snotpork

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Snotpork

Hoi allemaal

Kzal me maar eens voorstellen. Kijk al een tijdje op het forum rond na een heeeeele tijd 'weg' te zijn geweest. Maar sinds ik hier een topic gestart heb over 'diepe velgen' kwam ik er echt achter ... 't is een gezellige boel merk ik al, iedereen helpt elkaar :) Echt geweldig!!!

Oke, ik ben dus Peter (snotpork), wat het betekent... geeen idee, een ex-collega zei dat de hele tijd en aangezien die naam niet voorkomt op internet leek het me wel handig om die te gebruiken. Dit trouwens mijn 'oude' nickname op internet. Laatste tijd gebruik ik 'Neonic'... reden is dat ik nogal leip ben van lampies en knoppies, of het nou nut heeft of niet :D

Verder rij ik dus in een Renault, een Clio uit '95. Gekocht omdat iedereen me aan raadde om een met een kleine auto te beginnen. Toen twijfelde ik tussen een Peugot 106, 205 ofzo en een Renault Clio. Toen ik overal ineens Peugots zag rijden dacht ik "het word een Clio" en tot nu no geen spijt van gehad.
Zitten nou een week Borbet T velgen onder, vind ik wel mooi staan maar .....
Verder is er nog niet zo veel aan gedaan, helaas. Zit al wel een K&N filter op, een Remus uitlaat onder, getinte ruiten en ik ben nou volop bezig met de audio en carputer in te bouwen.
Plannen heb ik nog genoeg in ieder geval dus ben voorlopig nog wel bezig. Ben nou ook bezig met mijn "Gothic Clio' project. Beetje naar aanleidig wat mijn collega zei toen ik wat zien wat ik wilde bestellen voor in de koffer bak.
Dit was het verder wel weer. Kzal eens kijken voor wat foto's. Voor meer informatie en vorderingen over mijn 'project' kan je terecht op http://www.carputerforum.nl
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

welkom!

is dat forum net zoiets als http://www.dashpc.nl van een jongen die hier ook op het forum zit? (MacMouse)

m'n eten staat koud te worden :( dus ik kijk later wel ff
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Joost (DoubleYou)
Car: 5 GTT, 5 GTS EBS
Contacteer:

Snotpork schreef:Laatste tijd gebruik ik 'Neonic'... reden is dat ik nogal leip ben van lampies en knoppies, of het nou nut heeft of niet :D
Ha jij ook al? :lol:

Wat voor edits met lampjes en knopjes heb je al aan je auto gedaan?
Snotpork

Joost (DoubleYou) schreef:
Snotpork schreef:Laatste tijd gebruik ik 'Neonic'... reden is dat ik nogal leip ben van lampies en knoppies, of het nou nut heeft of niet :D
Ha jij ook al? :lol:

Wat voor edits met lampjes en knopjes heb je al aan je auto gedaan?
Heb al 2 neons onder mijn dash hangen (1 aan elke kant) en onder elke stoel hangt er eentje. Verder ben ik bezig met een 'paneel' te maken waar op een zekering houder komt en een aantal aansluitblokken van Caliber om alle kabels op aan te sluiten (anders word het zo'n spaghettie e) Afgezien die 4 neonbuizen zit er (nog) niks in voor de rest. Heb al wel nog stuk of 8 neon buizen liggen, wat strobes, 4 neonwires en 4 windowwashers dus ben nog wel effe bezig. :D

Ben ook nog met een middenconsole bezig. Deze is al is grove lijnen af en is grootendeels gemaakt van polyester. Deze komt dan tegen het dak te hangen, beetje vliegtuig idee. Heb ik het idee en de inspiratie ook vandaan. Vond al die schakelaars op mijn dash niet zo'n mooi gezicht dus.....
ps kijk anders effe op http://www.neonfreakteam.nl
De site voor neon, hehe
PaulM

clio 1.2, 1.4, 1.8 16v, williams? :)
Snotpork

+Clio16v+ schreef:clio 1.2, 1.4, 1.8 16v, williams? :)
Niet eens erbij verteld :D 't is dus een 'doodgewone' Clio met een 1.4 motor erin.
-Ray-
Contacteer:

nou en, dat zijn de beste om in te beginnen!
Immer wieder die verdammte Holländer
Snotpork

-Ray- schreef:nou en, dat zijn de beste om in te beginnen!
Ben er nog steeds wel blij mee hoor. Heb er al het een en ander aan 'vertimmerd' dus .... gaat de goeie kant op.

Een scheurijzer zal het nooit worden maar vind 'm hard genoeg gaan. Heb ook een open luchtfilter erop zitten, lijkt 't helemaal of je hard gaat hehe, scheelt in ieder geval ook weer boetes he, als je 'denkt' dat je hard gaat om dat er meer herrie uitkomt. :D
Sanderclioll

Kom jou ook overal tegen he :D
Snotpork

MacMouse schreef:Kom jou ook overal tegen he :D
Ja he :D (maarre... waar nog meer dan??)
Snotpork

Dit is trouwens mijn 'scheurijzertje'. Mijn eerste auto ook trouwens. Zoals ik al eerder zei, ben er wel blij mee. Sta daar naast de twee auto's van het Neonfreakteam waar ik mee mee was naar die meeting in Utrecht.
[img]http://img224.imageshack.us/img224/1960/pict67303sm.jpg[/img]

En dit moet het zo ongeveer gaan worden. Mijn 'Gothic Clio' project. Foto is van een Clio, geen idee wat voor en van wie. Beetje bewerkt met photoshop.
[img]http://img74.imageshack.us/img74/3599/s ... lio1im.jpg[/img]

En dit is de achterruit. Best wel mijn trots. Chinees logo met draak (1 van mijn hobbies, symbolen en tribals)
[img]http://img311.imageshack.us/img311/8684 ... r011cg.jpg[/img]
Laatst gewijzigd door Snotpork op vr 5 aug 2005 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Sanderclioll

Snotpork schreef:
MacMouse schreef:Kom jou ook overal tegen he :D
Ja he :D (maarre... waar nog meer dan??)
euhm..

carputerforum
got
Plaats reactie