Hoi!
Ik zit met het volgende probleempje:
Zo nu en dan stotterde mn clio 16v wat bij koude motor. Aantal weken terug stap ik in mn clio, slaat aan, pruttelt wat en slaat uit. Vervolgens wil hij niet meer aanslaan. ANWB erbij, die zei dat het aan de benzinepomp lag. Ik heb hem laten maken en er is een 93-er benzinepomp onder gekomen die aangepast is naar een 92-er.
Sindsdien stottert hij ontzettend met koude motor (soms ook niet) en 2 week terug weer hetzelfde: hij hield in, sloeg af en weer niet aan te krijgen. De volgende dag deed ie het weer... vreemd.
Eergister dus weer, tijdens het rijden (koude motor) zakt het toerental weer helemaal in en slaat af en weer met geen mogelijkheid aan te krijgen. Nu 2 dagen later nog niet.
Wat kan dit zijn???
Tijdens het rijden stinkt ie ook erg tijdens benzine.
Alvast bedankt!
Clio houdt in, stinkt naar benzine en wil niet meer starten
-
- Contacteer:
Laatst gewijzigd door Rene (Mr. TX) op zo 31 jul 2005 10:24, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
lekt die iet ergens benzine?
injectoren verstopt?
filter verstopt?
injectoren verstopt?
filter verstopt?
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
-
eenvoudige dingen die je zelf eens kunt contoleren zijn de bougies er eens uitdraaien en de verdelerkap los schroeven, evt. vervangen.
-
- Contacteer:
Bougies vonken goed. Misschien een sensor kapot waardoor ie teveel benzine krijgt en daardoor naar benzine stinkt en verzuipt? Thnx.
Edit: Tis al opgelost
een draadje was doorgebrand richting benzinepomp.
Edit: Tis al opgelost