Weet iemand waar bij de 182 de vliegwielsensor zit? Bij de 172 zou hij onder de luchtfilter zitten, maar bij mijn 182 kan ik hem niet vinden. Weet trouwens niet hoe hij eruit ziet. Het is vrij belangrijk, omdat deze voor zo goed als alle startproblemen bij de Clio's zorgt, doordat hij snel vuil wordt. Even afkuisen zou helpen
Thanx
vliegwielsensor
-
't blijft moeilijk, hèMaus schreef:Mooie post voor in 't Clio RS-chattopic....![]()
.

Is dat steeds op alles wat ik post het eerste wat jullie antwoorden? Dat het in het verkeerde topic staat? Zet ik het bij RS moet het in gewone Clio en zet ik het in gewone Clio moet het bij RS. Het gaat hier toch over een 182 dacht ik hé
-
*moderator modus*markske schreef:Is dat steeds op alles wat ik post het eerste wat jullie antwoorden? Dat het in het verkeerde topic staat? Zet ik het bij RS moet het in gewone Clio en zet ik het in gewone Clio moet het bij RS. Het gaat hier toch over een 182 dacht ik hé
Hé Markske, vat het niet te zwaar op!

Het gaat erom dat je erg vaak met "kleine" (technische) vragen een nieuw topic opent.
Je hebt een RS dus denk ik dat je vragen thuis horen onder Clio RS. Hier heb je onder andere weer een algemeen chattopic waar je jouw vragen kwijt kunt: http://www.renault-tuning.com/viewtopic.php?t=15238 .
We vinden het zonde dat er voor elk vraagje en wissewasje een appart topic wordt geopend. Veel vragen kun je dus al kwijt onder bestaande topics. Da's eigenlijk alles

(misschien kan een van de heren moderators het in een pm aan Markske nog even beter uit de doeken doen???)
ik zie een apart forumgedeelte voor de RS en daar klik ik op zoals ik dat doe in alle andere forums. Jullie willen dus aan topicbesparing doen? Lol
die hollanders hé 

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nog wel een apart stukske jamarkske schreef:ik zie een apart forumgedeelte voor de RS en daar klik ik op zoals ik dat doe in alle andere forums. Jullie willen dus aan topicbesparing doen? Loldie hollanders hé