chassis r5
-
hey vraagje omdat ik mijn r5 gt turbo niet kan verzekeren (omdat te veel kw zou hebbe voor mijn leeftijd heel gaar duz) wil ik mn gt turbo op een 1.4 chassis gaan ombouwen maar nu wil ik weten of een gt turbo chassis niet verstevigd is ofzo niet dat dalijk alles krom trek ik hoor het wel van de kenners groeten willem
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
kan je hem dan beter niet verzekeren op naam van je ouders bv, is goedkoper hoor 

Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
idd heb ik met m'n eerste auto ook gedaan scheelt een hoop alleen bouw je geen no claim op.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ach met je 23e krijg je zo 35 %ARNO16V schreef:idd heb ik met m'n eerste auto ook gedaan scheelt een hoop alleen bouw je geen no claim op.
-
yep zou kunne maar mn ma heb geen rijbewijs en ik wil hem toch graag op mijn naam hebbe en chassis moet toch vervangen worden want roest hou je eenmaal niet tegen en hij is te leuk om hem weg te doen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
dan nog als je een standaard chassis neemt en je verzekerd hem als standaard 1.4 en je krijgt een ongeluk waarbij ze toevallig alles controleren ben je zwaaaaaaaaaaaaaaaar de lulwillemjan18 schreef:yep zou kunne maar mn ma heb geen rijbewijs en ik wil hem toch graag op mijn naam hebbe en chassis moet toch vervangen worden want roest hou je eenmaal niet tegen en hij is te leuk om hem weg te doen
het goedkoopste is dus verzekeren op een ander zijn naam
Hou er rekening mee dat je een fors probleem hebt als je een ongeluk maakt met een omgebouwde wagen... Je bent verplicht je auto te laten herkeuren wanneer het vermogen met meer dan 30% ? toeneemt.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in Zeeland of Brabant woont, zou ik eens bellen met ZLM Verzekeringen. Heb ik nooit problemen mee gehad. Ook niet toen ik op mijn 19e een GTT kocht.
Ik weet niet waar je woont, maar als je in Zeeland of Brabant woont, zou ik eens bellen met ZLM Verzekeringen. Heb ik nooit problemen mee gehad. Ook niet toen ik op mijn 19e een GTT kocht.
jij kan je auto wel verzekeren hoor, keuze genoeg.
http://www.verzekeringssite.nl
klik dan autoverzekering en vul je gegevens in, dan krijg je een selectie van zo'n 18 verzekeraars.
succes.
http://www.verzekeringssite.nl
klik dan autoverzekering en vul je gegevens in, dan krijg je een selectie van zo'n 18 verzekeraars.
succes.
Laatst gewijzigd door pierre op ma 8 aug 2005 18:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
maar het ken dus wel op een standaard chassis maar zwaar de lul er rijde in nederland ook golfjes met turbo enzo en die verzekeren hem, ook niet anders
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee die lui zijn dom, ze rijden niet voor niks VWwillemjan18 schreef:maar het ken dus wel op een standaard chassis maar zwaar de lul er rijde in nederland ook golfjes met turbo enzo en die verzekeren hem, ook niet anders

ja de keus is aan jezelf maar je betaald je leven lang als er wat gebeurt
Precies wat Menno zegt. Het enige verschil buiten het blok is de ophanging. Maar je kan gewoon alles omzetten op een 1.1 of wat-je-wilt chassis. Het enige verschil zijn de ophangpunten voor de spatbordverbreders en de skirts.
Zoek ipv een ander chassis eerst eens een andere maatschappij.
Bij interpolis hebben ze nog niet eens gek gekeken toen ik daar met 20 een gtt verzekerde.
Bij interpolis hebben ze nog niet eens gek gekeken toen ik daar met 20 een gtt verzekerde.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Verstandige modus: je moet niet naar andere kijken, maar naar je zelf, als het werkelijk zo is dat je flink de lul bent dan zou ik het ook niet doen, zoals sommige al zeggen zijn er blijkbaar wel maatschappijen die je willen verzekerenwillemjan18 schreef:maar het ken dus wel op een standaard chassis maar zwaar de lul er rijde in nederland ook golfjes met turbo enzo en die verzekeren hem, ook niet anders