ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Gesloten
Erik (Schepjes)
Contacteer:

swift gti wat aangepast VS opel corsa gsi..

daaaaaaaaaaaaaaaag corsaa :smoke:

swift rulze :p
Steven
Car: M536

Kommmaarop met die swift :D
Erik (Schepjes)
Contacteer:

:lol:

neej dank je :wink:

alhoewel... met een rascal is het appeltje eitje :wink:
cliors

Zeg ik kom maar op met die swift
dennie23

gisteren avong nog tegen swift gti gesport maar dat is niet leuk die zie je na de eerste versnelling al achter je zitten en dat gat wordt alleen maar groter
cliors

Net op weg naar mijn werk, gesport met een terreinwagen bij een stoplicht. Zat stoer in de auto gaf een beetje gas, en begon te lachen om mijn auto. Een stoplicht later reed hij met het hoofd de andere kant op maar een afslag naar links in.
Daaaag loser
Menno

Ken wel een swiftje waar je 't toch wel eens lastig mee kon krijgen in de sprint. :)
cliors

ken ook wel een lambo waar die swift niet van wint
Erik (Schepjes)
Contacteer:

wat is dat nou weer voor vergelijking? :lol:
cliors

Geen idee weet ik zelf ook niet. :) 8)
Arco
Über-Spammer
Car: Renault 5 GT Turbo

Ik blijf het leuk vinden.... een GTT tegen een Golf V5, Volvo V70, of Audi A4 op de snelweg...
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert"
Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc "
5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit"
Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire"

Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise"
Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
paulusdecliokabouter

gister wel grappig moment, reed op de graafseweg richting centrum van nijmegen, reden er 2 gasten in een afgekaaide opel corsa 1.2 zo'n oud type roestbak. zaten iedereen uit te dagen wie voorbij reed. mij ook in me 16v, had alleen nog koud blok :(. had wel geinig gevonden om die gastjes snot te rijden :)
Madmaus

haha doet me denken aan 1 keer in rotterdam. Ik stond rechtsvoor het stoplicht. Komt er een normaal cliotje naast me staan met 2 van die grote negers er. En gassen joh. Dus ik zat al zo te kijken van wat moet jij dan.
Hij lachen jongen.
Dos stoplicht op groen, ik hoefte niet eens veel gas te geven om der naast te blijven. Toen trapte ik vol me gas in en weg waren ze.
Toen kwamen ze me iets later voorbij en leuk dat ze het vonden.
ff allebei een duimpje gegeven.
:lol: :lol:
willow

paulusdecliokabouter schreef:gister wel grappig moment, reed op de graafseweg richting centrum van nijmegen, reden er 2 gasten in een afgekaaide opel corsa 1.2 zo'n oud type roestbak. zaten iedereen uit te dagen wie voorbij reed. mij ook in me 16v, had alleen nog koud blok :(. had wel geinig gevonden om die gastjes snot te rijden :)
hahahaha jawoor, laat je ff opfokken door een paar sjaakies in een corsa 1.2 60 pk ofzo :lol:
paulusdecliokabouter

ja precies, niet echt de moeite waard :)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

zou bij die oude corsatjes niet vertrouwen op het 1.2 logo :wink:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
paulusdecliokabouter

heb ff gekeken bij autoweek.nl, volgens mij snelste uitvoering is de corsa 1.6 GSI. (1993) Die doet er 9,5 seconden over. De 1.2 versie 18 seconden ;)
Gabri van der Veen
Über-Spammer

zijn ook versies van de 1.2 waar een 2.0L (vast ook wel een paar met turbo) inzit dus pas maar op :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Edward
Car: Laguna RTI 2.0 S
Contacteer:

bij mij op het werk staat ook zo'n blokkendoos corsa, met zo'n under construction sticker en ik geloof ook iets van 'criminal tuner inside'

heb zo het vermoeden dat er geen standaard naaimachinemotortje meer inzit, alleen wel erg jammer dan van die 5 bij 5 cm rotte plek bij z'n rechter voorportier >-)
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
Riël
Über-Spammer

Arie van de Hoek schreef:Ik blijf het leuk vinden.... een GTT tegen een Golf V5, Volvo V70, of Audi A4 op de snelweg...
Laatst ook een dikke mercedes, zag er wel redelijk sportief uit, nieuwe bak, voor me uit de snelweg oprit op.

