Panoramix schreef:Goedkope verzekeringen betekenen wel vaak dat je bij een aanrijding zelf alles kan regelen.
En die rechtsbijstand......mwah zou ik niet teveel op rekenen. Mijn pa zit bij interpolis van de rabobank, maar moest met een gevalletje schade, waarbij een vrachtwagen met zand door de binnenbocht kwam tegen de zijne aan, wel bijna een jaar zelf aan de bak met brieven schrijven etc voor ie de schade vergoed kreeg...fijne hulp die rechtsbijstand
Ik heb helemaal nergens over te klagen bij de ZLM! Supernette afwikkeling van de schade en nergens moeilijk over doen. Echt een aanrader!
Sander101 schreef:Ik zit bij Unigarant. Daar werden de 2 jaar schadevrij brommerrijden netjes meegeteld.
Da's handig!
Ik zit bij FBTO, en die rekenen 15% korting omdat je geen schade hebt. Geen idee hoe andere verzekeringen het doen als je 0 jaar schadevrij hebt (pas rijbewijs hoor).
hebben zij geen inzittende verzekering? Dan lijkt me de keus vrij duidelijk toch : RABOBANK!!
Weet ik eigenlijk niet of ze die hebben. Hun site werkt bij mij niet. Ik ben het vergeten te vragen net toen ik ze belde. Maar het afsluiten kon alleen via de site en dat moest ik anders maar bij iemand anders op het i-net doen. Beetje vaag opzich.
Bovendien de rabobank staat niet voor niets op nummer 1.
voor de OVI (ongevallen verzekering inzittenden) betaal ik bij ZLM slechts 18 euro op jaarbasis, dat is niks. Het lijkt me eigenlijk wel dat polisnetto dat heeft, alhoewel ik op de website er niks van kan vinden....
Merijn schreef:WA Plus, dus? Welke schade is dan nog meer gedekt?
WA+ is volgens mij bij elke verzekeraar weer anders. Meestaal zit diefstal, ruitbreuk, brand en natuurschade er wel bij in en accesoires (audio e.d.) zijn ook vaak meeverzekerd.
Ik zou mooi voor die WA+ gaan, als ik jou was, dan. Die premie is echt niet gek hoog, vind ik. Al weet ik niet hoe oud je bent en hoeveel schadevrije jaren je hebt.
Merijn schreef:WA Plus, dus? Welke schade is dan nog meer gedekt?
WA+ is volgens mij bij elke verzekeraar weer anders. Meestaal zit diefstal, ruitbreuk, brand en natuurschade er wel bij in en accesoires (audio e.d.) zijn ook vaak meeverzekerd.
WA+ =
Diefstal
Ruitbreuk
Wildschade
Door storm vallende voorwerpen
Spontane ontbranding
Ik werk overigens als sinds bijna 3 jaar voor een tussenpersoon in Friesland, dus zal mijn premie hier niet plaatsen, daar ga je echt van huilen
CRX ICE'ed with JL-Audio & Boston Acoustics & Hifonics Zeus
Jeroen Lubking schreef:FF een hint voor de mensen die hun 5je als 2e auto hebben,als deze 15 jaar of ouder is kan je hem verzekeren als oldtimer!!
Dit kost 89 op JAAR basis en er zit een max km van 7500 aan verbonden(ff de stekker eruit!! )
Ik heb mijn gttjes al jaren zo verzekerd!
Ik heb dit wel vaker gehoord, maar ik kom tot nog toe alleen maar maatschappijen tegen die 20 jaar hanteren, voor een oldtimer.
Ik ben overigens op zoek naar een maatschappij die zo'n <100,- oldtimerverzekering. Die 225 klinkt meer als de prijs voor een normale R5 verzekering.
Zo'n oldtimerverzekering is idd met beperkt aantal km's, de huidige normale is onbeperkt. Maargoed, die km's zullen voor velen het probleem niet zijn, indie ie niet als dagelijkse auto gebruikt wordt.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Ik ben overigens op zoek naar een maatschappij die zo'n <100,- oldtimerverzekering. Die 225 klinkt meer als de prijs voor een normale R5 verzekering.
die vind je (nog) niet, daar is de GTT gewoon te jong voor. Hij valt officieel nog onder de Sporttimer regeling, tenminste daar heb ik de mijne in weten te krijgen, officieel valt hij helemaal nog niet onder een regeling
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
mijn gtt is verzekerd voor 238 pj. Alleen WA en geloof max 7500 of 10000 km per jaar. T'is trouwens een gewoone verzerking. dus geen old- of youngtimer. alleen niet op mijn eigen naam.
Betaal verdorie 93 euro per maand Hema , bij Unive moest ik 143 gaan betalen..
Dit komt mede doordat mijn oude Clio RT zomaar in zn eentje van de oprit is afgereden tegen een Clio uit 2004..
En doordat ik met mn Micra (jaja zon klein rot hok ) over de kop ben gevlogen tegen een boom van de gemeente..de bomendokter kwam zelfs langs en dat heeft me centjes gekost..
Hoe komen jullie in hemelsnaam op 120 euro per jaar
mikko schreef:Betaal verdorie 93 euro per maand Hema , bij Unive moest ik 143 gaan betalen..
Dit komt mede doordat mijn oude Clio RT zomaar in zn eentje van de oprit is afgereden tegen een Clio uit 2004..
En doordat ik met mn Micra (jaja zon klein rot hok ) over de kop ben gevlogen tegen een boom van de gemeente..de bomendokter kwam zelfs langs en dat heeft me centjes gekost.
ik betaal dr 75 per maand.......ben stinkend jaloers op die mensen die in van die uitgestorven hoeken van het land wonen........