Hallo allemaal,
99% zeker ga ik volgende week de koop rond maken van mijn eigen Renault Sport Clio II!
Hieralvast een paar foto's.
[img]http://img38.imageshack.us/img38/466/dsc029787ge.th.jpg[/img]
Klikbaar
[img]http://img38.imageshack.us/img38/7320/dsc029724cp.th.jpg[/img]
Klikbaar
Nou zijn er aan deze auto een paar dingetjes, qua uiterlijk. De auto is verder helemaal in orde (anwb techno keuring had) en rijdt natuurlijk geweldig. Een van de punten waar ik mij het meest aan erger is dat de kunststof greepjes op het stuur (aan de binnenkant waar je met je duimen op rust) aardig versleten zijn. Een van de twee zit zelf voor een deel los en is wat uit gerekt.
Nou is mijn vraag zijn deze los te verkrijgen of moet er een nieuw stuur gemonteerd worden, als ik dit netjes wil oplossen? En wat zou ik hier aan kwijt kunnen zijn aan kosten?
Een ander punt, wat ik hier al een keer eerder heb gelezen is dat de verzekering nogal duur is. Ik heb op independer.nl gekeken en kom rond de 140/maand uit. Ik heb namelijk zelf nog geen schade-vrije jaren opgebouwd. Weet een van jullie misschien wat beters?
Groet,
-Bijna Clio II rijder- FeelX[/img]
Stuur Clio II
-
- Moderator
- Car: Megane
Volgens mij zijn die duim-greepjes los verkrijgbaar bij de Renault-dealer(zullen wel voor je besteld moeten worden). Vraag dat daar eerst eens na. Door het dragen van ringen kunnen ze nogal snel beschadigen.
-
- Contacteer:
Leuk dat je ook een RS koopt. Veel plezier alvast en als je vragen hebt of wat moois te tonen dan zien we je wel terug he?
Tja, zeker als je jong bent, geen schadebvrije jaren hebt, de auto een hoge nieuwprijs heeft en je all-risk wil dan krijg je zeer hoge premies. Zonder te weten hoe oud je bent, uit welke maand/jaar de RS komt en waar je woont is niet te zeggen of 140 euro duur is.FeelX schreef:Een ander punt, wat ik hier al een keer eerder heb gelezen is dat de verzekering nogal duur is. Ik heb op independer.nl gekeken en kom rond de 140/maand uit. Ik heb namelijk zelf nog geen schade-vrije jaren opgebouwd. Weet een van jullie misschien wat beters? [/img]
Bedankt voor jullie reacties.
Ik heb vandaag de koop rond gemaakt en ga hem zaterdag ophalen! Ik kan eigenlijk niet wachten, maar het is niet anders.
De duim-greepjes zijn niet los te koop ben ik inmiddels achter. Ik zal dus moeten kijken of ik een nieuw stuur ga aanschaffen.
Verzekering heb ik kunnen regelen via een kennis en kom nu op 100 in de maand uit.
Groet,
FeelX
Ik heb vandaag de koop rond gemaakt en ga hem zaterdag ophalen! Ik kan eigenlijk niet wachten, maar het is niet anders.
De duim-greepjes zijn niet los te koop ben ik inmiddels achter. Ik zal dus moeten kijken of ik een nieuw stuur ga aanschaffen.
Verzekering heb ik kunnen regelen via een kennis en kom nu op 100 in de maand uit.
Groet,
FeelX
-
Profici
post nog maar veel foto's als je hem hebt

post nog maar veel foto's als je hem hebt

One clio to rule them all
140 p/m
wow..als ik mijn clio 1.8 16v op mn eigen naam zou zetten ben ik 96 eu p/m kwijt.. je moet gewoon naar een goed bedrijf gaan, niet zo een halve.. die zijn veels te duur met zo een auto op je eigen naam.
Nu op mn moeders naam, iets van 78 euro per 3 maanden
Kijk is bij Ohra, Univé, dat soort bedrijven
wow..als ik mijn clio 1.8 16v op mn eigen naam zou zetten ben ik 96 eu p/m kwijt.. je moet gewoon naar een goed bedrijf gaan, niet zo een halve.. die zijn veels te duur met zo een auto op je eigen naam.
Nu op mn moeders naam, iets van 78 euro per 3 maanden

