Nou er is nieuws, daar gaat ie dan,
Inmiddels heb ik mijn GTT al aardig naar eigen smaak aangepast, er is in de ruim 2,5 jaar best wel wat verandert.
Motorisch zijn er subtiele wijzigingen doorgevoerd, ook een mooie set 16", witte achterlampen, verlaging, etc
Al deze dingen zijn erg fraai, maar technisch gezien, en qua carrosserie heeft mijn GTT nu echt serieus aandacht nodig.
Sommige mensen verklaren je voor gek, maarja als je eenmaal aangestoken bent door bijv. De Haas Engeneering, Chris H, Tjabel N, of Ronnie B, gaat het toch echt kriebelen.
Ik heb met mezelf afgesproken dat ik de GTT na de zomer stil ga zetten, wanneer precies zien we wel, maar het zal ergens begin september zijn denk ik zo.
Hoe en wat er allemaal precies gaat gebeuren weet ik nog niet helemaal, maar de volgende dingen gaan wel gebeuren.
- De roestvorming aan de carrosserie is nog vrij minimaal, maar daar gaat echt wat aan gebeuren.
- Ook staat er een nieuw laklaage in de planning, gewoon org. 449 (maar misschien wel met wat eigen inbreng.....)
- Motorblok eruit, vervangen, aanpassen, veranderen, etc.
- Uitlaatlijn aanpassen.
- !6" Lenso vervangen voor wat toonbaarders.....
- Remmerij aanpassen rondom.
- En verder zullen er best nog een hoop onvoorziene zaken beetgepakt worden....
We zien wel hoe lang dit allemaal zal gaan duren, voorlopig slaapt ie lekker binnen naast wat andere GTT's (die ook in troosteloze staat verkeren...

)
Foto's zullen z.s.m. volgen van de GTT in huidige staat.
Ander nieuws, vragen, opmerkingen of ander slap gelul kan je natuurlijk her in dit topic kwijt.
Wordt vervolgd......
http://www.priyantha.nl/rtc/upload/5gtsnelweg3.jpg[/img]