eergisteren in dat dorpje naast woerden, weet niet meer precies hoe het heet maar begon met "nieuw..." de rode extreem verlaagde clio 16v coupe van Haas.
gister in zandvoort zwarte clio 16v. had schade aan de voorscherm. had van die v6 "tekens" onder de knipperlichten bij de voorschermen. kentekenplaathouders van veban. heb de auto daar ook een paar keer gezien. kenteken heb ik wel ergens maar kan ik zo snel niet vinden.
Zojuist (18.30uur) gespot Tilburg (vanaf de kermis???) tot breda (Daarna richting Utrecht). Een Clio Williams met kenteken: LV-BS-01 was helemaal origineel volgens mij (alleen een ander uitlaatje) geen RTC-kenmerken
Ik reed in de wagen van me ma (een subaru vivio Met Sub Sunband ) en gaf hem een duimpje maar het leek erop dat hij en zijn vriendin(?) water zagen branden
Oh en gisteren rond 14:00 uur (?) nog op de Waterlinieweg in Utrecht:
Blauwe Clio RS ph3, OZ Superturismo's en Renault Stam kentekenplaathouders. Vast niemand van hier.
Vandaag, 17:00 uur (?) op de boulevard in Scheveningen, ter hoogte van Scheveningen-haven:
5 GTT Bleu Sport, ook al met Superturismo's en had een A4'tje op zijn achter zijraam geplakt met een nummer (41?). Iemand van hier?
GijsClioRS schreef:
Vandaag, 17:00 uur (?) op de boulevard in Scheveningen, ter hoogte van Scheveningen-haven:
5 GTT Bleu Sport, ook al met Superturismo's en had een A4'tje op zijn achter zijraam geplakt met een nummer (41?). Iemand van hier?
Met een witte voorbumper en de auto zat rondom in de kleine beschadigingen.
vanmiddag rond 13.15u witte clio 16V op A28 tussen hoogeveen en meppel, richting meppel. Zag deze later weer in Noorscheschut. Allebei de keren wat aan de late kant, geen RTC kenmerken, geheel origineel, kenteken...geen idee..
Ook nog gespot: twingo, zwart, ph II, Lensootjes, verlaagd
PATRICK-CLIO schreef:vandaag om een uur of half negen gespot,
De gele veban clio diesel
Zat een jonge in met een overhempie
Die had ik 2 weken terug als leenauto.. goddamn, no disrespect to veban maar wat is dat een gare k*tbak. Starten gaat slecht (soms deedie et gewoon niet), rijd echt als een 20 jaar oude diesel, geen stuurbekracht.
Geblindeerde ramen zijn wel relaxed voor je ogen opzich maareh.. pff
en hij stinkt
Zaterdagmiddag in Waddinxveen, toen ik op weg was naar Heilo met de GTT een Clio Williams (die overigens te koop is) met kenteken 75-FL-** nog wat dacht ik...
@ RJ : sorry, moest ff haasten om in Heiloo op tijd te zijn...
@ Florus : waar zat jij in ?? (of stond je dan ??)
Laatst gewijzigd door Arco op ma 25 jul 2005 6:22, 1 keer totaal gewijzigd.
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
GijsClioRS schreef:
Met een witte voorbumper en de auto zat rondom in de kleine beschadigingen.
Dat zou best eens kunnen. Zag er van een afstandje niet zo heel best uit, maar kon het niet heel goed zien.
Gisteravond rond de klok van 21:00 kwam een blauwe Clio vanaf Alexandrium de A20 op rijden.
Ging richting Hoek van Holland, ik naam de afslag A16, Nog gezwaaid.
Wie o Wie ?
I felt a disburbance in the Force... Auto: Dodge RAM, Motor: Honda VFR 800 VTEC
PATRICK-CLIO schreef:vandaag om een uur of half negen gespot,
De gele veban clio diesel
Zat een jonge in met een overhempie
Die had ik 2 weken terug als leenauto.. goddamn, no disrespect to veban maar wat is dat een gare k*tbak. Starten gaat slecht (soms deedie et gewoon niet), rijd echt als een 20 jaar oude diesel, geen stuurbekracht.
Geblindeerde ramen zijn wel relaxed voor je ogen opzich maareh.. pff
en hij stinkt
[Off topic] Ik had een keer die paarse clio 1.2 mee als leenauto bij Veban. Die heb ik langs de A9 stil moeten zetten omdat er een bougie uitgeschoten was. Heb daar tijdje staan wachten op de auto-ambulance... geen pretje
afgelopen zaterdagavond gespot in maarssenbroek in valkenkamp, een grijze clio 16v met rtc kentekenplaathouders en rtc stickers op de achterste zijruiten.........bekende van hier??
Arie van de Hoek schreef:
@ RJ : sorry, moest ff haasten om in Heiloo op tijd te zijn...
Ik had het in de gaten .
Daaaaaaagggggg Clio 16V .
Leuk he, zo'n turbo ???
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Arie van de Hoek schreef:
@ Florus : waar zat jij in ?? (of stond je dan ??)
Ik reed mee in een Slopeltje Crotza ,normaal rij 'k in een witte berlingo besteller
Niet opgevallen i.i.g. Sorry.