Eventjes een kort vraagje, Als ik 3500+ RPM rijd en ik laat vervolgens mijn gas los en geef dan kleine tikjes op mijn gaspedaal. Het resultaat is redelijk harde knallen en een vlammetje uit m'n uitlaat.
Kan iemand me uitleggen hoe dit komt? Ik dacht zelf aan onverbrande benzine o.i.d.
Bram schreef:Eventjes een kort vraagje, Als ik 3500+ RPM rijd en ik laat vervolgens mijn gas los en geef dan kleine tikjes op mijn gaspedaal. Het resultaat is redelijk harde knallen en een vlammetje uit m'n uitlaat.
Kan iemand me uitleggen hoe dit komt? Ik dacht zelf aan onverbrande benzine o.i.d.
ja dat denk ik eigelijk ook ja.
Onverbrande gassen die in je uitlaat tot verbranding komen.
Ook nog 154000 km gelopen, zal wel 1100 t/min bedoelen. 0-100 in 3 sec = ongeveer 500 pk en minimaal 450 nm. Maar aangezien die 1100 t/min zal het wel 3 minuten zijn.
hey mensen ff vraagje als ik met de clio over een wat hobbelige weg rij ,lijkt het wel of er soms wat speeling op de voor as zit of de stuurstang tenminste iets in die richting is dat normaal bij clio????
greetzzzzzzzzzzz marcel
Speling is niet zoals het hoort, maar komt wel vaker voor bij 16V's, komt met de leeftijd zeg maar.
Het beste kun je de voorkant los van de grond op assteunen zetten en dan eens goed aan je ophanging gaan sjorren, dan kom je er waarschijnlijk wel achter waar de speling zit.
Calle schreef:Speling is niet zoals het hoort, maar komt wel vaker voor bij 16V's, komt met de leeftijd zeg maar.
Het beste kun je de voorkant los van de grond op assteunen zetten en dan eens goed aan je ophanging gaan sjorren, dan kom je er waarschijnlijk wel achter waar de speling zit.
oke dankje zal in het weekend ff kijken.
greetzzzzzzzz marcel
Jullie hebben het een tijdje over remklauw revisie setjes gehad. Weet niet of jullie er al uit zijn of dit het goede is, maar er wordt een setje aangeboden op marktplaats.