hallo allemaal
ik heb een aantal probleempjes met mijn 5je phase 2.
als eerste. - als ik in een keer vol gas geef dan houd hij in en dan in een keer schiet ie voor uit. ongeachte in welke toertal ik dat doe.????
als tweede. - als ik rij dan hoor ik over duidelijk mijn aandrijf stang. aan de rechter kant. is dit mischien zo op te lossen of wordt dit een andere aandrijf stang.
wie kan mijn hier mee helpen.???
groeten peter van der avoort.
probleemen r 5gtt.....help
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Hoi heb je dat ook als je langzaam je gas dossert dus niet in 1 x gas geven maar opbouwend ?
Als ie het dan niet doet zit er misschien een sproeier verstopt zodat ie het niet vernevelt maar erin dondert.
Als je je as al hoort als je rechtdoor gaat zou ik hem snel vervangen +/- 70 euro voor de as als je een beetje je weg weet .
Hoor je hem alleen bij gas geven in de bochten kan je het wel ff uitsellen maar zeker niet te lang ...want als die gaat doe je niets meer
Als ie het dan niet doet zit er misschien een sproeier verstopt zodat ie het niet vernevelt maar erin dondert.
Als je je as al hoort als je rechtdoor gaat zou ik hem snel vervangen +/- 70 euro voor de as als je een beetje je weg weet .
Hoor je hem alleen bij gas geven in de bochten kan je het wel ff uitsellen maar zeker niet te lang ...want als die gaat doe je niets meer
nee hij doet het alleen maar als ik in een keer vol gas geef..........
en hoe maak je de sprooier schoon ??????
en ja de as doet het altijd en voor namelijk als je iets harderrijdt dan mag op de openbare weg......... dus bij ongeveer 100 km is het ergste.
en waar kan ik het beste die as kopen.???
groeten peter
en hoe maak je de sprooier schoon ??????
en ja de as doet het altijd en voor namelijk als je iets harderrijdt dan mag op de openbare weg......... dus bij ongeveer 100 km is het ergste.
en waar kan ik het beste die as kopen.???
groeten peter
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Dan moet je carb open, maar doe dat alleen als je er wat meer verstand van heb .....zijn namelijk een hoop kleine onderdelen.
Aandrijfas kan je overal bij een automaterialen zaak halen, ook bij mereer reno net wat jij wilt.
Aandrijfas kan je overal bij een automaterialen zaak halen, ook bij mereer reno net wat jij wilt.
dat inhouden en ineens vooruit schieten is je acceleratie sproeier. onderaan je carb zit een asje met een veer, die zal wel los of scheef zitten, haal je carb er eens af en kijk alles eens na.
carb revisie setje er tegen aan gooien is ook vaak geen slechte optie
carb revisie setje er tegen aan gooien is ook vaak geen slechte optie

Immer wieder die verdammte Holländer
niet te hard gooien, dan scheurt het zakkie open
liggen al je pakkingen en rubbertjes door je motorruim
liggen al je pakkingen en rubbertjes door je motorruim
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Kijk niet lullen en gewoon doen ...das de beste oplossing
Welkom in de wereld die renault 5 GT T heet
Welkom in de wereld die renault 5 GT T heet
[en aandrijf assen (heb ze maar meteen allebij besteld) zijn deze week binnen. en mijn dumvalve is ook deze week binnen...
thanxs voor de uitleg enz.. groetn peter[/quote]
die as is dat wel het probleem en niet toevallig een wiellager ?
je zal het snel weten nu.

die as is dat wel het probleem en niet toevallig een wiellager ?
je zal het snel weten nu.
hum tja wie weet anders heb ik dit ook maar meteen vervangen. dan is dat ook meteen goed............
p.s wie weet in de omgeving van veghel (nb) een goed bedrijfje dat turbo's op kan schroefen voor een renault 5 en een subaru impreza ????
gr peter
p.s wie weet in de omgeving van veghel (nb) een goed bedrijfje dat turbo's op kan schroefen voor een renault 5 en een subaru impreza ????
gr peter