ga ff foto's uploaden

Van foto's maken Paul??Paul1916v schreef:Ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden!
nog best een werkje, maar wel gaaf om te doen!
zit hier nu wel best wel kapot achter de pc....
was serieus bedoeld....Ferdy schreef:door het gebruik van smilies weet ik ff niet meer hoe ik dat op moet vatten
voel me behoorlijk nutteloos zo
volgende keer blijfk wel gewoon thuis
[egoboost on]Paul1916v schreef:was serieus bedoeld....Ferdy schreef:door het gebruik van smilies weet ik ff niet meer hoe ik dat op moet vatten
voel me behoorlijk nutteloos zo
volgende keer blijfk wel gewoon thuis![]()
![]()
dat extra paar handen was toch zeker wel handig
komtie nou mee aanLuco/Alpine-racer schreef:als je nog eens zon kraantje nodig hebt ik heb er net een aangeschaft
moet ff kijken wat de planning hier is,~Haas~ schreef:@Ferdy, je bent welkom morgen hoor! Bel wel ff van tevoren als je wil komen, dan weet ik ook dat k er ben
hey man, gezelligheid is altijd welkom, ook al heb je niet meteen een ratel in de handjesFerdy schreef:dude, glad i could help
ook al wast niet veel
Het blok moet er toch ook nog een keer in terugPaul1916v schreef:we zijn trouwens wel vergeten een foto te maken van mijn 19 met 'verlaging'...zag er echt goed uit
135 kilo geloof ik volgens de papieren en kan 1000 kg hebbenPaul1916v schreef:dat beweerde die man van de verhuur ook al, goed te doen hoor met zn tweeen