
[Clio 16V] Rob's project is afgelopen.....
Dat ziet er zeker goed uit 

Dat ziet er supervet uit zeg. 

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:


Ziet er goed uit Rob! weer druk aan het hobby-robben geweest zo te zien

Netjes weggewerkt zeg.



extreem vet! 

Dank jullie voor de leuke reacties.
Er is weer wat nieuws te melden, ik heb deze week eindelijk, na een halve eeuwigheid erop gewacht te hebben, m'n nieuwe achterklep en motorkap binnen gehad.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAZA5sW ... %20001.jpg[/img]
Het allergrootste voordeel van deze 2 dingen is dat deze nooit zullen gaan roesten, toch wel fijn als je een Renault hebt.


Er is weer wat nieuws te melden, ik heb deze week eindelijk, na een halve eeuwigheid erop gewacht te hebben, m'n nieuwe achterklep en motorkap binnen gehad.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TAAZA5sW ... %20001.jpg[/img]
Het allergrootste voordeel van deze 2 dingen is dat deze nooit zullen gaan roesten, toch wel fijn als je een Renault hebt.


-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:

wordt ie nu helemaal overgespoten? of gewoon alleen de klep en motorkap?
passen die hap! Als je hulp nodig hebt
Voor de apk ofzo 


Hey man, gaaf! Waar heb je dat spul vandaan getoverd?
de levertijd doet geloven uit timboektoe vervoerd met kamelen die teen voor teen lopen 

-
- Berichten: 1455
- Lid geworden op: do 26 feb 2004 13:40
- Locatie: Utrecht
Wat voor materiaal is dat dan?
En wat ga je met je oude achterklep doen?
Gr, Frits.
En wat ga je met je oude achterklep doen?
Gr, Frits.
das wel mooi, delen uit kunstof, hoe kwam je erbij om deze delen te vervangen door kunstof?? puur voor het gewicht wnat roesten doet een motorkap of kofferdeksel toch niet extreem
R5GTT. Drive it like you stole it
sinds robbie zelf gaan hobbyen is gegaan met zijn motormanagement loopt ie nie zo best meer dus moet ie dat compenseren met wat lichtgewicht plaatwerk 

Haha, dat komt wel goed toch met die ingebouwde WB ? Mooi gedaan Rob, ziet er errughh strak uit. Als de WB hetzelfde 0-5V uitgangs signaal heeft als de Techedge kun je hem aan de ECU hangen en Tewblog gebruiken. De matrix functie van Tewblog is verbeterd. Je kunt nu de 9x13 voor het kenveld instellen. Dan wordt het afstellen wat makkelijker. Tussen de AFR 12.5-13 voor max. power bij zo'n ding.PtrGte schreef:sinds robbie zelf gaan hobbyen is gegaan met zijn motormanagement loopt ie nie zo best meer dus moet ie dat compenseren met wat lichtgewicht plaatwerk
ja...maar reken maar dat t vet wordtMerijn schreef:Zie ik daar 'ingelaste' booskijkers?![]()


Kijk, da's wat makkelijker dan die 10x10 meen ik.Fastchip schreef:Haha, dat komt wel goed toch met die ingebouwde WB ? Mooi gedaan Rob, ziet er errughh strak uit. Als de WB hetzelfde 0-5V uitgangs signaal heeft als de Techedge kun je hem aan de ECU hangen en Tewblog gebruiken. De matrix functie van Tewblog is verbeterd. Je kunt nu de 9x13 voor het kenveld instellen. Dan wordt het afstellen wat makkelijker. Tussen de AFR 12.5-13 voor max. power bij zo'n ding.
Hij heeft geen lineair verloop, maar hij doet het wel, in het venstertje wideband heb ik alle waardes en spanningen ingevuld.
Ik heb trouwens ook Tewblog geregistreerd laatst, werkt een stuk fijner.

Hij loopt nu trouwens bij 100 kPa tussen de 3000 en 7000 tpm op AFR 10.6, dus er moet nog wel het een en ander aan gedaan worden.....
Eerst APK erop.....


Als je de WB op de ECU ingang pin 35 aansluit:Hij heeft geen lineair verloop, maar hij doet het wel, in het venstertje wideband heb ik alle waardes en spanningen ingevuld.
Houd er dan rekening mee dat er een bepaalde offset spanning in de ECU zit waardoor je waarden wat af kunnen wijken. De ECU is gecalibreerd op de Techedge WB die een lineair spannings verloop heeft. Daarin heb ik ook de offset waarde meegenomen.
Je kan het met Tewblog zo compenseren, maar je moet wel één en ander even controleren.
omdat de Clio vorige week was goedgekeurd moest ik hem weer APK onklaar maken.
Dus de kat eronder uit en de witte zijknippers er weer in hangen.
Ik heb gisteren na lang wachten ook m'n shortshifter opgehaald, dus die heb ik er ook gelijk onder gehangen.
Hier een paar foto's van de nieuwe schakelpook.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schakelpook_002.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schakelpook_003.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schakelpook_004.jpg[/img]
Het schakelt echt een heel stuk korter, wel wat zwaarder maar dat maakt me niks uit. Ik heb ook die pin onderaan de bak erbij genomen, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt omdat de batterijen op waren......
Dus de kat eronder uit en de witte zijknippers er weer in hangen.
Ik heb gisteren na lang wachten ook m'n shortshifter opgehaald, dus die heb ik er ook gelijk onder gehangen.
Hier een paar foto's van de nieuwe schakelpook.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schakelpook_002.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schakelpook_003.jpg[/img]
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/schakelpook_004.jpg[/img]
Het schakelt echt een heel stuk korter, wel wat zwaarder maar dat maakt me niks uit. Ik heb ook die pin onderaan de bak erbij genomen, maar daar heb ik geen foto's van gemaakt omdat de batterijen op waren......
Het schakelt sowieso beter, een heel stuk strakker en dat is geen overbodige luxe bij die Reno bakken..... 
Je kat heeft het goed gedaan, maar als ik de lambdasonde niet aan had gezet was hij er niet doorheen gekomen hoor.


Je kat heeft het goed gedaan, maar als ik de lambdasonde niet aan had gezet was hij er niet doorheen gekomen hoor.

-
- Berichten: 26465
- Lid geworden op: ma 10 mei 2004 20:26
- Car: Twingo GT
- Locatie: Oss
- Contacteer:
Strak pookkie Rob! 
Neem aan dat je vrijdag met de clio komt?

Neem aan dat je vrijdag met de clio komt?
