Ik kocht afgelopen vrijdag velgen reiniger bij de halfords,
Wordt eens tijd om de velgen weer eens mooi schoon te krijgen.
Dus denk in de middag laat ik de auto maar eens schoon maken, Dus maak de wielen nat, Spuit de rommel erop. Even laten zitten en daarna met spons de rommel dr afgepoetst.
En toen afspoelen met water tot mijn verbazing had ik opeens behoorlijke zwarte vlekken in mijn rand van mijn velg en aan de zijkant van de spaken. De chroomlaag liet er gewoon van los. Daarna maar bij de 3 andere velgen geprobeerd en daar precies het zelfde. Nu stond er nergens op de fles dat je het niet op sommige wielen mocht gebruiken.
De klanten service vanmorgen maar gebeld, Moest ik 1 van mijn velgen + de velgen reiniger bij filiaal langs brengen waarna ze dan opgestuurd zouden worden naar Halfords nederland zodat ze daar konden uitzoeken wat er mis is gegaan.
Ik ben van meming dat halfords duidelijkere gebruiksaanwijzing op de fles had moeten zetten. Dus stuur ik gewoon 1 velg op. En ben ik heel benieuwd wat ze van plan zijn.
Halfords Velgenreiniger
dit is niet echt iets om een nieuw topic voor aan te maken, je had dit ook kunnen melden in het ACT. Boveendien is dit niet echt Renault gerelateerd, vandaar ook dat ik het topic lockt. Ik hoop dat je begrijpt waarom, zoniet, dan zie ik graag een pm van je tegemoet.
Martijn
ps. Wel verrot van je velgen, hoop dat t goedkomt!
Martijn

ps. Wel verrot van je velgen, hoop dat t goedkomt!