Dit zijn oude Joost, voor jouw tijd zeg maar.Joost (DoubleYou) schreef:Voor de oplettenden, deze moet zelf gemaakt zijn. Of er zijn nieuwe stickers met het site adres te koopjeroen_natas schreef:[img]http://img.photobucket.com/albums/v503/ ... TC_GTT.jpg[/img]
Toppie wagen
[GTT]We hebben er eentje!! FOTO'S!
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
deze sticker vindt ik wel mooier en veel slimmer moet ik zeggen, zeker voor de potentiele markt! weten ze meteen waar ze moeten zijn.Chris schreef:Dit zijn oude Joost, voor jouw tijd zeg maar.Joost (DoubleYou) schreef:Voor de oplettenden, deze moet zelf gemaakt zijn. Of er zijn nieuwe stickers met het site adres te koopjeroen_natas schreef:[img]http://img.photobucket.com/albums/v503/ ... TC_GTT.jpg[/img]
Toppie wagen
mooi wagentje hoor!
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vind dat een webadres op een kleine club duidt, en de normale naam op een grote/ meer proffessionele club
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
Er zitten ook RTC kentekenplaat houders op waar alleen Renault Tuning Club op staat, is dat beter?Erik Olijnsma schreef:Vind dat een webadres op een kleine club duidt, en de normale naam op een grote/ meer proffessionele club

Echt leuk dat jullie een gtt gevonden hebben.En het is helemaal leuk dat het mijn oude gtt is.
Ik hoop hem snel nog eens te zien.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
thanks... dat gaan we dan een keer regelenRonnie B. schreef:Echt leuk dat jullie een gtt gevonden hebben.En het is helemaal leuk dat het mijn oude gtt is.![]()

Hoe is het nu met jullie 5???
zijn de probleempjas nu verholpen???
zijn de probleempjas nu verholpen???
Dat is het ondertussen al een aantal dagen geweest..jeroen_natas schreef: Er volgen uiteraard nog veel meer foto`s maar dan als het nog niet te donker is en droog.....

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Ja ik ben ook zeer benieued

ja ik ook 

Heerlijk weer een franse auto
He jeroen en natas,hoe zit het nu met die foto;s????
digitaal cameraatje heb je al voor 150 euro

digitaal cameraatje heb je al voor 150 euro

-
digi cam hebben we al...
beetje heel erg druk geweest hier... hebben we allebij eens vakantie, zijn we nog drukker dan anders
bumper is jammergenoeg echt aan gort nu.. begon te scheuren, dus wat erop zat aan soort van glasvezel achtig iets, dat begon helemaal los te laten...
zachtjes eraf proberen te halen, omdat we wisten dat de originele bumper er nog onderzat, maar deze blijkt door het scheuren, zelf ook gescheurd te zijn...
de startproblemen worden ook wat erger... moeten binnenkort een nieuw contactslot ook gaan aanschaffen....
maar verder rijdt hij goed hoor

bumper is jammergenoeg echt aan gort nu.. begon te scheuren, dus wat erop zat aan soort van glasvezel achtig iets, dat begon helemaal los te laten...
zachtjes eraf proberen te halen, omdat we wisten dat de originele bumper er nog onderzat, maar deze blijkt door het scheuren, zelf ook gescheurd te zijn...

de startproblemen worden ook wat erger... moeten binnenkort een nieuw contactslot ook gaan aanschaffen....
maar verder rijdt hij goed hoor

ja dat lijkt me kicke.
ik wil hwm dan graag zien.
ik wil hwm dan graag zien.
-
nee sorry... we hadden al andere plannen....
hopelijk snel een andere keer...
hopelijk snel een andere keer...
Hoe is het met jullie 5je?ik hoor of zie er
weinig meer over?helaas zijn er ook nog geen nieuwe Foto's gekomen...ik
ben er eigenlijk best benieuwd naar...het is tenslotte mijn oude 5je..
staat hij wel op de openingsmeeting?
weinig meer over?helaas zijn er ook nog geen nieuwe Foto's gekomen...ik
ben er eigenlijk best benieuwd naar...het is tenslotte mijn oude 5je..
staat hij wel op de openingsmeeting?
klopt.maar ik vindt het leuk als ze hun topic een beetje bij houden!Chris schreef:In de zoektocht fase waren ze inderdaad actiever op de site..
Ik las net in de opkomstlijdt dat jullie komen.. leuk.. 

