Lijmen

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Snotpork

Leek me betere topic om in te plaatsen om dat het niet zo zeer met wegligging en zo te maken heeft.

Misschien gekke vraag maar..... hoe en waarmee kan je dingen zoals spikes op een velg lijmen??? Had al het idee van een spike op een velg te plakken maar sinds ik die velgen van Joerie gezien heb..... cool.
Dus is het te doen, is het aan te raden aangezien je toch zo'n 120 rijd over de snelweg enzo...
Kan je ook in velgen boren (zit namelijk aan te denken om er van die spikes in te draaien op de plek waar soms die 'boutjes' zitten) of is het beter te plakken ook, en zoja houd dit dan wel aangezien het toch allemaal met een rotgang in de rondte draait. Lijkt me niet echt lekker voor de andere weggebruikers als er zo nu en dan wat van die spikes er af vliegen.

Misschien wel domme / gekke vragen maar ben gewoon wat er allemaal wel en niet mogelijk is.
joeri_16V
Car: megane 2

als je nou t naafdopje eraf haalt en van die pinnen laat draaien met aan de achterkant en gat erin, waar draad inzit.
dan maak je nog een plaatje voor aan de binnenkant van de velg, boutje erdoor en vloila je bent klaar :)
Snotpork

Je bedoelt zo'n 'spke' laten draaien en dan daar in draadeind in laten zetten? Soort van bout idee....
joeri_16V

in t plaatje een gat boren waar de bout doorheen gaat, en dan draai je de bout in de pin zeg maar.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

dit vraagt om foto's
joeri_16V

zal zo s kijken of k die pin er afkrijg, op de velg die k gebruikt heb zit t ook op die manier.
Snotpork

Tino schreef:dit vraagt om foto's
Foto's zou inderdaad wel handig zijn....

Maar dat van die 'boutjes' vervangen door spikes is geen goed plan? Beetje het idee van die Gladiator velgen ...
http://www.wheeltecsouthwest.co.uk/whee ... diator.jpg
bruno @af
Contacteer:

Snotpork schreef: Beetje het idee van die Gladiator velgen ...
[img]http://www.wheeltecsouthwest.co.uk/whee ... diator.jpg[/img]
heb zo een setje in 18" van op een clio2fase2 in tweedehands liggen ... geinteresseerd >-) >-)
Snotpork

heb zo een setje in 18" van op een clio2fase2 in tweedehands liggen ... geinteresseerd >-) >-)[/quote]

Gaat niet erg passen denk ik zo.
Waarom doe je ze weg dan? En wat moet het dan kosten? (gewoon nieuwsgierig)
Plaats reactie