kan je daar ook een turbo van maken of moet je dan veel aanpassen?
het is een nieuw blok.
of moet je dan het volvoblok hebben?
en zijn er al mensen die dit gedaan hebben met de specs daarvan?
standaard 1700 GTE motor
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
- Contacteer:
mijn broertje heeft ook een 5 gte daar komt ook een turbo op . dus std; compressie en lage druk 0,4 0,5 bar hangt een beetje af van de inlaat temparatuur.
veel aan passen ??? tis maar hoe gek je het wil maken . bij mijn broertje doen we gewoon een druk verhoger.
komt hier op neer alles,,,, standaard maar , een turbo er op schroeven (van en 1.8 vag motor 180 pk) olie toevoer/afvoer
intercooler en een brandstof druk verhoger die gooit de brandstof rail druk behoorlijk om hoog als er turbo druk komt(ga je van 3 bar naar b.v 6 bar)
dit heb ik al vaker gedaan werkt op zich goed
voor de rest alles std: laten ontsteking en zo .
veel aan passen ??? tis maar hoe gek je het wil maken . bij mijn broertje doen we gewoon een druk verhoger.
komt hier op neer alles,,,, standaard maar , een turbo er op schroeven (van en 1.8 vag motor 180 pk) olie toevoer/afvoer
intercooler en een brandstof druk verhoger die gooit de brandstof rail druk behoorlijk om hoog als er turbo druk komt(ga je van 3 bar naar b.v 6 bar)
dit heb ik al vaker gedaan werkt op zich goed

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
en een t2 of t3 erop?BONELESS (jeroen) schreef:mijn broertje heeft ook een 5 gte daar komt ook een turbo op . dus std; compressie en lage druk 0,4 0,5 bar hangt een beetje af van de inlaat temparatuur.
dit heb ik al vaker gedaan werkt op zich goedvoor de rest alles std: laten ontsteking en zo .
-
- Contacteer:
dit is geen garret turbo maar een kkk komt over een met een t 2,5 ongeveer
-
- Contacteer:
plaats GEEN 480/460/440 TURBO!!!! de t2 brand je binnen een week op tenzij je een nieuwe koopt maar toch.
kun je beter voor een nieuwe/of 2,e hands kkk gaan en is ook een heel mooi turbo,tje
kun je beter voor een nieuwe/of 2,e hands kkk gaan en is ook een heel mooi turbo,tje
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
heb hier van alles liggen waaronder een intercooler van een alpine en een T3 van een alpine
wat ben je nou weer van plan? een 5je met een 1.7 GTE motor met custom made turbo setup voor op het circuit?
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Contacteer:
aaaaahhhhhhh geen t3 van een alpine motor monteren die zijn echt antiek ,,,en ik kan het weten hahahaha voor je die op gang hebt!!!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja dat was eerst de bedoeling ray
heb er alles al voor liggen
alleen mijn maatje die heeeeeeeeeeel veel voor me doet heeft geen tijd dus was de 21 een goed alternatief
nu ga ik gewoon hier weer mee knoeien maar kan dat niet zonder hulp
maar kan morgen al iemand bellen dus we zien wel
heb er alles al voor liggen
alleen mijn maatje die heeeeeeeeeeel veel voor me doet heeft geen tijd dus was de 21 een goed alternatief
nu ga ik gewoon hier weer mee knoeien maar kan dat niet zonder hulp
maar kan morgen al iemand bellen dus we zien wel
dit wordt me toch weer wat 
grappig

grappig

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
haas
ik hou alle opties open en ben vrij impulsief
maar ik heb er van alles voor dus waarom niet
ik hou alle opties open en ben vrij impulsief

maar ik heb er van alles voor dus waarom niet
impulsief? mooie eigenschap (ff een clio gtt kopen
)
hobbyen is altijd leuk toch!

hobbyen is altijd leuk toch!

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja wou alleen dat ik wat handiger was 

oefening baart kunst 
ik werk ook pas drie jaar voor de hobby aan auto's, en kan nu best wel wat als ik zo vrij mag zijn dat t vermelden. Niet bang zijn wat open te halen of te slopen, kun je alleen maar wat van leren.

ik werk ook pas drie jaar voor de hobby aan auto's, en kan nu best wel wat als ik zo vrij mag zijn dat t vermelden. Niet bang zijn wat open te halen of te slopen, kun je alleen maar wat van leren.

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja dat is ook weer zo ga er steeds meer over denken zelf aan de slag te gaan
maar dan moet eerst de blauwe gtt weer helemaal in orde zijn anders heeft de baas hier geen vervoer meer

maar dan moet eerst de blauwe gtt weer helemaal in orde zijn anders heeft de baas hier geen vervoer meer