief / tarieven' levert daar niks relevants op.
-
- Contacteer:
ja ik ga ook slapen
loop maandag wel even bij het postkantoor binnen
daar kunnen ze vast uitsluitsel geven of ik goed of fout zit 
loop maandag wel even bij het postkantoor binnen