later in Emmen Centrum een Twingo met voor en achterbumpers zilver gespoten. geen RTC kenmerken, verder niks onthouden.
zonet reed ik weer in het centrum (oke niet in het centrum zelf) en kwam ik weer die Twingo tegen. zwart (vergeten te melden) met zilver gespoten voor- en achterbumpers. grappig gezicht wel. ik stond bij de stoplichten en heb dus snel kenteken in de telefoon genoteerd: 94-NZ-FX
geen RTC kenmerken gezien. maar goed, vanochtend ook al niet
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
daarstrks op de A4 bij de beneluxtunnel. Een licht blauwe metallic clio II phII. Zag er netjes uit Sebring sporteinddemper eronder. Lexus achterlichten zelfde als die van mij. Ander dakspiolertje en een set sideskirts eronder. Gril was in de zelfde kleur gespoten als de auto. Kwam weinig geluid uit vondt ik. Verder geen rtc kenmerken gezien wel een gekregen nadat we de tunnel uit kwamen
Foeke schreef:vanmiddag gespot bij de super de boer in leeuwarden, witte 5gtt kenteken jj-gr-36
deze 5 heb ik ook gezien nette auto op zich er zat allen een sticker van de club renault sportives
bij mij in de straat
ld-xp-44 een blauw gele renault 5 met een getunde 16v blok met caberateurs. ook wel bekend als de race wagen van peter van de basis
met achter de 5 de clio rs van foeke
Edwin16v schreef:Gisterenavond gespot op de Lammenschansweg in Leiden; een Williams met kentken GX-XN-??
Deze is mij wel bekend
Is in onderhoud bij de dealer waar ik werk.
Vandaag gespot bij sloperij Opdam in Valkenburg, een GT Turbo BS met witte voorbumper die eerder gespot was in Voorhout.
Ik ken deze auto al langer zag er altijd heel netjes uit maar nu is het niet veel meer.
vanavond in de kennemerlaan in ijmuiden tegenover de bioscoop een blauwe GTT, BS velgen eronder, kenteken HP-JL-96 of iets in die geest. stond deze niet laatst te koop op MP?
-Ray- schreef:vanavond in de kennemerlaan in ijmuiden tegenover de bioscoop een blauwe GTT, BS velgen eronder, kenteken HP-JL-96 of iets in die geest. stond deze niet laatst te koop op MP?
Beetje een lichtblauwe kleur? Zoja dan heb ik die jongen anderhalve maande geleden gesproken in de bios in Beverwijk. Ziet er erg netjes uit en stond/staat te koop. Was ook nog lid van de rtc
Alleycat schreef:Wat : Een blauwe 21 Turbo
Waar: Laan van Presikhaaf in Arnhem
Hoe laat: rond een uur of 5 's middags
Bijzonderheden: Zag er goed uit! Ik zag de bestuurder zijn hoofd en nek rekken om naar mijn auto te kijken, terwijl ik mijn hoofd en nek rekte om naar die van hem te kijken. Nog even vrolijk naar elkaar gezwaaid, was wel grappig.
Aha, dat was jij dus, met de bacarra. Zag er goed uit, errug errug leuke auto.
Ha! weer wat gespot in de straat voor de winkel, een witte clio 16v zag d'r niet zo heel geweldig meer uit, maar wat stapt er in?
Een vrouw met bijbehorend kroost, jaja een clio 16v compleet met kinderzitjes!!
Weerdingerstraat in Emmen, kenteken 86-DD-XX.
En weer wat moois gespot voor m'n winkel in Emmen a/d weerdingerstraat, een blauwe clio 16v, 41-DH-XB, in goede staat met 17 inch eronder , mooie clio!
-Ray- schreef:vanavond in de kennemerlaan in ijmuiden tegenover de bioscoop een blauwe GTT, BS velgen eronder, kenteken HP-JL-96 of iets in die geest. stond deze niet laatst te koop op MP?
Beetje een lichtblauwe kleur? Zoja dan heb ik die jongen anderhalve maande geleden gesproken in de bios in Beverwijk. Ziet er erg netjes uit en stond/staat te koop. Was ook nog lid van de rtc
ARNO16V schreef:En weer wat moois gespot voor m'n winkel in Emmen a/d weerdingerstraat, een blauwe clio 16v, 41-DH-XB, in goede staat met 17 inch eronder , mooie clio!
ForeverYoung schreef:Vanochtend gespot in Valthermond (achter Emmen) een Clio Williams met kenteken 41-DH-XB, blauw (duh) met Lexuslook achterlichten, en mooie spaakvelgen ( )
Had helaas m'n stickers niet bij me, want die liggen in m'n auto, en daar rij ik momenteel niet in
Gespot op weg naar Boskoop, een Clio 16V met het kenteken 07-LK-ZV en Arco met zijn Gt nog ff een stuk achter Arco aan gereden maar ben hem kwijtgeraakt.
Gisteravond een zilvergrijze clio 2 ph 22.0 16v gespot op de a7 richting groningen. Ze kwam net van het tankstation (total) gereden. Heb er nog een tijdje achteraan gereden. Heb bij de stoplichten nog even geseind.
Zal vanavond wel even een posten.
Is dat iemand van hier? Zat een blond meisje achter het stuur die strak voor zich uit bleef kijken toen ze me inhaalde. Ik reed zelf in een zwarte Clio 2 ph1 rondom zwart geblindeerd