ACT: Clio16V I
-
Blame the black sheep. 

-
- Contacteer:
beter 2x dan helemaal geen antwoord toch? 

-
- Contacteer:
'k krijg m'n co niet naar beneden, zit een nieuwe lambda sonde in, cat
is okay
als ik een flink stuk gereden heb is het prima
maar staat hij ff loop hij zeer snel op????
is okay

maar staat hij ff loop hij zeer snel op????
Probeer es een extra massa te maken voor je lamda-sonde dat wil het nog wel is zijn
iemand een idee wat een standaard uitlaatsysteem van een renault clio 16v kost??
heb er een half jaar geleden een nieuwe onder laten bouwen bij dbm, maar ik ben die herrie zat! ik wil een stille uitlaat
dus iemand oplossing, prijsindicatie??
alvast bedankt
heb er een half jaar geleden een nieuwe onder laten bouwen bij dbm, maar ik ben die herrie zat! ik wil een stille uitlaat
alvast bedankt
Met een slimme klep of een dempertje er tussen moet dat wel stiller te krijgen zijn. Ik zou niet naar origineel teruggaan, als die uitlaat die je nu hebt een RVS exemplaar is.willow schreef:iemand een idee wat een standaard uitlaatsysteem van een renault clio 16v kost??
alvast bedankt
nee, is geen rvs helaas, ik wil geen uitlaatgeluid meer, gewoon alleen ut dikke geluid van de sportfilter als je het gas intrapt!Riël schreef:Met een slimme klep of een dempertje er tussen moet dat wel stiller te krijgen zijn. Ik zou niet naar origineel teruggaan, als die uitlaat die je nu hebt een RVS exemplaar is.willow schreef:iemand een idee wat een standaard uitlaatsysteem van een renault clio 16v kost??
alvast bedankt

-
Zelf doen.
Ik heb laatst vanwege gebroken middenpijp de Remus vervangen voor standaard tussen- en einddemper. Was bij de Kwikfit incl montage rond de 370 euro kwijt.willow schreef:nee, is geen rvs helaas, ik wil geen uitlaatgeluid meer, gewoon alleen ut dikke geluid van de sportfilter als je het gas intrapt!Riël schreef:Met een slimme klep of een dempertje er tussen moet dat wel stiller te krijgen zijn. Ik zou niet naar origineel teruggaan, als die uitlaat die je nu hebt een RVS exemplaar is.willow schreef:iemand een idee wat een standaard uitlaatsysteem van een renault clio 16v kost??
alvast bedankt
Bij mij zit de katalysator er tijdelijk even terug onder. Maar zodra ik door de keuring ben gaat ie er meteen weer terug vanonder
Open luchtfilter is wel leuk geluidje, maar de devil zonder kat is toch veel beter

Open luchtfilter is wel leuk geluidje, maar de devil zonder kat is toch veel beter

Ik vond het in het begin ook wel lekker rustig, maar nu vind ik het weer jammer dat ik m bijna nietmeer hoor 

vertel mij wat, ik heb een open uitlaat systeem van dbm met invidia motordemper....man ik word er helemaal gek van als ik een stuk wil rijden, ik wil een stille wagen, ik hem een hele leuke sportfilter waar een ubergeil geluid uitkomt. elke keer als ik accelereer ben ik bang dat de politie me hoort op die een of andere manier en gelijk achter me aangaanThierry schreef:Bij mij zit de katalysator er tijdelijk even terug onder. Maar zodra ik door de keuring ben gaat ie er meteen weer terug vanonder![]()

supersprint heeft ook een heel leuk systeem voor de clio.. ook vrij stil denk, zo'n middenpijp met vrij lange demper enzo, schijnt alleen best duur te zijn zo'n set, tis natuurlijk helemaal op maat al, je hoeft ut te bestellen, en brug regelen en je zet het er zo onder..
maar ik wil gewoon niet nog eens 700 euro betalen, das zonde want dit systeem heb ik pas een half jaar, ga geen 700 euro afschrijven in een half jaar
maar ik wil gewoon niet nog eens 700 euro betalen, das zonde want dit systeem heb ik pas een half jaar, ga geen 700 euro afschrijven in een half jaar

niet?!?!? mijn moeder vind anders van welMerijn schreef:dB's don't mean shit.