Ik denk van jah.. gtt was lekker warm, dus ik pssjjtte al eens in zijn nek in de 2, zie ik een zwarte pluim uit zijn dikke pijp, ik denk die diesel moeten we kunnen hebben. En jawel, lang leve de 3 van de gtt :worship: daar pofte ik m wel effe mooi langs :lol:
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Robert-Jan

Net ff bij het stoplicht een sprintje met een Corsa 'A' GSI met 2.0 16V dat hou ik echt niet bij met de Clio :(.
VLK Groep
Menno

Vanavond een stoplichtsprintje met de RS tegen een Mercedes ML. Dat ding leek wel op te stijgen, zo hoog kwamen de koplampen de lucht in. Maargoed, dat zag ik dus via m'n spiegel :)
Riël
Über-Spammer

Ik heb het met de GT eens afgelegd tegen zo'n apparaat... :)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

ik had de pech gisteren met de Coupé onderweg te zijn, want t was gisteren feest op de autoweg.
Een astra 2.2 cdti tegen een mercedes E-klasse diesel en een Alfa GTV, die elkaar het ontzettend moeilijk maakten.
had er wel even zin om serieus aan mee te doen, maar helaas ... :p
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Robert-Jan schreef:Net ff bij het stoplicht een sprintje met een Corsa 'A' GSI met 2.0 16V dat hou ik echt niet bij met de Clio :(.
de laatste keer dat ik in barendrecht was stond er ook zo'n corsa a 2.0
maar dan een sedan :lol: (Y)
Xedrah

Leuk speelgoed he. :D
Robert-Jan

Idd is zeker leuk speelgoed
VLK Groep
Chris@R5

Ik rij vannacht/ochtend terug naar m'n huis met een redelijke snelheid.

Maar binnen de bebouwde kom rij ik toch nooit veel harder dan 60.

Had ik net een vreselijk afgeragde volvo 480 voor mij die zijn maat afzette en dus achter mij belande.
Tot dus ver alles prima.
Tot wij beide een rotonde naderen die voorafgaat aan een vluchtheuvel.

Deze jongen naam wat afstand en ik zag dat hij vol het gas in trapte om zijn Volvo nog even stoer vor de mijne te scheuren VOOR de vluchtheuvel.
Die ruimte was echter dermate klein dat ik wel 100% zeker was dat die boerenlul dat echt niet ging halen.
Dus ik trap ietsje naar de 70 wat al genoeg was om het gat te dichten.

Deze ongelooflijke boer (gewapend met een lekker shaggie in z'n mond) was dus pissig en ging verplicht de rotonde tegen het verkeer in.
Tsja, of ik in de berm door zijn domme fout of hij maar in zijn eentje dacht ik.

Uiteindelijk was ik ook vreselijk getergerd door die mafkees dat we beiden rechtdoor de sprint maar voort zetten.

Nu is het naar mijn idee dat een 480 (geen turbo) wat meer vermogen heeft dan mijn 1.4 (45kw), maar deze sufferd presteerde het om pas na 300 meter naast mij tekomen wanneer de weg zich splitst.

Ook hier ligt een vluchtheuvel in het midden en die weet hij weer amper te ontwijken omdat hij links van mij zat.
Inmiddels waren de rijkunsten van deze jongen dermate gedaald tot het nulpunt dat hij bij het insturen naar links te hard gaat en zo zijn Volvo in de berm tegen de stoeprand parkeerd met een beste tik.

Ik ga er links omheen en kijk eens naar binnen, doet hij zijn raam open.
Wat een lul ik wel niet was en dat ik moest leren rijden en weet ik wat nog meer voor onzin.

