Lekker he joerijoeri_clio16V schreef:vanaf vandaag lekker 4 weken niks doen

Nog steeds geen sponsor kunnen vinden?~Haas~ schreef:uhm...en van welke doekoe ook al weer?Jacco Twingi schreef:Gewoon nog een keer gaan~Haas~ schreef:damnz...vroeg met vakantie is leuk, maar je moet wel de hele zomer verhalen van mensen aanhoren die 'volgende week weg' gaan
Ik wil nog een keer!!!!![]()
Hee Anale, wasda nou? Ik zit volgende week weer in Lloret, ga ie opeens ergens anders heen(Hoolie)-Ad schreef:Om je lekker te maken dan: Ik ga volgende week weg~Haas~ schreef:damnz...vroeg met vakantie is leuk, maar je moet wel de hele zomer verhalen van mensen aanhoren die 'volgende week weg' gaan
Ik wil nog een keer!!!!Zondagmorgen vlieg ik voor 2 weken naar Kreta
WAt zijn Sloppers??jochem de haas schreef:Tuurlijk , wij zijn geen sloppers ........
jullie zitten op Kreta toch ?jochem de haas schreef:Euh nee maar het is wel een feest om naar te kijken die aangeschoten geile wijven ( en ja soms zijn ze ook nog knap) ik bedoel ze doen soms lompe dingen ....
Dat is absoluut geweldig om te doen! Reis uit de Kampioen van OAD? Die heb ik in 2004 gemaakt.mike16v schreef:- Rondreisje van 2 weken door noorwegen met auto![]()
Ik ga met m'n onderburen mee. Zij komen daar vandaan en hebben een eigen appartement & Renault Mégane ScenicMadmaus schreef:Vorig jaar naar Gambia geweest.
Dat ligt er vlakbij.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik totaal overdondert was door de mensen. Lijkt wel of ze je ruiken. Ik was ook in het laag seizoen waren heel weinig toeristen.
En alvast leren af te dingen. Als je niet de helft van de prijs betaald doe je het niet goed
Owh dan is het al een heel ander verhaal.Wilma schreef:Ik ga met m'n onderburen mee. Zij komen daar vandaan en hebben een eigen appartement & Renault Mégane ScenicMadmaus schreef:Vorig jaar naar Gambia geweest.
Dat ligt er vlakbij.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik totaal overdondert was door de mensen. Lijkt wel of ze je ruiken. Ik was ook in het laag seizoen waren heel weinig toeristen.
En alvast leren af te dingen. Als je niet de helft van de prijs betaald doe je het niet goed![]()
Zal ook op mij wel een aardige indruk achterlaten.