past dat?

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
FerociouS

hoi,

Weet iemand of een katvervanger van een clio rsi ook op een clio 1.4 S past? (beiden bj '92)

Ik heb er wel al een eindemper voor een 1.8 onder liggen dus diameter maakt niet zo veel uit volgens mij...of wel?

Groetjes..
MarcoG
Contacteer:

En is de aansluiting van de midden pijp naar de einddemper luchtdicht?

Ik had een demperloze middenpijp van een 1.2 op mijn 16v en die aansluiting kreeg ik maar niet luchtdicht.
Kwam gewoon doordat die 1.2 pijp 56mm doorsnee was, en de clio 59mm gebruikt. 1,5mm speling rondom de aansluiting...en maar ergeren!!
FerociouS

misschien zit de mijne er tussenin met de diameters...
hij zit gewoon luchtdicht.
MarcoG
Contacteer:

Bij mij zat het ook luchtdicht. Behalve als ik weer eens 180+ had gereden, dan blies die de kit er elke keer weer tussenuit.
FerociouS

haha mijn clio houdt egt op bij 180... moet ik ook wind mee hebben :lol:

Maar iemand die weet of het past??
Haas
Car: Megane RS

naar mijn weten is alleen een willi anders ivm de flenzen van de kat.
Voor lekkende uitlaten, keer firegum nemen ipv gungum of een nacht goed uit laten harden en geen uur, dat schiet niet op...
MarcoG
Contacteer:

Volgens een vriend van mij, zouden ook van die ronde/holle pakkingen te koop zijn. Als die echt bestaan, kun je daarmee eventuele diameter verschillen wel engiszins verhelpen.
Wat mijn middenpijp betreft, ben ik gewoon eens bij de Heuts aan de balie gaan praten met iemand en zo'n onderdelen boek erbij genomen. Staan ze allemaal in, kun je kiezen welke passen en welke niet. En dat zijn er niet veel in elk geval.
Haas
Car: Megane RS

die pakkingen heb ik nog nooit gezien. Wel die je aan een spruitstuk doet, dus recht aan een kant en de ander kant conisch. Wil niet zeggen dat ze niet bestaan, maar ik ben ze nog nooit tegengekomen...
FerociouS

jah dat d8 ik dus ook...
maar voordat ik um koop (marktplaats) wou ik het wel ff van een ander horen... nu weet ik het 99% zeker
als jij het ook zegt HAAS dan zal het idd wel

THNX
Plaats reactie