in nijmegen zwaar afgeprijst van 80 euro naar 25 euro, hingen er nog 2 witte, maat XL (te groot voor mij ) en nog aantal rode, veel XL en 1 M maat nog. Op achterkant staat bij beide geloof ik eits van: frontier les nog wat 1903
+Clio16v+ schreef:misschien nog neit bekend, maar te koop bij tribute clothing winkels:
.............
in nijmegen zwaar afgeprijst van 80 euro naar 25 euro, hingen er nog 2 witte, maat XL (te groot voor mij ) en nog aantal rode, veel XL en 1 M maat nog. Op achterkant staat bij beide geloof ik eits van: frontier les nog wat 1903
(voor nijmegen kenners, winkel is in de koopgoot)
trouwens dat zijn (of moeten er voor door gaan) oude (historische) wielrenshirts.
+Clio16v+ schreef:misschien nog neit bekend, maar te koop bij tribute clothing winkels:
.............
(voor nijmegen kenners, winkel is in de koopgoot)
trouwens dat zijn (of moeten er voor door gaan) oude (historische) wielrenshirts.
Volgens mij kan het daarmee ook
Ik heb het daarmee toendertijd volgens mij ook eens geprobeert, maar nu heb ik pas gemerkt dat dat best wel handig kan zijn
Laatst gewijzigd door Thierry op zo 21 aug 2005 8:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Mike (spitsoor) schreef:hier het nieuws van het gebeurde ongeval met fatale afloop bij mij om de hoek. Er is ook een foto boek beschikbaar op die site zag er net best uit
Thierry schreef:Volgens mij kan het daarmee ook
Ik heb het daarmee toendertijd volgens mij ook eens geprobeert, maar nu heb ik pas gemerkt dat dat best wel handig kan zijn
Mike (spitsoor) schreef:hier het nieuws van het gebeurde ongeval met fatale afloop bij mij om de hoek. Er is ook een foto boek beschikbaar op die site zag er net best uit
lekker zeg mislukte inhaalmaneuvre
hier hebben we ook zon weg waar het regelmatig gebeurd
dwazen zijn het die op zon weg inhalen
ja hier dus ook zeg zelf niet dat ik op die weg niet inhaal ofzo dat doe ik ook wel eens alleen als het kan. Waar dit gebeurt is vanaf ouddorp tot aan goedereede een doorgetrokken streep dus op zo'n stuk zou ik het überhaubt nooit doen
Thierry schreef:Volgens mij kan het daarmee ook
Kier schreef:Iemand enig idee waar je een nummerplaat houder met eigen tekst kan laten maken? Dus een plaathouder met ipv renault tuning club, iets anders erop?