whehehe....in de kuul beginnen mensen ook al t internationale gebaar van vriendschap ter hand te nemen 

ahahahaha
dat is altijd een discusie ... of het openlucht filter wel of geen vermogen geeft.
wat ik heb begrepen is van niet omdat hij warme lucht van de motor naar binnen zuigt.....
welik denk dat ik een oplossing voor heb... wat als je die filter in je bumper plaatst ( precies achter je linker mistlamp?
iemand ervaring ermee?
dat is altijd een discusie ... of het openlucht filter wel of geen vermogen geeft.
wat ik heb begrepen is van niet omdat hij warme lucht van de motor naar binnen zuigt.....
welik denk dat ik een oplossing voor heb... wat als je die filter in je bumper plaatst ( precies achter je linker mistlamp?
iemand ervaring ermee?
die mensen worden toch geboren met de vinger omhoog en zonder kootjes in hun middelvinger ? die hebben er gewoon maar 1 bot in zitten~Haas~ schreef:whehehe....in de kuul beginnen mensen ook al t internationale gebaar van vriendschap ter hand te nemen

Ja dat werkt goed.
Maar punt is dat een open filter niet beter presteert als origineel, originele filters hebben ook 0 weerstand. En dan bedoel ik een open filter in de koude lucht. Je originele filterbak pakt ook koude lucht. En dan hangt ie ook niet zo in het vuil (bijv achter de mistlamp).
Maar punt is dat een open filter niet beter presteert als origineel, originele filters hebben ook 0 weerstand. En dan bedoel ik een open filter in de koude lucht. Je originele filterbak pakt ook koude lucht. En dan hangt ie ook niet zo in het vuil (bijv achter de mistlamp).
Boh..Sanderrr schreef:Ik heb laatst vanwege gebroken middenpijp de Remus vervangen voor standaard tussen- en einddemper. Was bij de Kwikfit incl montage rond de 370 euro kwijt.willow schreef:nee, is geen rvs helaas, ik wil geen uitlaatgeluid meer, gewoon alleen ut dikke geluid van de sportfilter als je het gas intrapt!Riël schreef:Met een slimme klep of een dempertje er tussen moet dat wel stiller te krijgen zijn. Ik zou niet naar origineel teruggaan, als die uitlaat die je nu hebt een RVS exemplaar is.willow schreef:iemand een idee wat een standaard uitlaatsysteem van een renault clio 16v kost??
alvast bedankt
ok dat is dan een soort cold air intake..
maar mijn grootste probleem is het adapter om aan de inlaat spruitstuk te zetten zodat ik de leiding naar mijn mistlamp te maken
enig idee waar ik die kan krijgen ? of moet ik het laten maken of nor ergen bestaat z'n ding? want de uiteinde van de inlet is oval
maar mijn grootste probleem is het adapter om aan de inlaat spruitstuk te zetten zodat ik de leiding naar mijn mistlamp te maken
enig idee waar ik die kan krijgen ? of moet ik het laten maken of nor ergen bestaat z'n ding? want de uiteinde van de inlet is oval
jaja..bij de kwikfuckhoeren de hoofdprijs. 
@ferdy, check

@ferdy, check

zoiets dergelijks...anti schreef:ok dat is dan een soort cold air intake..
[img]http://www.mbcarperformance.com/catalog ... ephuis.jpg[/img]
http://www.mbcarperformance.com/catalog ... ts_id=1691
Ik zou zeggen, neem een flex en lasapparaat en leef je uit.