Kijk is bij Ohra, Univé, dat soort bedrijven
Vroem enzo
-
- Contacteer:
Ik zou dit allemaal niet te hard hoepen want ja het is echt zo dat de verzekering je kan naaien door NIET te vergoeden omdat je moeder niet de vaste bestuurder is maar jij. Daarin staan zij in hun recht (en terecht).Liquid schreef:Nu op mn moeders naam, iets van 78 euro per 3 maanden
-
- Contacteer:
wel leuk en aardig maar je bouwt ook geen no claim op. Dus als je als nog op je eigen naam gaat verzekeren betaal je je als nog scheel. Ik betaal voor mijn clio ook 88 euri in de maand aan premie, maar dan is ie wel all risk verzekerd

De verzekering is inmiddels geregeld.
Ik zit bij Allianz Nederland, via via ben ik bij iemand terecht gekomen die veel van zekeringen afweet en die heeft voor mij uitgezocht wat een goede en goedkope verzekering is.
Betaal nu 102 in de maand voor all-risk + inzittende.
Zodra ik hem zaterdag heb opgehaald zal ik nog wat meer foto's maken.
Iemans trouwens een idee waar ik voor een mooie prijs CD/DVD voor de carminat navigatie kan halen? Denk namelijk niet dat hij CD/DVD van VDO Dayton afspeelt?
Ik zit bij Allianz Nederland, via via ben ik bij iemand terecht gekomen die veel van zekeringen afweet en die heeft voor mij uitgezocht wat een goede en goedkope verzekering is.
Betaal nu 102 in de maand voor all-risk + inzittende.
Zodra ik hem zaterdag heb opgehaald zal ik nog wat meer foto's maken.
Iemans trouwens een idee waar ik voor een mooie prijs CD/DVD voor de carminat navigatie kan halen? Denk namelijk niet dat hij CD/DVD van VDO Dayton afspeelt?
Inderdaad. Laatst stond er een heel stuk over in de Autoweek.elmotheelk (Eric) schreef:Ik zou dit allemaal niet te hard hoepen want ja het is echt zo dat de verzekering je kan naaien door NIET te vergoeden omdat je moeder niet de vaste bestuurder is maar jij. Daarin staan zij in hun recht (en terecht).Liquid schreef:Nu op mn moeders naam, iets van 78 euro per 3 maanden
-
Heb dat stuk gelezen, was een gozer met een Calibra die was door rood gereden, en reed tegen een andere auto aan die groen had.Maus schreef:Inderdaad. Laatst stond er een heel stuk over in de Autoweek.elmotheelk (Eric) schreef:Ik zou dit allemaal niet te hard hoepen want ja het is echt zo dat de verzekering je kan naaien door NIET te vergoeden omdat je moeder niet de vaste bestuurder is maar jij. Daarin staan zij in hun recht (en terecht).Liquid schreef:Nu op mn moeders naam, iets van 78 euro per 3 maanden
Die auto stond op zijn vaders naam, verzekering keerde niks uit omdat ze de verzekering opgelicht hadden.
Het is best mogelijk om je auto op een van je ouders naam te verzekeren, als je maar voor een deel bent mee verzekerd.
Mijn auto staat op mijn vaders naam, ik mag ook gewoon in mijn auto rijden als je maar aangeeft bij de verzekering dat er meerdere personen in de auto rijden
VLK Groep
De foto's hebben wat langer op zich laten wachten, maar ik heb er vandaag toch maar even wat tijd voor gemaakt.
Na de auto eerst even goed gewassen te hebben, ben ik naar scheveningen gereden om daar even wat leuke foto's te maken. Ik heb ze gepost in mijn wie is wie topic.
Te vinden hier
KLIK HIER
Groetjes
Na de auto eerst even goed gewassen te hebben, ben ik naar scheveningen gereden om daar even wat leuke foto's te maken. Ik heb ze gepost in mijn wie is wie topic.
Te vinden hier
KLIK HIER
Groetjes