Het enige wat ik heb gezegd is dat hij degene was die zich meerdere malen heeft vergist. Tsja en dat komt je te duur te staan.

Deze rakker gaat in mijn snellere-auto's-aan-snot-rijden-met-mijn-1.4-lijstje :D
Nico Clio RS

Kwam een Alfa GT tegen op de A2 met ze vieren en een kofferbak vol
ff sporten tegen die alfa met twee kantoor yuppen erin kon hem zo op ze bumper plakken en er voorbij ! Ging niet makkelijk maar de kop van die kerel zal ik niet meer vergeten :lol: verbaasd was nog zacht uitgedrukt WHoehahahahaHAHAHAHA en nog blijven proberen of tie me nog in kon halen :p echt NIET hahahahaha

En een 325i E36 met een legeruniform erin ALLEEN zat maar te duwen en te duwen bij 150 :evil: wou er voorbij dus ik laat hem >-)
duikt er 1 met 120 de linkerbaan op ff remmen met ze tweeen en weer vol op het gas op ze bumper door naar 140 hij opzij ik er lachend voorbij

RSpect thats what you have to got :worship:
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

vanmiddag op de baljuwlaan een echte s...... met een vw golf brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
ging links staan maar ja binnen 50 meter moet je invoegen en als je dan te laat bent rijd er ineens een grote patrol op de rechterbaan :D :D :D :D die dus niet opzij gaat
sukkellllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Mrtn
Car: R5GTT

Kheb eens met een Alfa 156 GT gereden, zo'n 3.2 V6, station.
Zat een wat ouder echtpaar in, jaartje of eind 50 schat ik.

Met die man op de snelweg zo'n btje 200 gereden, steeds optrekkend vanaf 110. Ging er niet voorbij, maar reed op net afstandje erachteraan. Bij 'mijn' afslag gaf ik even gas om te kunnen zwaaien, die vent ook zwaaien met een grote grijns en die vrouw...... die zag dus de lol er niet van in :lol:
Mrtn = Maarten
Luco/Alpine-racer
Über-Spammer
Car: diverse
Contacteer:

tijdje geleden meegereden met een 5je tegen een honda S2000
vanaf de invoegstrook tot de 225 toen was er teveel verkeer
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag :worship: :worship: :worship: S2000

lag wel een tweeliter in de vijf (Y) (Y) (Y)
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Sander2

ClitoRS schreef:Kwam een Alfa GT tegen op de A2 met ze vieren en een kofferbak vol
ff sporten tegen die alfa met twee kantoor yuppen erin kon hem zo op ze bumper plakken en er voorbij ! Ging niet makkelijk maar de kop van die kerel zal ik niet meer vergeten :lol: verbaasd was nog zacht uitgedrukt WHoehahahahaHAHAHAHA en nog blijven proberen of tie me nog in kon halen :p echt NIET hahahahaha

En een 325i E36 met een legeruniform erin ALLEEN zat maar te duwen en te duwen bij 150 :evil: wou er voorbij dus ik laat hem >-)
duikt er 1 met 120 de linkerbaan op ff remmen met ze tweeen en weer vol op het gas op ze bumper door naar 140 hij opzij ik er lachend voorbij

Valt nog niet tegen he zo'n gevoelige auto :lol: :D
Nico Clio RS

Sander2 schreef:
ClitoRS schreef:Kwam een Alfa GT tegen op de A2 met ze vieren en een kofferbak vol

Valt nog niet tegen he zo'n gevoelige auto :lol: :D
Je had de kop van me schoonmoeder moeten zien bij 200 die was pas gevoelig :lol:
Steven
Car: M536

Daarnet op de snelweg, een flink bespoilerde Leon, zeer vermoedelijk een 1.8T

Volgens mij zag ik em vanuit m'n ooghoek zelfs nog terugschakelen (ik gewoon in 5), maar helaas, 130 achter em, 160 naast em en bij 200 voor em. Toen wast wel weer leuk geweest. :p
Gesloten