Xabre schreef:golf kost 250 euro, als we nou 25 mensen hier weten te porren om een tientje in te leggen schaffen we dat ding aan en om de beurt tot de apk verlopen is rijden we erin heeft iedereen een keer in een rijdende frietketel gereden
hoe een golf afraggen in 1 dag , en daarna groot feest
Dan worden we zelfs wereldnieuws: eerst het verhaal van gezamenlijk zuinig rijden op goedkope accijns-loze slaolie voor de camera vertellen, daarna gezamenlijk onze kennis uitoefenen op de motorruimte en daar een barbeque van knutselen, waarna we een groot brandstof-protest-feest houden, dit alles vlak bij het Torentje van JP Balkenende met het nodige lawaai erbij (en natuurlijk als we uitgegeten zijn die Golf in de hens )
met of zonder club kan me niet schelen
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Als heel nederland massaal op gas gaat rijden dan maak je wel een statement. Bovendien heb je er zelf meteen voordeel bij in plaats van die onnozele boycotacties
maar de overheid is ook niet achterlijk, dan doen ze er rustig 50 cent accijns bij, zo gek zijn ze echt wel hoor.
Zo gauw krijg je dat niet erdoor. Daar staan toch een hoop bonden met een voet tussen de deur. Deze verhogingen momenteel komen niet van de overheid.
pardon? 85% gaat geloof ik naar zalm toe das 65 % accijns(incl. 25 cent van kok) en 19 %btw. als iedereen op gas gaat rijden gaat ook die prijs echt wel omhoog. Als er zoveel bonden zijn waarom doen ze dan niks tegen die 85 procent die allemaal naar gerritje gaat.
Die actie van de Tango he, dat ze voor een dag het 'kwartje van Kok' teruggeven: ze staan hier in de file bij het tankstation, best gevaarlijk ook nog want ik was op weg naar huis zostraks en degene voor mij ging de rij wachtende mensen voorbij terwijl er een tegenligger aan kwam, die in de remmen moest, en dan moest ik er ook nog tussendoor.
Stonden wel 30 auto's bij de Tango hier
Als heel nederland massaal op gas gaat rijden dan maak je wel een statement. Bovendien heb je er zelf meteen voordeel bij in plaats van die onnozele boycotacties
maar de overheid is ook niet achterlijk, dan doen ze er rustig 50 cent accijns bij, zo gek zijn ze echt wel hoor.
Zo gauw krijg je dat niet erdoor. Daar staan toch een hoop bonden met een voet tussen de deur. Deze verhogingen momenteel komen niet van de overheid.
pardon? 85% gaat geloof ik naar zalm toe das 65 % accijns(incl. 25 cent van kok) en 19 %btw. als iedereen op gas gaat rijden gaat ook die prijs echt wel omhoog. Als er zoveel bonden zijn waarom doen ze dan niks tegen die 85 procent die allemaal naar gerritje gaat.
is onzin.
De accijns zit al op de benzine, je kan niet zomaar accijns erbij lullen, daar gaat eerst weer een jaar of 5 debatteren overheen als je begrijpt wat ik bedoel.
ForeverYoung schreef:Die actie van de Tango he, dat ze voor een dag het 'kwartje van Kok' teruggeven: ze staan hier in de file bij het tankstation, best gevaarlijk ook nog want ik was op weg naar huis zostraks en degene voor mij ging de rij wachtende mensen voorbij terwijl er een tegenligger aan kwam, die in de remmen moest, en dan moest ik er ook nog tussendoor.
Het kabinet is van plan om de aanschafbelasting op zuinige personenauto's te verlagen. Op die manier hoopt men tegemoet te komen aan de roep om een tegemoetkoming van de almaar stijgende brandstofprijzen. Een tegemoetkoming in de vorm van verlaging van de accijnzen op brandstoffen zit er wat de Tweede Kamer betreft echter niet in.
goh wat is het kabinet toch weer gul.. alsof ik elke week een nieuwe auto koop hebben we ook echt wat aan
Het kabinet is van plan om de aanschafbelasting op zuinige personenauto's te verlagen. Op die manier hoopt men tegemoet te komen aan de roep om een tegemoetkoming van de almaar stijgende brandstofprijzen. Een tegemoetkoming in de vorm van verlaging van de accijnzen op brandstoffen zit er wat de Tweede Kamer betreft echter niet in.
goh wat is het kabinet toch weer gul.. alsof ik elke week een nieuwe auto koop hebben we ook echt wat aan
Hoe denken ze dat wij dat ooit willen gaan betalen,
Je bent 25 verdiend modaal inkomen heb net klein huisje gekocht!
Benzine wordt al duurder en duurder en dan moet je ook nieuwe auto kopen omdat je dan korting erop krijgt omdat die dan zuiniger zouden zijn?
Waar moet je als 20 t/m 25 jarige het geld voor alles vandaan halen?
Heeft die klaasvaak balkenende daar wel eens aangedacht?
TMC16v schreef:
Hoe denken ze dat wij dat ooit willen gaan betalen,
Je bent 25 verdiend modaal inkomen heb net klein huisje gekocht!
Benzine wordt al duurder en duurder en dan moet je ook nieuwe auto kopen omdat je dan korting erop krijgt omdat die dan zuiniger zouden zijn?
Waar moet je als 20 t/m 25 jarige het geld voor alles vandaan halen?
Heeft die klaasvaak balkenende daar wel eens aangedacht?
Als 27-jarige is het ook niks beter. Mijn vriendin laatst verteld wat ik op een architectenburo verdiende...die dacht dat ik een grap maakte. En op mijn nieuwe baan moet ik nog inleveren ook.
Net 595 km gereden op 1 tank euro 98 met me clio 1.8 16v. meter stond op het R streepje, maar lampje brande nog niet. Ging 45 liter in tot de eerste slang stop.
Vriendin van me werkt bij de shell die gaat volgende week naar Housten voor een congres die 3 dagen duurt maar ze zit er een week gratis in een vetr hotel vakantie te vieren van mijn belasting centen op koste van de shell, ik ga ook in de ollie
individueel zouden we dit best kunnen doen ja. geloof er zelf niet zo in maar das een ander verhaal (Zalm luistert naar niemand wat dit betreft, of je nu ANWB heet of Renault Tuning Club)
Ik vind het prima om het individiueel te doen, bedoel ook meer dat we andere leden van andere clubs er ook bij kunne betrekken. Tot nu toe loopt iedereen te zeiken over de prijs maar verder wordt er nix aan gedaan
~thijs~ schreef:Ik vind het prima om het individiueel te doen, bedoel ook meer dat we andere leden van andere clubs er ook bij kunne betrekken. Tot nu toe loopt iedereen te zeiken over de prijs maar verder wordt er nix aan gedaan