Als je het wil testen moet je eens met Toyo's 160km/u in de regen gaan rijden en daarna met dezelfde snelheid Vredesteins

Zelfde verhaal met Rainsportjes.Lex schreef:Jij ook Mas, nooit geweten.
Als je het wil testen moet je eens met Toyo's 160km/u in de regen gaan rijden en daarna met dezelfde snelheid Vredesteins
160 met toyo's, ok.Lex schreef:Jij ook Mas, nooit geweten.
Zelfde verhaal met Rainsportjes.Steven schreef:Lex schreef:Jij ook Mas, nooit geweten.
alex1971 schreef: RE720 Bridge Potenza (worden mijn nieuwe banden, moeten echt errug ok zijn)
maar ik kan ze moeilijk krijgen ? 195/45 -15 toch ?Riël schreef:alex1971 schreef: RE720 Bridge Potenza (worden mijn nieuwe banden, moeten echt errug ok zijn)
Ik heb ze al een paar posts niet meer gepromoot, maar de Potenza's blijven mijn no.1 favoriet![]()
jah 'k heb er nu ook 4 onder, en rijd superMichel S. schreef:Heb nu Toyo's onder de suub liggen. Had voorheen Eagle F1 eronder liggen. Beetje gas in de bocht en dwars, maar dan de oncontroleerbare variant. Met de toyo's kan ik mijn stuur draaien en dan volgas vertrekken in de 1. Beestje weigerd nu om uit te breken.
Doe mij maar de toyo's. En regen... Geen probleem mee.
Ik hoor dus van iedereen dat de S iets beter plakt dan de R (niet veel verschil) alleen dat de R veel langer mee gaat (gelijk aan andere banden)Foeke schreef:Maar hoe is de Toyo T1R band ten opzichte van de T1S band verbetert~Haas~ schreef:NIET DOEN!!!
als je van plan bent er 25000 km mee wilt rijden
Patrick (Basic) schreef:Neem Uniroyal Rainsports of Vredestein Sportrac.
nee.~Haas~ schreef:piepen doen banden altijd op dat soort vloeren. Al eens in een fatsoenlijke werkplaats wezen luisten?