wel men verhaal gaat als volgt: ik heb al veel horen zeggen dat je je r5 gtt meer pk's kan laten krijgen door gewoon een computer van een r19
er in te monteren... nu mijn vraag is nu of dit wel kan?? zoja of dit geen bijkomende negatieve effecten kan veroorzaken?? zoals verkeerde timing bij de inspuiting van de benzine enzo...
alvast bedankt
groeten
driverke...
r5 gtt krachtiger maken
-
Euh er rijden misschien 5 GTT's met een computer rond.
denk dat je je wat wijs hebt laten maken
Injectie op een GTT is iets waar veel mensen van drome
denk dat je je wat wijs hebt laten maken

Injectie op een GTT is iets waar veel mensen van drome

je kan er injectie op zetten en dan als basis spullen van een 19 16v gebruiken, ik denk dat dat is wat je bedoelt. en daar word ie als het goed is een stuk krachtiger van
R5GTT. Drive it like you stole it
is duur, kost veel werk, en als jij het ook doet word de mijne strax minder exclusief. Dus NIET doen
nee als je een gt sneller, betrouwbaarder en makkelijker wilt maken is dit de ideale combinatie.
echt superveel heb je er niet voor nodig.
Inspuitgalerij
Gelast spruitstuk met injector pockets
Injectors Bosch 0280 150 126
Bobine unit F7P / F7R
Water, Air en TPS Sensor
16V ECU
Kabelboom
Benzinedrukregelaar
Map sensor 200 kPa Bosch of GM
Fastchip eprom
2ehands is er veel voorradig en Qua onderdelen die niet moeten worden gemaakt, dus de 16V onderdelen moet je eigenlijk wel voor 100,-- euro klaar kunnen zijn als je geluk hebt.
Spruitstuk, tja dat is andere koek die moet je laten aanpassen, en dan moet er nog een injector gallerij gemaakt worden.
Maar tegenwoordig moet je ruim onder de 1000 euro klaar kunnen zijn
mijn kosten tot nu zijn 160 euro, en die kan nog weer naar beneden gaan. wegens een teveel aan onderdelen.
de fastchip chip kost 145 euro en die is tot max 1 bar onder het gasklep huis.
suc6

nee als je een gt sneller, betrouwbaarder en makkelijker wilt maken is dit de ideale combinatie.
echt superveel heb je er niet voor nodig.
Inspuitgalerij
Gelast spruitstuk met injector pockets
Injectors Bosch 0280 150 126
Bobine unit F7P / F7R
Water, Air en TPS Sensor
16V ECU
Kabelboom
Benzinedrukregelaar
Map sensor 200 kPa Bosch of GM
Fastchip eprom
2ehands is er veel voorradig en Qua onderdelen die niet moeten worden gemaakt, dus de 16V onderdelen moet je eigenlijk wel voor 100,-- euro klaar kunnen zijn als je geluk hebt.
Spruitstuk, tja dat is andere koek die moet je laten aanpassen, en dan moet er nog een injector gallerij gemaakt worden.
Maar tegenwoordig moet je ruim onder de 1000 euro klaar kunnen zijn
mijn kosten tot nu zijn 160 euro, en die kan nog weer naar beneden gaan. wegens een teveel aan onderdelen.
de fastchip chip kost 145 euro en die is tot max 1 bar onder het gasklep huis.
suc6