le mouton noir (sandy) schreef:net gespot op de provinciale weg t.h.v. de bp dubbeldam
renault gtt blue sport met een dame met een lange
blonde paardenstaart van +/- 25 er in, 'k heb nog gezwaaid (vanuit m'n veegmachine) ze keek een beetje
vreemd
Een beetje vreemd? hoezo je hebt toch wel een Renault veegmachine met RTC stickers d'r op?
ja maar die zit helemaal onderop (anders trekken ze hem er weer af)
wederom op de oranjelaan in dordt een donker blauwe
clio rs ph1, 'k eb er al meerdere malen een sticker
onder gedaan, volgende keer maar eens een praatje maken
ps nu heb je alle vrouwlijke leden tegen je dennie23
Wat : Een blauwe 21 Turbo
Waar: Laan van Presikhaaf in Arnhem
Hoe laat: rond een uur of 5 's middags
Bijzonderheden: Zag er goed uit! Ik zag de bestuurder zijn hoofd en nek rekken om naar mijn auto te kijken, terwijl ik mijn hoofd en nek rekte om naar die van hem te kijken. Nog even vrolijk naar elkaar gezwaaid, was wel grappig.
Alleycat schreef:Wat : Een blauwe 21 Turbo
Waar: Laan van Presikhaaf in Arnhem
Hoe laat: rond een uur of 5 's middags
Bijzonderheden: Zag er goed uit! Ik zag de bestuurder zijn hoofd en nek rekken om naar mijn auto te kijken, terwijl ik mijn hoofd en nek rekte om naar die van hem te kijken. Nog even vrolijk naar elkaar gezwaaid, was wel grappig.
Gisteren avond gespot bij het circuit van bodegraven een wijze witte phase 1 gt turbo met een rolkooi erin.
De rijsteil van de bestuurder leek een beetje op die van Ronnie B.
Ronnie B. schreef:Gisteren avond gespot bij het circuit van bodegraven een wijze witte phase 1 gt turbo met een rolkooi erin.
De rijsteil van de bestuurder leek een beetje op die van Ronnie B.
De banden gilden aardig arie
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
Tussen 8 en half 9 een 5 GT (Turbo? E?) gespot in Emmen
kleur: grijs
RTC kenmerken: ging te snel
waar? ik kwam uit Zuidbarge ging richting centrum/rietlanden, de 5 GT kwam me tegemoet vanuit het centrum/rietlanden in de bocht naar Zuidbarge.
is een hele scherpe bocht, je ziet heel laat pas je tegenligger. dus heb niks meegekregen van de 5, kenteken uit m'n hoofd XY-31-VT ofzo maar dit ging zo snel dat het waarschijnlijk niet klopt.
later in Emmen Centrum een Twingo met voor en achterbumpers zilver gespoten. geen RTC kenmerken, verder niks onthouden.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
heb ik ook een blauwe 5 GTnogwat gespot vlak voor Emmen, hier gepost.
was op de N34. zal volgende keer m'n best doen om met een kenteken hier te posten. en hopelijk heb ik dan ooit de kans om een stickertje onder de ruitenwissers te doen.
Laguna 1 ph1 met ph2 uiterlijk(?) RTI 2.0 S ('98) (N7Q Volvo 2.0 16v)
5 GT Turbo '86 Phase I/II "Le Monstre Vert" Twingo 1.5 DCi '11 Renault Sport Gordini "Le Panda Blanc" 5 GT Turbo '86 Phase I "Circuit" Clio 1,8 16V '92 "La Salope Noire" Mégane I Phase II 1.4 16V '00 Coupé LPG "La Souris Grise" Clio II Phase II 1.6 16V '03 Initiale LPG "La Souris Grise"
rijdt.... optrekken is enorme kick in zo'n ding. Gummen niet. Auto van de klant he...