daaaaaaaaaaaaaaaag corsaa

swift rulze

hahahaha jawoor, laat je ff opfokken door een paar sjaakies in een corsa 1.2 60 pk ofzopaulusdecliokabouter schreef:gister wel grappig moment, reed op de graafseweg richting centrum van nijmegen, reden er 2 gasten in een afgekaaide opel corsa 1.2 zo'n oud type roestbak. zaten iedereen uit te dagen wie voorbij reed. mij ook in me 16v, had alleen nog koud blok. had wel geinig gevonden om die gastjes snot te rijden
Laatst ook een dikke mercedes, zag er wel redelijk sportief uit, nieuwe bak, voor me uit de snelweg oprit op.Arie van de Hoek schreef:Ik blijf het leuk vinden.... een GTT tegen een Golf V5, Volvo V70, of Audi A4 op de snelweg...
de laatste keer dat ik in barendrecht was stond er ook zo'n corsa a 2.0Robert-Jan schreef:Net ff bij het stoplicht een sprintje met een Corsa 'A' GSI met 2.0 16V dat hou ik echt niet bij met de Clio.
Valt nog niet tegen he zo'n gevoelige autoClitoRS schreef:Kwam een Alfa GT tegen op de A2 met ze vieren en een kofferbak vol
ff sporten tegen die alfa met twee kantoor yuppen erin kon hem zo op ze bumper plakken en er voorbij ! Ging niet makkelijk maar de kop van die kerel zal ik niet meer vergetenverbaasd was nog zacht uitgedrukt WHoehahahahaHAHAHAHA en nog blijven proberen of tie me nog in kon halen
echt NIET hahahahaha
En een 325i E36 met een legeruniform erin ALLEEN zat maar te duwen en te duwen bij 150wou er voorbij dus ik laat hem
![]()
duikt er 1 met 120 de linkerbaan op ff remmen met ze tweeen en weer vol op het gas op ze bumper door naar 140 hij opzij ik er lachend voorbij
RSpect thats what you have to got
Je had de kop van me schoonmoeder moeten zien bij 200 die was pas gevoeligSander2 schreef:Valt nog niet tegen he zo'n gevoelige autoClitoRS schreef:Kwam een Alfa GT tegen op de A2 met ze vieren en een kofferbak vol
ff sporten tegen die alfa met twee kantoor yuppen erin kon hem zo op ze bumper plakken en er voorbij ! Ging niet makkelijk maar de kop van die kerel zal ik niet meer vergetenverbaasd was nog zacht uitgedrukt WHoehahahahaHAHAHAHA en nog blijven proberen of tie me nog in kon halen
echt NIET hahahahaha
En een 325i E36 met een legeruniform erin ALLEEN zat maar te duwen en te duwen bij 150wou er voorbij dus ik laat hem
![]()
duikt er 1 met 120 de linkerbaan op ff remmen met ze tweeen en weer vol op het gas op ze bumper door naar 140 hij opzij ik er lachend voorbij
RSpect thats what you have to got![]()