Vorig jaar weer een GTT uit 1990 gekocht, ik heb er jammer genoeg weinig plezier van mogen hebben, na een half jaar knalde de hoofdkoelleiding en binnen vijf seconde de koppakking op de snelweg....sinds die tijd nog geen tijd gehad om de parel weer op te knappen.......van wege het opzetten van een eigen motorzaak.
Ik heb nu echter weer wat vrije tijd zij het spaarzaam en ben van plan mijn GTT weer op straat te zetten, echter met wat modificaties.... Aangezien ik een tuningzaak heb voor motoren leek het me leuk er een echte demo auto van te bouwen. Dit wel in een groot tijdsbestek want zoals ik al zei is mijn vrije tijd erg spaarzaam.
Mijn Gtt heeft een lekke koppakking en een gescheurde turbo, dat zijn eigen lijk de eerste dingen die gerepareerd moeten worden......
Iedere vorm van info is welkom....ik ben niet zo thuis in de mogelijkheden bij de R5.......
Ik zat te denken aan een nieuwe T25 turbo en een zware metalen koppakking om in de toekomst de turbo druk iets op te kunnen voeren.
Ook wil ik meteen alle slangen vervangen voor siliconen in combinatie met alu pijp.....En er komt een intercooler van een Mercedes vito in dus de bumper zal gemodificeerd moeten worden....echter zo dat je er zo min mogenlijk van ziet, ik ben niet zo fan van onnodige skirts en onpraktische lage spoilers........hopenlijk kunnen jullie me hier een beetje op weg helpen, ik heb ideeen zat.....