-
sorry dat we een tijd niet gepost hebben... ff wat probleempjes gehad hier, maar gaan vanaf nu weer meer posten...
en we komen ook naar de openingsmeeting zondag...
de auto had motorisch wat problemen dus die hebben we eerst opgelost... jammergenoeg hebben we daardoor nog even niks aan het uiterlijk kunnen doen.
dus we rijden even met een voorbumper die er niet echt lekker uitziet...
we hebben veel plannen ermee er is alleen jammergenoeg wat meer werk aan dan in eerste instantie leek.
dus alles op zijn tijd.
de auto had motorisch wat problemen dus die hebben we eerst opgelost... jammergenoeg hebben we daardoor nog even niks aan het uiterlijk kunnen doen.
dus we rijden even met een voorbumper die er niet echt lekker uitziet...

we hebben veel plannen ermee er is alleen jammergenoeg wat meer werk aan dan in eerste instantie leek.
dus alles op zijn tijd.
-
we gaan ons best doen... 

tja het blijft een hobby project.dus lekker rustig aan doen .maar leuk dat ik hem zondag weer zie..jeroen_natas schreef:sorry dat we een tijd niet gepost hebben... ff wat probleempjes gehad hier, maar gaan vanaf nu weer meer posten...
dus we rijden even met een voorbumper die er niet echt lekker uitziet...![]()
dus alles op zijn tijd.

-
die jongen had met iets van polyester ofzo die bumper glad gemaakt, maar is heel raar gedaan... dus dat is gaan scheuren en dat heeft nu dus ook de originele bumper gescheurd...
maar we vonden het belangrijker om hem eerst motorisch even aan te pakken... want hij zoop behoorlijk... nu rijdt hij een stuk beter houdt niet meer in als een gek en is een stuk zuiniger geworden....
proberen zaterdag hem nog even mooi te wassen en te poetsen en kijken of we die bumper nog iets aan kunnen passen, zodat ie er iets beter uitziet...
tis idd een hobby en wel een hele leuke ondanks alles
jeroen heeft er gelukkig nog geen spijt van dak hem overgehaald heb om een gtt te kopen
groetjes, natas
maar we vonden het belangrijker om hem eerst motorisch even aan te pakken... want hij zoop behoorlijk... nu rijdt hij een stuk beter houdt niet meer in als een gek en is een stuk zuiniger geworden....
proberen zaterdag hem nog even mooi te wassen en te poetsen en kijken of we die bumper nog iets aan kunnen passen, zodat ie er iets beter uitziet...
tis idd een hobby en wel een hele leuke ondanks alles

jeroen heeft er gelukkig nog geen spijt van dak hem overgehaald heb om een gtt te kopen

groetjes, natas
het is dus jouw voorkeur geweest om een gtt te nemen begrijp ik?
-
ja
mijn vader heeft 25 jaar bij de renault gewerkt dus kwam daar vaak als klein meisje... en totaal verslaafd aan auto`s en vooral een gtt...
dus heel vaak erover gehad en gekeken enz... en toen wilde jeroen er ook ineens eentje

dus heel vaak erover gehad en gekeken enz... en toen wilde jeroen er ook ineens eentje
jeroen_natas schreef:jamijn vader heeft 25 jaar bij de renault gewerkt dus kwam daar vaak als klein meisje... en totaal verslaafd aan auto`s en vooral een gtt...
Das wel kickuh inderdaad

-
thanks... 

-
- Contacteer:
Fotoooooowwww 

tja dat zou wel leuk zijn
ik zag hem trouwens zondag in R'dam..hij is wel aardig veranderd de laatste paar jaar

ik zag hem trouwens zondag in R'dam..hij is wel aardig veranderd de laatste paar jaar

-
en hij gaat nog veel meer veranderen.. zijn heel veel van plan ermee... zeker na de meeting bij de kuip... aantal leuke dingen gezien die we graag willen doen...Ronnie B. schreef:tja dat zou wel leuk zijn![]()
![]()
![]()
-
- Contacteer:
hij staat nu te koop zag ik ??
-
- Contacteer:
ja.
Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]