manne manne help me out!

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
white gtt power

heb me hele bumperset eraf gehaald en nu kwam ik in de koffer een (geronoveerde) achterkant tegen, ik heb fotos getrokken maar kan ze straks pas uplaoden want is op andere pc.

langs de binnekant kan je gewoon naar buiten kijken door een gat van 3a4 cm maar er zi tnog roest rondom dus zal het gat wel wat groter worden, ook de gehele lijn naar de andere kant waar koffer vastzit op achterpaneel is vol met roest langs binnen en buiten, ze hebben het ooit gefixt met een silicone en wat peekachtige verf enzo zodat je het niet zag met de bekleding.

de rest van de auto is zo goed als roestvrij op enkele plekjes na maar nu was mijn vraag of ik de gehele achterzijde want deze is toch in een stuk ook kan bestellen? dan slijp ik em eruit en zetten we er gewoon een nieuwe in.

zeg me maar wat jullie denken, ik post tegen de avond wel wat fotos!
Riël
Über-Spammer

Roest weghalen, stuk plaat erin. Je ziet er nooit meer wat van, dus uber-netjes h oeft het niet. Gewoon fatsoendelijk lassen en afwerken en dan het je er geen last meer van.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
white gtt power

ja maar het zit zo, binnekant koffer waar de wielkast zit, daar vanonder in de hoek kan je een schroevendraaiers steken die aan de wielkast uitkomt, steek je hem wat meer naar rechts komt i achterkant uit. zou ik gewoon proberen zo hard mogelijk te fatsoeneren en niet TE goed proberen alles weg te werken?
Plaats reactie