MADRacing schreef:lijstje met reeds gedane modificaties;
Krukas afgedraaid versterkt en op 0 gebalanceerd.
drijfstangen uitgewogen en gepolijst.....
Cylinderwandjes opnieuw gehoond met een iets grovere hoon voor extra olie kleef.
Vliegwiel afgedraaid....
Nokkenas vervangen voor een redelijk wild exemplaar
stoterstangen vervangen voor titanium exemplaren
klepveren vervangen voor zware jongen uit een ouwe motorfiets....
Squisch verlaagd naar 0,6
zwaardere koppakking 1,6 mm roodkoper
extra sterke trekbouten met een kleine 20 nm meer aanhaal moment
kop gevlakt en voorzien van een dun laagje nikasyl
verbrandingskamers geruimd en aangepast op detonatie met koperen rand
bougiegaten anders geboord.....
zuigers opgelast en voorzien van spoelkam en uitgewogen
pistonpennen vervangen voor hardstalen exemplaren
kop geflowed volgens eigen specificaties....
Inlaat spruitstuk compleet vernieuwd met andere toestroom en bogen.
carburateur vervangen voor een dubbele weber.....met wat eigen inbreng....
en dan ben ik met het motorblok klaar...
nu nog uitlaat turbo en pijpwerk inclusief ic en niet tevergeten de ontsteking, want dat lijkt standaard nergens op........... kortom nog werk
zat.....
