Ferdy schreef:~haas~ heeft ze bij mij aangesloten
zit op de sigarettenaansteker en dan via de middenconsole onder het tapijt door onder mn stoel
ik heb een apart schakelaartje in de asbak zitten
Ik wil geen stekker in mn sigarettenaansteker hebben.. wil hem op apart stroomnet.. vaak word dat gedaan door direct naar accu te doen of op de stroom van je radio maar ik weet niet hoe het moet.
bij mij zit er ook geen stekker in
Ok... dan kan ik met je praten haha... je woont toevallig niet in de buurt van Rotterdam/Dordrecht/Papendrecht? dan zou je me misschien kunnen helpen
Edwin16v schreef:Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van onderelen bij SK-Tuning in Duitsland. Ik wil er een bumper bestellen maar weet net precies hoe het gaat.
kijk of je het via RB Cartuning kan aanschaffen? Scheelt je ergernis denk ik.
Ja heb ik net zitten kijken, maar zij vragen nog 359,- voor een bumper die nu bij SK zelf 169,- is
Mail robert even, ik denk dat de bumper recentelijk in prijs veranderd is.
Edwin16v schreef:Heeft iemand hier ervaring met het bestellen van onderelen bij SK-Tuning in Duitsland. Ik wil er een bumper bestellen maar weet net precies hoe het gaat.
Ja heb ik net zitten kijken, maar zij vragen nog 359,- voor een bumper die nu bij SK zelf 169,- is
Sorry, maar welke Robert?
xou ff mailen, ik heb mn kitje ook via hem gekocht
ook voor een nette prijs
er valt echt wel wat te regelen met hem
ZOOO Twingootje staat bij de hifiman Phoenix Gold Octane 5.0.4 versterker en mn DLS Compo en mn JL Audio woofer worden ingebouwd
Foto's volgen snel.. zal niet veel bijzonders zijn omdat de versterker onder mn stoel komt maar ik ga ze wel posten
Sorry, maar welke Robert?
xou ff mailen, ik heb mn kitje ook via hem gekocht
ook voor een nette prijs
er valt echt wel wat te regelen met hem
TwingoPurpleMonster schreef:ZOOO Twingootje staat bij de hifiman Phoenix Gold Octane 5.0.4 versterker en mn DLS Compo en mn JL Audio woofer worden ingebouwd
Foto's volgen snel.. zal niet veel bijzonders zijn omdat de versterker onder mn stoel komt maar ik ga ze wel posten
Nou ik ga hem nu zo ophalen.. Moet alleen wel mn deuren isoleren want ze trillen nogal behoorlijk maar daar heb ik spullen voor liggen...
Foto's volgen
passion-man schreef:ik kan een complete set veerpoten kopen van een twingo uit 2000. verlaagd zo,n 8 cm zegt hij. Past deze ook onder een twingo uit 1994 ????
wie weet dat voor me? tevens zegt hij dat het pl/min 1,5 uur werk is voor technisch iemand, klopt dat een beetje?
passion-man schreef:ik kan een complete set veerpoten kopen van een twingo uit 2000. verlaagd zo,n 8 cm zegt hij. Past deze ook onder een twingo uit 1994 ????
wie weet dat voor me? tevens zegt hij dat het pl/min 1,5 uur werk is voor technisch iemand, klopt dat een beetje?
Heb je ze gekocht?
Volgens mij is iemand hem voor geweest was trouwens een H&R schroefset.
ik heb de mensen van de stickers gemaild maar er word niet gereageerd op mn mail... is er nog iemand die ik kan PM-en voor stickers en kentekenplaat houders?
Afgelopen zaterdag voor het eerst weer in de twingo gereden aangezien ik al een paar weken een Kangoo van het werk heb. Maar voor een lang ritje naar mijn vriendin wou ik niet NOG meer privekilometers moeten wegmoffelen
Heerlijk is het toch om in een twingo te rijden!!!