boordcomputer laguna grand tour

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
scoebado

heeft er iemand een idee om de boordcomputer te resetten zonder inbreng van de dealer? (Y)
Remco_Rs
Contacteer:

Waarom wil je de boordcomputer resetten?
scoebado

[quote="REMCO-X"]Waarom wil je de boordcomputer resetten?[/quote]
ik vroeg me dit alleen af, omdat mijn onderhoudsteller inmiddels op 0 staat, ik de grote beurt zelf voor mijn rekening neem, maar de interval opnieuw in wil stellen.
speedline

Euh, volgens mij kan je bij een Laguna de onderhoudsteller resetten door zo iets als knop dash ingedrukt houden, contact aan, klok telt af en voila...

Indien niet ff aan Renault monteur vragen... Het zou namelijk ook kunnen dat het via de werkplaats-pc moet...
Remco_Rs
Contacteer:

ik ga altijd als volgt te werk.

Contact aan,Je bladert door het menu van je boordcomputer door middel van de knop aan de zijkant van de ruitenwisser schakelaar.Tot dat je op het menu staat van het onderhoud,dus waar nu 0 staat bij jouw.dan druk je het knopje in bij je boordcomputer zelf,houd deze nu ingedrukt,nu laat je deze knop snel los en dan weer ingedrukt.zodat het nulletje wat in beeld staat gaat knipperen en dan zie je vanzelf dat hij weer naar 30000km sprinkt .Nu laat je de knop los op de boordcomputer en KLAAAAAAR :)
scoebado

:( helaas! Dit werkt niet, nog meer opties? (Y)
Chrashie

Knopje ingedrukt houde. Bij mijn gaat ie dan eerst op 0 knipperen en gewoon ingedrukt houden en dan staat die op 30.000
scoebado

:worship: :worship: :worship: Het heeft gewerkt, mijn dank is groot (Y) (Y)
Plaats reactie