stoelen en banken

Post hier al je vragen over de Renault 19
Plaats reactie
hansR19

Mijn R19 tje is een Dieseltje, van 1992, met een 5e deur. Het machientje draait nog steeds als een naaimachientje, heeft er nog maar 175000 km opzitten, en roest heeft ie nog niet tegengekomen.
De stoelen vooraan en de bank achteraan zijn echter naar de filistijnen.
Ik zoek daar nu een oplossing voor. Ik heb op de site gezien dat jullie allemaal gepassioneerde omtuners zijn dus dacht ik, hier op deze site kan ik mischien vinden wat ik nodig heb. In België heb ik al zoveel vragen gesteld hierover maar ik krijg geen antwoord dat mij kan helpen.

Heeft er iemand een nog degelijk 2e hands set dat hierin kan passen, waar het mij om te doen is, voorstoelen, het frame is nog volledig in orde alleen de zit(stof en vulling) en de rug(stof en vulling) zijn totaal versleten en achterbank(compleet) kleur is niet direct belangrijk, maar het zou handig zij mocht er iemand donkerblauw of zwart in de aanbieding hebben.
Ik woon in België maar kom op geregelde basis naar mijn nederlandse collega's, dus afhalen is niet onoverkomelijk.
allemaal nu al bedankt voor uw voorstellen.
Hans
:worship:
Martijnberk
Contacteer:

zet mooie kuipstoelen uit een 16V er in, had ik ook in mijn 19GTX 5 deurs, het aantal deuren maakt namelijk niet uit voor de stoelen en banken....
Xabre
Car: 19 16V

ik heb dit setje nog liggen; http://www.marktplaats.nl/index.php3?g= ... t&ID=41037

alleen helaas bekende scheurtje in de wang aan bestuurders-instapkant
Respect

ik heb nog een beige setje noor een cabrio
Renault 19 Cabriolet phase 1 bordeaux rood
hansR19

Martijnberk schreef:zet mooie kuipstoelen uit een 16V er in, had ik ook in mijn 19GTX 5 deurs, het aantal deuren maakt namelijk niet uit voor de stoelen en banken....
Beste,
Prachtig voorstel, (Y) maar waar vind ik dit stoelen nu ?
Plaats reactie