sleutelen
Hallo mannen , ik heb een aantal kleine probleempjes met mijn clio 1.8 16V uit 93 ( o.a. speling in het stuur ) die ik graag opgelost zou willen zien. Zelf ben ik niet zo'n sleutelaar dus vroeg me af of of er hier bij de tuning club nog een paar handige jongens uit de prov Groningen waren die mij hierbij zouden kunnen helpen ( uiteraard tegen vergoeding ). Kan natuurlijk ook naar de garage gaan , maar dat kost klauwen met geld . Wie zou me willen helpen ?
-
- Contacteer:
welcome to the club 

pm eens wat mannen van hier. Je kunt zo zien of ze uit de buurt komen enz. Bart V, edwin 16V, marcel...allemaal handige jongens, dus wie weet 

-
- Contacteer:
sorry hoor, 'k kon het nie latenle mouton noir (sandy) schreef:welcome to the club

zo gaat dat bij 16v, het een opgelost het andere kapot!
Heb ik gelukkig nog geen last van (ffe afkloppen)
-
- Contacteer:
laat dat afkloppen maar achterwege, 't komt toch welARNO16V schreef:Heb ik gelukkig nog geen last van (ffe afkloppen)
goed...wie wil deze jongeman helpen 
ontopic guys

ontopic guys

-
- Moderator
- Car: MB
misschien ben een een klein beetje handig en is het leuk toch wat zelf te proberen. Er is best wat over te lezen mbt dat onderwerp en op alle vragen is een antwoord te vinden. Is nog eens erg leerzaam ook!!