De actie die Tango heeft aangekondigd voor zaterdag 23 juli is goed ontvangen in de media. Daarnaast krijgen wij vele positieve reacties van u. Wij hopen dat de politiek haar oren en ogen komende tijd opent en na gaat denken over de teruggave van het Kwartje van Kok aan de consument.
Als heel nederland massaal op gas gaat rijden dan maak je wel een statement. Bovendien heb je er zelf meteen voordeel bij in plaats van die onnozele boycotacties
Maar benzine HOEFT helemaal niet een volle euro duurder te zijn dan gas.
(Ongeveer....) Dezelfde discussie als muziek cd's in de winkel, we weten allemaal wat een blanco schijfje kost (bijna niks) en toch kost een vol schijfje 20x zoveel als de blanco schijfjes.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Als heel nederland massaal op gas gaat rijden dan maak je wel een statement. Bovendien heb je er zelf meteen voordeel bij in plaats van die onnozele boycotacties
maar de overheid is ook niet achterlijk, dan doen ze er rustig 50 cent accijns bij, zo gek zijn ze echt wel hoor.
Ik snap het doel van dit topic niet helemaal.
Okey de brandstofprijzen zijn erg hoog, maar we rijden nog iedere keer naar het tankstation om je tank vol te gooien met te dure brandstof.
maar de overheid is ook niet achterlijk, dan doen ze er rustig 50 cent accijns bij, zo gek zijn ze echt wel hoor.
Zo gauw krijg je dat niet erdoor. Daar staan toch een hoop bonden met een voet tussen de deur. Deze verhogingen momenteel komen niet van de overheid.
Robert-Jan schreef:Ik snap het doel van dit topic niet helemaal.
Okey de brandstofprijzen zijn erg hoog, maar we rijden nog iedere keer naar het tankstation om je tank vol te gooien met te dure brandstof.
ja en waarom ook niet ? veel mensen zijn er van afhankelijk, en ja okay ook veel mensen niet zoals misschien het hele RTC met hun show-renaults maargoed, patat eten doe je toch ook ondanks dat de snackbar ook al gigantisch duurder is geworden en er gerust alternatieve zijn zoals een broodje?
ik heb weleens ergens gelezen dat het 'omslagpunt' wat betreft een liter benzine zou leggen op 5 euro/liter, tot die tijd bezuinigen mensen wel op andere dingen.
klinkt wel erg raar maar het zou me niks verbazen als dat zou kloppen
kan weleens een ouwe stink Golf op diesel kopen voor 100 euro ofzo en die volblijven mikken met slaolie en netzolang doorrijden tot ie ermee kapt, gewoon voor de lol
als er door middel van dit topic een "RTC Binnenhof Toertocht" georganiseerd wordt ofzo, dan ga ik mee.
Incl. k(r)amperen en barbeque.
(Als we daar het nieuws niet mee halen )
En dan heeft het topic een nut gekregen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Xabre schreef:kan weleens een ouwe stink Golf op diesel kopen voor 100 euro ofzo en die volblijven mikken met slaolie en netzolang doorrijden tot ie ermee kapt, gewoon voor de lol
als er door middel van dit topic een "RTC Binnenhof Toertocht" georganiseerd wordt ofzo, dan ga ik mee.
Incl. k(r)amperen en barbeque.
(Als we daar het nieuws niet mee halen )
En dan heeft het topic een nut gekregen.
punt is dat je zit met wettelijke aansprakelijkheid van de RTC. Dit kun je dus nooit vanuit een club doen.
Uit eigen initiatief wel
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
voor dat geld kun je weinig verkeerd doen lijkt me wel lachen zo'n oudhok, volmieteren met slaolie en gaan met die banaan. wel van te voren chassisnummers wegslijpen, en kijken waar ie strand. en daar lekker laten staan kenteken platen eraf en niemand doet je wat
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
golf kost 250 euro, als we nou 25 mensen hier weten te porren om een tientje in te leggen schaffen we dat ding aan en om de beurt tot de apk verlopen is rijden we erin heeft iedereen een keer in een rijdende frietketel gereden