ACT: Clio16V I
stuur die lui een mail dat de links niet werken.... 

ej kerel, zit op die site te kijken maar die links doen het gewoon hoor?
ftp://ftp2.xela-fr.com/xelafr/battlemode02.wmv
ftp://ftp2.xela-fr.com/xelafr/battlemode03.wmv
enz...
enz...

wist de site niet zo snel te vinden..maar hier doen ze t ook gewoon hoor 

-
het duurt ff maar bij mij doen ze het ook. Ik heb alleen geen zin om er op te wachten 

ze zijn ook weinig interessant alsik eerlijk ben...
-
- Contacteer:
'k vond ze wel vet~Haas~ schreef:ze zijn ook weinig interessant alsik eerlijk ben...

die getaway in paris is geen ruk aan, je ziet aleen 1 kerel lomp hard rijden. Bij een getaway verwacht ik wel wat wouten.
Rest is wel geinig om te zien, maar niet zo bruut als bij die clio vs audi. met dat ptsssj ptsssj
Rest is wel geinig om te zien, maar niet zo bruut als bij die clio vs audi. met dat ptsssj ptsssj

Nooit savonds laat pizzaŽs bezorgd? Dan snap je wel de kick die je daarbij krijgt...geen wouten voor nodig.+Clio16v+ schreef:die getaway in paris is geen ruk aan, je ziet aleen 1 kerel lomp hard rijden. Bij een getaway verwacht ik wel wat wouten.
Links werken ook bij mij...maar soms werken ze niet idd. Moet je een dag later nog eens proberen.
Die sprints vanaf de 200km/h zijn gaaf. Ik bedoel, wie rijdt er nog onder de 200?
eerste filmpje ging prima tweede filmpje annuleerde ik per ongeluk tijdens downloaden nu doet niet meer(beetje vaag)+Clio16v+ schreef:ej kerel, zit op die site te kijken maar die links doen het gewoon hoor?
enz...
greetzzzzzzz marcel
Immer wieder die verdammte Holländer
wel RTC stickers.
en de spoiler.... extra downforce!
-
die clio staat ook ergens op marktplaats, maar 0-100 in 3 sec lijkt mij een beetje overdreven en zal wel behoorlijk afgerast zijn denk ik.
greetzzzzzzz marcel
greetzzzzzzz marcel
toeval
Omschrijf het publiek: "Van die jongens met witte petjes op en nike air max schoenen met de autostyle catalogus onder hun arm"
Een mooie quote die me bijbleef:
-"Heeft die van jou een turbo?"
A:"Het is een 4 cilinder"

Een mooie quote die me bijbleef:
-"Heeft die van jou een turbo?"
A:"Het is een 4 cilinder"
-
De hoes bedoel je?willow schreef:zeg vrienden van de club...
heeft 1 van jullie nog een originele versnellingspook liggen van een clio 16v, die van mij begint te scheuren namelijk..
bij voorbaat dank
-
Het is hier vast al vaker de revu gepasseerd, maar het lijkt wel alsof mijn clio meekijkt op mn teller en ziet dat ik net voorbij de 2ton ben. Sindsdien lijkt mn oliedruk ook wat lager geworden.
Bij normaal rijden met olie boven de 100 graden heb ik rond de 1 bar druk. Met deze olietemperatuur heb ik bij stilstaan ook ongeveer geen druk. Ik dacht dat dit meer was toen ik mn clio net had. Ik lek geen olie en verbrand ook niet zo gek veel olie. Is slijtage dan de enige reden voor de lager wordende oliedruk? En wat is hieraan te doen?
Bij normaal rijden met olie boven de 100 graden heb ik rond de 1 bar druk. Met deze olietemperatuur heb ik bij stilstaan ook ongeveer geen druk. Ik dacht dat dit meer was toen ik mn clio net had. Ik lek geen olie en verbrand ook niet zo gek veel olie. Is slijtage dan de enige reden voor de lager wordende oliedruk? En wat is hieraan te doen?
Olie verversen 

Lampje van me accu ging gisteren ineens aan. En niet meer uit. Ik weet dat dit waarschijnlijk betekend dat me dynamo kapot is. Maar die is vorig jaar gereviseerd. Dan kan het toch niet zijn dat ie nu weer naar de klote is? Of zou het iets anders kunnen zijn?
Is je accu toen ook vervangen? Misschien is het gewoon zoiets simpel als een slecht of los contactje. Ook zou je de spanning van je multiriem eens kunnen controleren, als die te slap is zou je dat ook kunnen hebben (plus dat je waterpomp dan niet veel doet).
Meten is weten, wat is de spanning die over je accu en die over je dynamo is als de motor draait en wat is die over je accu als hij niet draait?
Meten is weten, wat is de spanning die over je accu en die over je dynamo is als de motor draait en wat is die over je accu als hij niet draait?
Accu is toen niet vervangen die was nog ok. En contactjes zaten niet los. Ik kwam van de snelweg had net 180 km gereden en bij het aanremmen voor het eerste stoplicht ging die branden.
Ik heb het verder nog niet gemeten. Die gegevens weet ik waarschijnlijk morgen.
Zal wel zijn dat ie weer kapot is. Ik heb nou nooit eens het "geluk" dat er een kabeltjes los hangt
Ik heb het verder nog niet gemeten. Die gegevens weet ik waarschijnlijk morgen.
Zal wel zijn dat ie weer kapot is. Ik heb nou nooit eens het "geluk" dat er een kabeltjes los hangt