ben dus Chrashie, rij in een Laguna II 1.9 dci Expression GrTr met een hoop opties erop. 2de hands gekocht, laatste keer meteen Renault, tenzij ze een stuk betrouwbaarder worden.
Probeer een beetje zelf te sleutelen, heb zelf al de achterschijven vervangen en achterveren. Binnenkort komen daar de voorschokdempers bij.
De auto vorig jaar februari gekocht met 75.000 op de teller. In juni vorig jaar knalde de turbo eruit met een giga rookwolk op de autobahn A3 naar Dortmund. Auto wordt altijd goed warmgereden, dus 180 zou moeten kunnen, denk je. In oktober vloog de turbo er weer uit, nu op de A28 bij Harderwijk, dit keer zonder rook.
Ondertussen zijn ook onder garantie beide draagarmen vervangen (fuseerubber), 2x achterasrubber, accu, voorpoten ivm doorzakken (maakte niets uit) en tig keer terug vanwege slecht uitgevoerde werkzaamheden. Gelukkig geen electronische problemen.
Ik neem echt nooit meer een Renault, heb alleen niet het geld om deze in te ruilen.
Ik vind het enorm jammer dat een dergelijke auto zoveel problemen kan hebben; vind het model namelijk erg mooi.
Ik hoop hier mijn kennis wat te verbreden in het onderhoud van de auto.
Hij staat nu op 161.000 kilometer.
Ook voorstellen Chrashie
-
welkom, beetje boel veel pech alleen
foto van je auto?

foto van je auto?
Bij deze, alleen de voorkant: [img]http://212.123.200.254/test/front.jpg[/img]
-
he, een gele stickerd naast je rechterkoplamp
mooie bak, nogmaals jammer dat je er zo veel gezeur mee hebt. slecht uitgevoerde werkzaamheden is ook niet handig. andere dealer?

mooie bak, nogmaals jammer dat je er zo veel gezeur mee hebt. slecht uitgevoerde werkzaamheden is ook niet handig. andere dealer?
Ja das jammer, die ouwe van mij heb ook een Laguna bouwjaar 2001 (nieuwe type dus) maar nog nooit gezeik mee gehad, piept niet en kraakt ook niet (en hij is nog wel verlaagd!).
Misschien heb je wel een maandagmorgen auto?
Misschien heb je wel een maandagmorgen auto?