Tis weer fraai.......distributieriem bij dealer laten vervangen i.c.m. een APK keuring. Eenmaal weggereden merkte ik dat m'n knipperlichten het niet meer deden. Geen tijd om terug te gaan dus eerst maar zelf gekeken. Lampje aan een kant zat niet goed aangesloten, vastgezet en waarschuwingsknipperlichten deden het weer allemaal.
Probleem is nu dat de knipperlichten het niet doen. Hoor helemaal niets, dus geen klik-klak ........niets. Relaitjes heeft dealer vervolgens gechecked maar was het niet volgens hen. Zit waarschijnlijk in schakelaar aan stuurkolom of in de draden volgens hen en moet ik de wagen weer voor laten staan. Voordat ze gaan trekken en controleren...............suggesties? Wat kan eventueel zelf eenvoudig controleren? Oh ja en lampje van de temperatuur meter doet het ook ineens niet meer.......kan dit ermee te maken hebben? .........al met al leuk dus, even je wagentje uit handen geven en krijg je dit terug. Maar ja, kan ook toeval met pech zijn.
Clio Williams: Knipperlichten doen het niet
-
- Über-Spammer
is je auto dan wel apk goedgekeurd, door het weigeren van je knipperlicht?
Ja bizar he! ......heb nog staan schelden dat ze hem hadden moeten afkeurenGabri schreef:is je auto dan wel apk goedgekeurd, door het weigeren van je knipperlicht?

Dat lampje van de temperatuurmeter zal der niets mee te maken hebben denk ik. Die gaan wellis kapot. Misschien met beleid een paar tikken erop geven. Wil bij mij ook wel werken hahaha
En van die knipperlichten kan ook alles wezen. Misschien idd je schakelaar ofzo. Haal op de sloop een schakelaar en probeer het. voor dat geld kan je het niet laten denk ik. Als je het bij de garage laat doen ben je ietsie meer kwijt ben ik bang
Gr,
Maurice
En van die knipperlichten kan ook alles wezen. Misschien idd je schakelaar ofzo. Haal op de sloop een schakelaar en probeer het. voor dat geld kan je het niet laten denk ik. Als je het bij de garage laat doen ben je ietsie meer kwijt ben ik bang
Gr,
Maurice
-
schakelaar van de sloop is inderdaad een goed idee, en het kappote lampje van de temperatuursensor is dat het enigste kappote lampje, zoniet dan zou ik ff de zekeringkast nalopen op kappote zekeringen, makkelijk klusje en met 5 minuten gebeurd
productie # 3083 "wil wil wel"
Lampje van tempmeter doet het alweer en staat dus idd los van knipperlichten. Zal dan maar eens een schakelaar optrommelen........matchstickman schreef:schakelaar van de sloop is inderdaad een goed idee, en het kappote lampje van de temperatuursensor is dat het enigste kappote lampje, zoniet dan zou ik ff de zekeringkast nalopen op kappote zekeringen, makkelijk klusje en met 5 minuten gebeurd